Версия за печат

00109-2010-0008

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето"№1, За: Гергана Славева Будинова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677243, E-mail: gbudinova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Гергана Славева Будинова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Извършване на консултантска услуга ,включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството,съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград І."Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие, в гр.Благоевград " и ІІ." Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва: 1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; 2.обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на консултантска услуга ,включваща упражняване на строителен надзор по време на строителството,съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград І."Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие, в гр.Благоевград " и ІІ." Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва: 1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; 2.обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнителят се задължава да изпълни консултантска услуга включваща: -упражняване на строителен надзор по време на строителството; -съставяне на технически паспорт на строежа и упражняване на инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изпълнение на обществена поръчка с предмет : Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът представя гаранция за участие в процедурата в размер 1700 / хиляда и седемстотин/ лева без ДДС, вносима по банкова сметка на Община Благоевград ,посочена в документацията или представена като банкова гаранция в същия размер. 2.Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на поръчката ,преди сключване на договора ,вносима по посочената в конкурсната документация сметка или представена като банкова гаранция в същия размер. Кандидатът избира сам формата на гаранцията за участие ,съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Услугата се финансира по проект“Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград"на ОПРР Договор № BG 161PO001/1.4-02/2008/015..Стойностите по договора се плащат в лева по банков път съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица преди сключване на договора следва да създаде юридическо лице.Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата,подадена от обединението При подаване на офертата участникът трябва да представи документ за учредяване и нотариално заверено пълномощно за определяне на водещ участник в обединението, а преди сключване на договора - регистрация по ЕИК по Булстат.

ІІІ.1.4) Други особени условия

I.Участникът да няма наличие на обстоятелства по чл.47,ал.1,2 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I.Всички документи ,в съответствие с изискванията на документацията,а именно: 1. Административни сведения - Образец № 1 2. Предлагана цена - Образец № 2 3. Справка -декларация на договорите за услуга, изпълнени през последните 3/ три/ години.-Образец №3 4. Декларации обр.№ 1, 2 ,3 ,4, 5 ,6,7и 8 5.Информация за общия годишен оборот за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от услуги с предмет, подобен на обекта на поръчката , за последните 3 години -Образец №4. 6. Удостоверение от ДНСК , че не са допускани и /или извършвани системни нарушения по ЗУТ и нормативните актове по прилагането му. 7. Оформен от участника проекто- договор за изпълнение на поръчката -образец №5 . 8. Съдебно решение за регистрация на фирмата . 9. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 10. Документ за данъчна регистрация на фирмата . 11.Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ . 12.Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството от 02.03.2004 г. съгласно чл.171 от ЗУТ –копие,заверено от участника . 13.Годишен баланс за 2009 година. 14. Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2009 година. 15. Препоръки от други ВЪЗЛОЖИТЕЛИ за изпълнени услуги от подобен характер през последните три години. Тези препоръки трябва да съдържат стойността, датата и мястото на извършване на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 16. Списък с оптимален по брой и подходящ по състав екип от правоспособни физически лица,чрез които ще се изпълняват услугите , обект на настоящата обществена поръчка.В списъка да се посочат специалистите , определени да : -упражняват строителен надзор по основните работни части; -изпълняват функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №2/22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи да се представи документ удостоверяващ квалификацията за изпълнение на посочените функции. -съставят технически паспорт на строежа ; -упражняват инвеститорски контрол за количества и цени на СМР по време на изграждане на обектите 17. Документи ,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/Документ/диплома ,лиценз,удостоверение /на правоспособно лице , което отговаря на критериите по чл.5,ал.2 от Наредба №2 /22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. 18. Граждански или трудов договор на включените в екипа за изпълнение на поръчката физически лица с участника за целия срок на изпълнение на поръчката . 19. Участникът е необходимо да представи лиценз за упражняване на дейността съгласно чл.166 от ЗУТ.В случай ,че участникът е чуждестранно лице е необходимо да докаже регистрацията . 20.Документ за закупена документация на стойност 84 (осемдесет и четири ) лв с ДДС. 21. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1 700 (хиляда и седемстотин) лв.без ДДС или банковата гаранция за същата сума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от банка или Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.)/копие заверено от участника / 2.Годишен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) –копия, заверено от участника 3.Информация за оборота от извършени дейности с предмет подобен на предмета на обществената поръчка през последните 3 /три/ години ( 2007, 2008 и 2009 г.) минимум - 150 000 лв.-/Образец №4/ В случай на обединение ,което не е юридическо лице, всички документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот от консултантсйа дейност (упражняване на строителен надзор и коорадинация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация) за последните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г) минимум 250 000 лв. ; 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г.) в размер на не по-малко от 150 000 лв. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Лиценз за упражняване на строителен надзор, ведно със списъка на правоспособните физически лица, определени за упражняване на строителен надзор по съответните части (копие, заверено от участника) или копие от документ удостоверяващ правото да се извършва такава дейност издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 2.Справка-Декларация, за основните договори за извършени дейности с предмет подобен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 3 /три / години (2007, 2008 и 2009 г.), включително техните стойности, датите на изпълнение и получателите и издадени разрешения за ползване на строеж (Доказателствата трябва да свидетелстват за успешен опит в упражняването на строителен надзор и координация на строителния процес до въвеждането в експлоатация на строежи със сходна техническа сложност и обем на изпълнение). -/Образец №5/. 3. Препоръки за добро изпълнение на договорите /по т. 2/, дадени от предешни възложители, с посочени година стойност и местонахождение на обектите, както и дали същите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; ***При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за изпълнени договори се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението. 4.Списък-декларация с подходящ по състав екип от правоспособни физически лица,чрез които ще се изпълняват услугите , обект на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат пряко ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, придружен с : 4.1.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (копия от дипломи, удостоверения за квалификация и др.); 4.2. Граждански или трудов договор на включените в екипа за изпълнение на поръчката физически лица с участника за целия срок на изпълнение на поръчката .
Минимални изисквания: 1.Участникът да е лицензиран за упражняване на строителен надзор, съгласно нормативните изисквания на страната, в която е регистриран. 2.Основните договори за извършени дейности с предмет подобен на предмета на поръчката , изпълнени през последните 3 /три / години (2007, 2008 и 2009 г.) минимум 2 договора. 3.Минимум 3 бр. препоръки за добро изпълнение на поръчки с подобен предмет, дадени от предешни възложители, с посочени година, стойност и местонахождение на обектите, както и дали същите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4.Участникът представя списък -декларация на конкретния екип, който ще бъде ангажиран при изпълнението на тази обществена поръчка, чиято компетентност покрива спецификата на обекта, но не по - малко от: Ръководител екип- строителен инженер "магистър" с мин. 5 години стаж в упражняването на строителен надзор, извършван в съответствие с изискванията на Дирекция "Национален строителен надзор" - дипломиран пътен инжинер - един; - дипломиран инжинер озеленител - един; - дипломиран ижинер ВиК - един; - дипломиран ижинер част "Електрически мрежи и системи" - един; - дипломиран ижинер ПГС - конструкции - един; - правоспособно лице което отговаря на критериите по чл.5,ал.2 от Наредба №2/22.03.2004г.на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Участникът да докаже, че разполага с необходимите специалисти за предоставяне на услуги, нужни за качественото изпълнение на поръчката, като представи документи удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация/копия от дипломи, удостоверения за квалификация и др./ на лицата, които отговарят за извършването на услугата, членове на посочения в списъка - декларация екип; 4.2. Граждански или трудов договор на включените в екипа за изпълнение на поръчката физически лица с участника за целия срок на изпълнение на поръчката .
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Лиценз съгласно чл.167, ал.1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.08.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 84 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане на касата на Община Благоевград, находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 315 в сградата на Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето" №1 ,след заплащането и в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 16,00 часа до изтичане на крайния срок за получаване на документация за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

5

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.08.2010 г.  Час: 11:00
Място

Зала 210 в сградата на Община Благоевград ,пл.,,Георги Измирлиев-Македончето " №1,гр.Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68.ал.4 от ЗОП участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

"Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград"; Оперативна програма "Регионално развитие" ДОГОВОР № BG 161PO001/1.4-02/2008/015.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120,ал.2 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съотлетното решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнамането или от датата ,на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ