Версия за печат

00210-2010-0010

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592729

Място/места за контакт: ул.Славянска 4, Дирекция ФУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tenders.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите, ул."Раковски" № 102, За: Калинка Александрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592629

Място/места за контакт: деловодство стая № 7

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Разработване на стратегия и реализация на кампания за стимулиране на вътрешното потребление в подкрепа на фиска"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13
Основно място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на обществената поръчка с предмет “Разработване на стратегия и реализация на кампания за стимулиране на вътрешното потребление в подкрепа на фиска” е повишаване на обществената информираност по отношение на механизмите за стимулиране на вътрешното потребление, политиките в областта на данъчното облагане, поощряване на производството и осигуряването на условия за прозрачен бизнес чрез средствата за масово осведомяване (национални и регионални печатни, електронни и интернет медии) и организирането на публични събития.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400, 79320000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Услуги по изследване на общественото мнение

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

услугите и задачите, които следва да бъдат изпълнени са подробно разписани в техническата спецификация на поръчката приложена в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие (парична или банкова) в размер на 5 000 (пет хиляда) лв. Гаранция за изпълнение – в размер на 3 % от стойността на договора. При парична гаранция сумата се внася в БНБ по сметка на Министерство на финансите ІВАN BG70 BNBG 9661 3300 1484 01

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в BGN по банков път след изпълнение на услугата, съгласно клаузите на приложения в документацията проект на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.копие от документа за регистрация и актуално състояние или единен идентификационен код 2.декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.копие от годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден и е започнал дейността си. 2.декларация съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП за общия оборот и оборота от подобни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да е приключил на печалба финансовите си отчети за предходните три години (2007 – 2009 г.). В случаите, в които участникът е обединение или консорциум, изискването се отнася за всички участници в обединението или консорциума, както и за подизпълнителите ако се използват такива. 2.Участникът трябва да има минимален документално доказан общ оборот или доход за разглеждания период, не по-малък от 3 000 000 (три милиона) лева или равностойността в евро - общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.списък на изпълнените основни договори, през перида 2007-2009 г., за услуги с предмет, подобен на предмета на поръчката, с посочване на цена, срок на договора и клиенти 2.списък, съдържащ информация за изискуемия опит, образование и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на услугата
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.списъкът с основни договори трябва да съдържа поне три договора за провеждане на национална рекламно-информационна кампания, на обща стойност не по-малко от 300 000 лв. без ДДС или равностойността им в евро. Изпълнението се удостоверява с приложени копия на договорите. 2.лицата, които ще отговарят за изпълнението на услугата трябва да покриват минималните изисквания за образование, професионална квалификация и опит разписани в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена ; тежест: 40
Показател: идеен проект на комуникационна стратегия; тежест: 45
Показател: методика за изпълнение на поръчката; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.08.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в МФ, ул."Раковски" №102, стая 16 и се получава срещу документ за платени десет лeва с включен ДДС в стая 105, ул."Славянска" №4, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30.08.2010 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.08.2010 г.  Час: 11:00
Място

София, ул."Раковски" №102, сградата на Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал. 4 от Закона за обществените поръчки



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата по елекронен път е предоставен на интернет адрес http://www.minfin.bg/bg/tenders

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ