Версия за печат

00109-2010-0003

BG-Благоевград: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, пл. ”Георги Измирлиев ” №1, За: Илия Велев, Старши специалист „МИР и МП”, Отдел „Стопанска политика и евроинтеграция", Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677242, E-mail: ivelev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Отдел „Стопанска политика и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Логистика при реализиране на дейности в страната и чужбина за създаване на междурегионално сътрудничество между Община Благоевград и Община Секешфехервар”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 20
Място на изпълнение: гр.Благоевград, гр. Секешфехервар
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане по поръчката е осъществяването на пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на Възложителя дейности по организация, провеждане и цялостно логистично обезпечаване на дейностите, предвидени за осъществяване в страната и чужбина, с цел създаване на междурегионално сътрудничество между Община Благоевград и Община Секешфехервар”, в изпълнение на проект “Зелен транспорт - Въвеждане на устойчиви форми на транспорт посредством обмен на опит и добри практики”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно техническото задание от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
143000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 400 лева с ДДС. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие - парична сума, внесена по банков път по сметка на Община Благоевград:, Общинска Банка AД, IBAN:BG71SOMB91303313725301, BIC: SOMBBGSF или банкова гаранция съгласно образеца, представен в документацията за участие. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от цената на договора без ДДС, под формата на парична сума, внесена по посочената сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция. Срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 30 дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013г.” (ОПРР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.2-01/2008/027.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2.Оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; 6. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност – копие от документа за регистрация, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.; 7. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му; 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника; 9. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника; 10. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 11. Документ за внесена гаранция за участие; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 14. Копие от документ за закупена документация за участие; 15. Декларация от членовете на обединението; 16. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата; 17. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите; 18. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението);19. Техническо предложение; 20. Ценова оферта, 21. Попълнен и парафиран проект на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007г., 2008г. и 2009г.) – за юридическите лица. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни на тези, обект на поръчката, за последните 3 (три) години. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г) минимум 429 000 лв.; 2. Оборот от договори с предмет, сходен с предмет на настоящата поръчка, за предходните 3 (три) финансови години (2007г., 2008г. и 2009г.) в размер на не по-малко от 350 000 лв.общо. 3. Не по-малко от 70% от годишните приходи на участника от дейността му да са реализирани от услуги, свързани с логистична и/или туроператорска дейност. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, 2. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката – за логистика при провеждане на публични събития, обучения или мероприятия за държавна или общинска администрация, изпълнени през последните 3 (три) години (по образец). *** Участникът следва подробно да опише посочените проекти, включително извършените дейности, стойности на договорите, дати и възложители и да подкрепи написаното с доказателства. Тези доказателства могат да бъдат копия на договори или извлечения от тях, представящи възложителя, предмета на договора, датата на сключване, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него, други доказателства за добро изпълнение. 3. Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни Възложители. *** В препоръките трябва да бъдат посочени: предмета на извършената дейност, стойността, срока на изпълнението, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с изискванията на Възложителя. 4. Копие от застраховка за професионална отговорност в областта на извършваната туроператорска дейност. 5. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. Към офертата задължително се прилагат автобиографиите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки, трудови и/или граждански договори. 6. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, определени за изпълнение на поръчката (дипломи, сертификати и др. подобни).
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да осигурява необходимата правоспособност за организация, провеждане и цялостно логистично обезпечаване на събития и публични мероприятия с поемане на транспорт и нощувки на участниците в тях, като за целта трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 3 (три) експерта, притежаващи квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката б) предложените експерти имат висше образование с образователно-квалификационна степен най-малко “бакалавър” в области като: туризъм, икономика, стопанско управление, и други подходящи, със стаж по специалността минимум 3 години; в) ръководителят на екипа трябва да имат висше образование “магистър» по: туризъм, икономика, стопанско управление, бизнес администрация, с минимум 5 години професионален опит в областта на управление на проекти и програми, финансирани със средства на чуждестранни донори. г) поне един от експертите в екипа покрива следните минимални изисквания: завършено висше образование - магистър: туризъм, икономика, стопанско управление или друго подходящо, притежаващ минимум 3 години професионален опит в областта на логистиката и минимум 2 години опит с организационна работа по проекти и програми, финансирани със средства на чуждестранни донори. *** Участникът може да осигури и други експерти за успешното реализиране на проекта, както посочи техните функции и минималните изисквания към тях. 2. Участник в поръчката може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 3.Физическите лица - участници следва да имат висше образование в области като: туризъм, икономика, стопанско управление и други подходящи, с минимум 5 годишен опит по специалността и/или минимум 3 годишен опит в областта на управление на проекти и програми, финансирани със средства на чуждестранни донори. 4. Да има сключени и изпълнени не по-малко от пет договора за логистична и/или туроператорска дейност през последната година. 5. Притежава валиден лиценз за регистрация за осъществяване на туроператорска дейност. 6. Притежава валидна застраховка за професионална отговорност в областта на извършваната туроператорска дейност. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания важат за обединението/консорциума като цяло и/или за поне един от членовете на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60%
Показател: Финансова оценка; тежест: 40%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.05.2010 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията в стая 314 на Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч. и 17:30ч., срещу заплащане на посочената цена или по банкова сметка Общинска банка АД, IBAN BG 44 SOMB 91308401500044, BIC SOMBBGF вид плащане 444000 История

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.05.2010 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.05.2010 г.  Час: 10:30
Място

Зала 210 в Община Благоевград в гр. Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в рамките на проект “Зелен транспорт - Въвеждане на устойчиви форми на транспорт посредством обмен на опит и добри практики”, който се осъществява с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013г.” (ОПРР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/4.2-01/2008/027.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ