Версия за печат

00109-2010-0007

BG-БЛАГОЕВГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. "ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ" 1, За: МИЛА ИВАНОВА СОКОЛОВА, БЪЛГАРИЯ 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 035973 880065, E-mail: msokolova@blgmun.com, Факс: 035973 884451

Място/места за контакт: МИЛА ИВАНОВА СОКОЛОВА

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ С ЦЕЛ МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩАТА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОП "РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ" ПО ДОГОВОР №BG161PO001/1.1-01/2007/062

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ГР. БЛАГОЕВГРАД И С. ПАДЕШ
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на следното оборудване за 5 обекта на социалната инфраструктура на територията на община Благоевград - кухненско оборудване (хладилник, фризер, съдомиялна машина, готварска печка, фритюрници, скара, микровълнова печка, колички за сервиране, кухненски робот, миксери); пералня, сушилня, преса за гладене, инвалидни колички, телевизори, компютърни конфигурации, принтер, СД плейър, медицински кушетки, климатици, уреди за оборудване на зали за рехабилитация и занимания (бягаща електрическа пътека, степер, комбиниран уред за горни и долни крайници, велоаргуметър, позиционни дюшеци, джимниктопка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39710000, 30200000, 33100000

Описание:

Електродомакински уреди
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата от съответните артикули на доставката са подробно описани в количествената сметка, нерзаделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
199145 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1900 лв., представена под формата на парична или банокова гаранция. В случай че гаранцията е парична, сумата се внася по набирателната сметка на община Благоевград в Общинска банка АД, IBAN BG 71 SOMB 91303313725301, BIC SOMBBGF). Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума (внася се по набирателната сметка на община Благоевград в Общинска банка АД, IBAN BG 71 SOMB 91303313725301, BIC SOMBBGF).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път с платежно нареждане в български лева, срещу представена фактура от страна на Изпълнителя и подписан приемо-предавателен протокол за извършената доставка. Всички условия и начина на финансиране са заложени в договора за доставка, неразделна част от тръжната документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Обединението/сдружението е длъжно при подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка да представи заверено копие от удостоверение за Данъчна регистрация и ЕИН /Булстат/ на създаденото обединение/сдружение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на представените документи, подписан от участника (Приложение №1); 2.Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение №2); 3.Административни сведения – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 3); 4.Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 5.Удостоверение за актуално състояние на участника (когато е приложимо), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Документите по настоящата точка следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 4) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 5) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП –попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документация образец (Приложение № 6). 9.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал.1, чл. 94 и чл. 96, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) №1995/2006 на Съвета на ЕС(Приложение № 8); 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - съгласно образеца (Приложение №9). 11. в случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат следните изискуеми документи: 11.1 Декларация от подизпълнителя потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител -попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва, съгласно образеца ( Приложение № 10) 11.2 Документ за регистрация и удостоверине за актуално състояние ( чуждестраните лица представляват еквивалентни документи съобразно националното си законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност) съгласто т.4 и т.5 от настоящия раздел. 11.3 Декларациите по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП - поплват се, подписват се и се подпечатват приложените към настоящата документация образци отделно от всеки един от подизпълнителите ( Приложение № 4, 5 и 6 ) 11.4 Доказателства за икономическото и финансово състояние и доказателства за техническите възможности и / или квалификация. 12.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер, посочен в обявлението. (оригинал) 13.Документ за закупена документация (копие).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финансово състояние - заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за за всяка от предходните три години (2007, 2008и 2009 г.) за юридическите лица и заверено от участника копие, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.) за физическите лица.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2007, 2008 и 2009 г.), 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС- общо за последните три години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП - списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (приключили договори) през последните 3 години (2007г., 2008г., 2009 г.), с посочени: предмет, цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образеца. (Приложение№7). Обстоятелствата, декларирани в списъка могат да се доказват с копия от договорите. От представените копия на договорите трябва да става ясно: стойноста на договора, срокът на изплнение ( начална и крайна дата на изпълнение на договора ), предмет на договора и страните по него. Забележка: в случай, че поради конфединциалност или други причини участникът не може да представи копие от договора, то той може да представи препоръка ( референция ) от клиента която да съдържа следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение ( начална и крайна дата на изплнение на договора ), предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на клиента, потвърждение от клиента, дали работата на изпълнителя е била извършена качествено и в срок. 2. Участниците трябва да представят документи, доказващи съответствието на предлаганото оборудване със стандартите и изискванията на ЕС (например: СЕ обозначение, декларации на производителя, обозначения за съответствие, копия на сертификати или други).
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил поне един договор сходен с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2007, 2008 и 2009 г.), на стойност равна или надхвърляща 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.07.2010 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане на документацията на касата на Общинска администрация Благоевград - партерен етаж, или по банкова сметка: Общинска банка АД, IBAN BG 44 SOMB 91308401500044, BIC SOMBBGF, вид плащане 444000. ЦЕНА НА ДОКУМЕНТАЦИЯТА - 20 ЛЕВА. Изпращането на документацията е за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.08.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.08.2010 г.  Час: 14:00
Място

зала 210 в сградата на община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват кандидатите или упълномощени представители на кандидатите, с нотариално заверено пълномощно, участващи в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с изпълнението на проект: "РЕМОНТ, РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩАТА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД", финансиран по ОП "Регионално развитие", договор 161PO001/1.1-01/2007/062

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 и ал.3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ