Версия за печат

00109-2010-0005

BG-Благоевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев"№1, За: Гергана Славеева Будинова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677243, E-mail: gbudinova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Гергана Славеева Будинова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград :Обособена позиция І."Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие, в гр.Благоевград" и Обособена позиция ІІ." Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва:1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; 2.обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

І."Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие, в гр.Благоевград"-Строително- монтажните работи по реконструкция на елементи от уличната мрежа включва:Студено фрезоване на асфалтово - бетонна смес;Полагане на изправителен пласт асфалто-бетон; Пръскане с емулсия; Коригиране и ремонт на пътни бордюри.Оформяне на местаза достъп за хора с увреждания; изкърпване и полагане на плътен асфалт;Повдигане на дъждоприемни и ревизионни шахти по ниво;Ремонт на тротоарна настилка; Полагане на пътна маркировка. ІІ." Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва: 1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; Строително - монтажните работи по обект "Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград ще включват:Настилки - изкоп на нови алеи, подравняване и почистване на старите, полагане на градски бордюри,настилки от плочи;Изграждане на детска спортна площадка; Изграждане на детска площадка; Изграждане на кът за отдих;Изграждане на алпинеум;Озеленяване. 2 обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград. Строително - монтажните работи по обект "Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград ще включват:Настилки -полагане на бордюри,настилки от плочи и естествен камък;Изграждане на комбинирани кътове за отдих с детски площадки;Изграждане на детски площадки; Изграждане на индиански кът; Изграждане на детска спортна площадка; Озеленяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Към документацията за участие са приложени количествени сметки за всички видове СМР, които ще се изпълняват по съответните обособени позиции.

Прогнозна стойност без ДДС
6000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие : За обособена позиция І."Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие, в гр.Благоевград" - Гаранция за участие в размер 50 000 лева без ДДС; За обособена позиция ІІ." Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва:1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; 2.обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград".Гаранция в размер на 8 500 лв. без ДДС. 2. Гаранция за изпълнение - 5 % от договорната цена. Забележка: По избор на участника гаранциите се представят под формата на парична или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно клаузите на договора, финансовият план за разплащане и осигуряване на средства от оперативна програма "Регионално развитие"

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение. При подаване на офертата участникът тябва да представи документ за учредяване и нотариално заверено пълномощно за определяне на водещ участник в обединението, а преди сключване на договора - регистрация по ЕИК по Булстат.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Да няма наличие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: С офертата участникът да представи всички документи посочени в документацията за участие, както следва: 1. Административни сведения - Образец №1 2. Предлагана цена - Образец № 2, 3. Справка –декларация на договорите за строителство,изпълнени през последните 5/ пет / години.-Образец №3 4.1.Декларация обр.№ 1- че е направен оглед и е извършено запознаване с всички условия на место строежа – за обекта за който се кандидатства. 4.2.Декларация обр.№ 2-за спазване на нормите и нормативите. 4.3.Декларация обр. № 3 - чл. 47,ал.1 от ЗОП . 4.4.Декларация обр.№ 4 - чл. 47,ал.2 от ЗОП . 4.5.Декларация обр.№ 5 - чл. 47,ал.5 от ЗОП . 4.6.Декларация обр.№ 6 – съгл. чл. 23,ал.1 от ППЗОП 4.7.Декларация обр.№ 7 – чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 4.8.Декларация обр.№ 8 - за съгласие за участие като подизпълнител. 4.9.Декларация обр.№ 9 - по чл.56,ал.1,т.7 от ЗОП. 4.10. Декларация обр.№ 10 - чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП 4.11.Декларация обр.№ 11- по чл.56,ал.1,т.10 от ЗОП. 5.Информация за общия годишен оборот за последните 3 /три/ години и общия оборот, реализиран от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката , за последните 3 години -Образец №4 6.Техническо предложение. 7. Оформен от участника проекто- договор за изпълнение на поръчката -образец №5 за съответния обект. 8. Съдебно решение за регистрация на фирмата 9. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 10. Документ за данъчна регистрация на фирмата 11.Идентификационен номер /БУЛСТАТ/ 12. Валидна застрахователна полица съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството съгласно чл.171 от ЗУТ –копие,заверено от участника 13.Годишен баланс за 2009 година. 14. Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2009 година. 15. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 16. Списък на техническите лица ,включително на тези , отговарящи за контрола на качеството /чл.51,ал.1,т.4 от ЗОП/ 17. Документи ,удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и на ръководните му служители /чл.51,ал.1,т.7 от ЗОП/ 18. Данни за собствени или наети лица ,които кандидата ще използва за извършване на строителството. 19. Участникът да е вписан в Централния проф. регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн.,ДВ,бр.108 от 2006 г.), а кога кандидатът или участник е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.При подписване на договора за изпълнение да се представят необходимите документи. 20. Анализите и калкулациите за твърдите единични цени с посочен код по УСН. 21. Ако се участвува в откритата процедура чрез пълномощник - да се представи на комисията оригинално нотариално заверено пълномощно от ли-цата, представляващи юридическите лица. 22. Документ за закупена документация на стойност 120 (сто и двадесет ) лв с ДДС 23. Банково бордеро за внесена парична гаранция за участие в откритата процедура за съответната обособена позиция. 24.Списък на документите, съдържащи се в оферта. 25.При участие на подизпълнител се прилага чл.56, ал.2 от ЗОП. 26. При участие на обединение,което не е юридическо лице се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 27.При участие на чуждестранно физическо или юрид. лице или техни обединения- чл.56,ал.4 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидна застрахователна полица,съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ; 2.Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 година, заверен съгласно Закона за счетоводството; 3.Информация за изпълнени обекти от подобен характер, за последните три години. 4. Информация за общия оборот от строителство и за оборота от строителство за обекти от подобен характер, за последните три години. В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Професионалната дейност на участника от застрахователната му полица да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна към датата на провеждане на процедурата. 2. Участникът, а при обединение водещият партньор в обединението, трябва да има общ оборот от извършени СМР последните три години с общ обем - минимум 1 600 000 лева. 3.Участникът, а при обединение водещият партньор в обединението, трябва да има общ оборот от извършени СМР за обекти от подобен характер през последните три години с общ обем - минимум 1 000 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът да е вписан в Централния проф. регистър на строителя съгласно изискванията на Закона за камарата на строителите (обн.,ДВ,бр.108 от 2006 г.), а кога кандидатът или участник е чуждестранно лице да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 3.Данни за собствени или наети лица ,които кандидата ще използва за извършване на строителството, съдържащи следната информация: трите имена, образование, професионална квалификация, стаж по специалността, придружен от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация. 4.Декларация обр.№ 7 – За техническото оборудваане с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка ,чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП 5.Декларация обр.№ 10 -за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. /чл.51,ал.1,т.8 от ЗОП/ В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени през последните пет години минимум 2 договора за строителство с предмет подобен на настоящата обществена поръчка - за съответната обособена позиция. 2.Членство на участника в браншова организация, в държавата в която е регистриран. В случай, че се участва под формата на обединение, което не е юридическо лице условието се отнася за всички участници в обединението.Удостоверение за вписване и талона към него за съответната група строителство и категория строежи. 3. Участникът да разполага с минимум две лица с више инженерно образование, образователна степен магистър със стаж по специалността минимум 6 години. 4.Участникът да разполага с минимум две технически лица със средно - специално образование, със стаж по специалността минимум 9 години. 5.Средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години да е над 20. 6. Кандидата да разполага със следното техническо оборудване- техника за извозване на строителни отпадъци, техника за превоз на строителни материали,земекопни машини – багер,фадрома, самоходни валяци – 6т. и 12 т.,асфалтополагач – укладатор, машина за рециклаш на асфалтова смес,пневматичен самоходен валяк – хатра,асфалтополагач – укладатор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Размер на предложената цена; тежест: 75%
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 20%
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.05.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане на касата на Община Благоевград,находяща се на партера. Документацията за участие ще се получава в стая 313 в сградата на Община Благоевград, пл.,,Георги Измирлиев-Македончето" №1 ,след заплащането и в касата на Община Благоевград, всеки работен ден от 9,00 ч.до 12,00 часа и от 14,00 часа до 16,00 часа до изтичане на крайния срок за получаване

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.06.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2010 г.  Час: 11:00
Място

Зала 210 в сградата на Община Благоевград ,пл.,,Георги Измирлиев-Македончето " №1,гр.Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68,ал.3 и ал.4 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" ; Проект:"Здравословна и достъпна градска среда в Община Благоевград"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 2 ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.04.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Реконструкция на елементи от уличната мрежа на 12 броя улици, по опис приложен в документацията за участие,в гр.Благоевград"
1) Кратко описание

Строително- монтажни работи по реконструкция на елементи от уличната мрежа включват следните дейности: • Студено фрезоване на асфалтово-бетонна смес (с цел коригиране на нивата). • Полагане на изравнителен пласт асфалто-бетон. • Пръскане с емулсия (за слепване на двете настилки). • Коригиране и ремонт на пътни бордюри. Оформяне на места за достъп за хора с увреждания. • Полагане на плътен асфалтобетон. • Повдигане на дъждоприемни и ревизионни шахти по ниво. • Ремонт на тротоарни настилки. • Полагане на пътна маркировка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Общото количество строително - монтажни работи за улиците е приложено към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

В рамките на поръчката ще бъдат обхванати следните улици: 1.ул. „14-ти полк" - до улица "Георги Андрейчин" 2.ул. „Симеон Радев” (в участъка от ул. „Свобода” до ул. „Пейо Яворов”), 3.ул. „Рила” (в участъка от ул. „Свобода” до ул. „Преслав), 4.ул. Георги Андрейчин /в участъка от ул. Преслав до П. Яворов/ 5.бул. „Александър Стамболийски" 6.ул. „Бачо Киро”, 7.ул.”Борис Ангелушев” (в участъка от ул. „Астра” до ул. „Преслав”), 8.ул. „Астра” (в участъка от Икономическия техникум до ул. „Пейо Яворов”), 9.ул. „Полк. Дрангов” (в участъка от ул. „Ал. Стамболийски” до ул. „Свобода”), 10.ул. „Яне Сандански” в квартал „Струмско”, 11.ул. „Кавала” в квартал „Струмско”, 12.ул. „Батак”.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция " Реконструкция на 2/две/ паркови зони, както следва:1.обект:"Районна градина кв."Струмско-Център" гр.Благоевград; 2.обект:"Районна градина кв."Струмско-Север" гр.Благоевград".
1) Кратко описание

Строително-монтажни работи за рехабилитация на 2 паркови зони Строително монтажните работи по обект 1.„Районна градина кв. „Струмско – Център” – гр. Благоевград” ще включват • Настилки- изкоп на нови алеи и подравняване и почистване на старите, полагане на градински бордюри, настилки от плочи • Изграждане на детска спортна площадка- изкоп на земни маси и полагане на основи, полагане на асфалтова настилка, направа на ограда, направа на пейки за трибуни, поставка и монтаж на оборудване за волейбол и баскетбол • Изграждане на детска площадка- изграждане на пясъчници, монтаж на люлки, пързалки и въртележка, изграждане на цветарник • Изграждане на кът за отдих- изработка и монтаж на пейки, изработка на чешма, изработка на пясъчник • Изграждане на алпинеум- доставка и нареждане на скален материал, плочопътека, направа на пейки • Озеленяване - засаждане на иглолистни и широколистни дървета, засаждане на зелени и цъфтящи храсти, засаждане на рози и затревяване Строително монтажните работи по обект 2.Районна градина „Струмско – Север” ще включват • Настилки- полагане на бордюри, настилки от плочи и естествен камък • Изграждане комбинирани кътове за отдих с детски площадки- направа на пейки и беседки, пясъчник, направа на чешми, монтаж на пързалки,люлки и клатушки • Изграждане на детски площадки- монтаж на въртележка и люлки, монтаж на дъски за хранене • Изграждане на индиански кът- монтаж на индиански колиби, направа на ограда от дървени колове, монтаж на оръдия от дървен материал • Изграждане на детска спортна площадка - изкоп на земни маси и полагане на основи, полагане на асфалтова настилка, направа на ограда, поставка и монтаж на оборудване за волейбол • Озеленяване- засаждане на иглолистни и широколистни дървета, засаждане на вечнозелени и цъфтящи храсти, засаждане на жив плет, засаждане на цветя, затревяване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Общото количество на строително - монтажните работи за обекта е приложено в документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1000000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

„Районна градина кв. „Струмско – Център” – гр. Благоевград” заема площ от 5 600 дка. на заема централно място в кв. Струмско в близост до което живеят около 12 000 жители. Теренът граничи с жилищни блокове на север и юг, ул. „Яне Сандански” на изток и свободни терени на запад. При реконструкцията се предвижда изграждането на кът за отдих, детска спортна площадка, детска площадка, алпинеум и розариум, както и изграждане на парково осветление. Районна градина „Струмско – Север” представлява вътрешно-блоково пространство, затворено от север, изток и запад от жилищни блокове, а от юг от улична комуникация. В тези граници градината е около 7 800 дка и ще обслужва 8 000 жители. Предвидено е изграждането на два къта за отдих, комбинирани с площадка за игра за децата от най-малката възрастова група, самостоятелна площадка за по-големите деца, детска спортна площадка, тематична площадка – индиански кът. Ще се изгради и парково осветление.