Версия за печат

00087-2010-0017

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: tzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Столична община, ул. "Париж" №3, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Столична община, ул. "Париж" №1, За: Диана Цекова, България 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377345

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дидактически материали, екипировка и награден фонд по обособени позиции: 1. Каски, налакътници и наколенки и стоп-палки; 2. Килимчета с изобразени на тях улици и светофари; пъзели за сглобяване на пътнизнаци; електронни говорещи тетрадки и елктро механични конструктори; 3. Светофари за площадки за управление на велосипеди; светещи говорещи пътни знаци и площадка за управление на велосипед в градски условия; 4. Награден фонд - купи, медали, плакети; 5. Аудиокасети с детски песни по БДП; 6. Футболни топки, баскетболни топки, волейболни топки; 7. Дипляни; 8. Анкетни карти/Въпросници, Грамоти/Сертификати

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на дидактически материали, екипировка и награден фонд по обособени позиции: 1. Каски, налакътници и наколенки и стоп-палки; 2. Килимчета с изобразени на тях улици и светофари; пъзели за сглобяване на пътни знаци; електронни говорещи тетрадки и елктро механични конструктори; 3. Светофари за площадки за управление на велосипеди; светещи говорещи пътни знаци и площадка за управление на велосипед в градски условия; 4. Награден фонд - купи, медали, плакети; 5. Аудиокасети с детски песни по БДП; 6. Футболни топки, баскетболни топки, волейболни топки; 7. Дипляни; 8. Анкетни карти/Въпросници, Грамоти/Сертификати

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Каски - 500 бр.; налакътници и наколенки - 500 бр.; стоп-палки - 240 бр.; 2. Килимчета с изобразени на тях улици и светофари раземр 61/91 - 36 бр.; килимчета с изобразени на тях улици и светофари размер 120/60 - 36 бр.; килимчета с изобразени на тях улици и светофари размер 110/140 - 36 бр.; пъзели за сглобяване на пътни знаци (4 различни пътни знака) - 120 бр.; електронни говорещи тетрадки - 48 бр.; електро механични конструктори - 120 бр.; 3. Светофари за площадка за управление на велосипеди височина 1,50м (модел СД 01) - 120 бр.; светофари за площадка за управление на велосипеди височина 0,30м (модел СД 02) - 40 бр.; светещи говорещи пътни знаци - 12 бр.; площадка за управление на велосипед в градски условия размер 52/36м - 12 бр.; 4. Купи - 40 бр.; медали - 100 бр.; плакети - 500 бр.; 5. Аудиокасети с детски песни по БДП - 120 бр.; 6. Футболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; баскетболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; волейболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; 7. Дипляни - 3000 бр.; 8. Анкетни карти/Въпросници - 3000 бр.; грамоти/сертификати - 700 бр.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открития конкурс: 1. Обособена позиция " Каски, налакътници и наколенки и стоп-палки" - 165 /сто шестдесет и пет/ лв.; 2. Обособена позиция "Килимчета с изобразени на тях улици и светофари; пъзели за сглобяване на пътнизнаци; електронни говорещи тетрадки и елктро механични конструктори" - 220 /двеста и двадесет/ лв.; 3. Обособена позиция "Светофари за площадки за управление на велосипеди; светещи говорещи пътни знаци и площадка за управление на велосипед в градски условия" - 460 /четиристотин и шестдесет/ лв.; 4. Обособена позиция "Награден фонд - купи, медали, плакети" - 56 /петдесет и шест/ лв.; 5. Обособена позиция "Аудиокасети с детски песни по БДП" - 7 /седем/ лв.; 6. Обособена позиция "Футболни топки, баскетболни топки, волейболни топки" - 109 /сто и девет/ лв.; 7. Обособена позиция "Дипляни" - 60 /шестдесет/ лв.; 8. Обособена позиция "Анкетни карти/Въпросници, Грамоти/Сертификати" - 59 /петдесет и девет/ лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 5% от стойността на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

С платежно нареждане или по банков път, съгласно документацията и приложения проект на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Условия за отстраняване на участниците при липса на следните документи: 1. Документи за регистрация на УЧАСТНИКА: за юридически лица и еднолични търговци – копие от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство – преведен на български език и легализиран, съгласно чл.13 от НВМОП. 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки; 3. Документи по чл.50, ал.1, т.1, 2 и 3 и чл.51, ал1, т.1 и т.6 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице /оригинал или нотариално заверено копие/, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 13, ал. 1, т.1, 3 и 4 от НВМОП се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да се представи заверено копие от договора за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. Документите по чл.13, ал. 1, т. 1 – 4 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.13, ал.1, т.1 от НВМОП се представя в легализиран превод, а документите по чл.13 ал.1, т. 2–4 от НВМОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Всеки участник представя още: Заявление за участие - Образец №1; Административни сведения Образец №2; Декларации Образец №3 и №4; Документ за закупени книжа; Документ за внесена гаранция за участие; Срок на валидност на офертата; Техническо предложение Попълнен, подписан и подпечатан проект за договор (попълват се само данните на участника); Ценово предложение - Образец №6; Списък на документите, съдържащи се в офертата с посочен номер на страницата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на фирмата по чл.50, ал.1, т.т.1, 2 и 3 от ЗОП: -Удостоверение от банка. - Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009г. - Информация за общия оборот през последните три години.Информацията се посочва по години.
Минимални изисквания: 1. Референция от обслужваща банка; 2. Фирмата да има оборот сумарно не по-малко от 100 000 лв. за последните 3 години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т.1 и 6 от ЗОП: 1.Списък на основните договори за доставка на подобен вид материали и изделия, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; 2.Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството;
Минимални изисквания: 1. Да има за последните три години поне два договора за доставка на материали и изделия от съответната обособена позиция, придружени от референции за добро изпълнение. 2. Сертификати, удостоверяващи съответствие с изискванията за произход и качество на европейските стандарти на оферираните изделия 3. Сертификати: ISO 9001:2000 на производителя и доставчика 4. Документ, удостоверяващ произхода на изделието
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.04.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №1, ст.3 от датата на обнародване в Държавен вестник, след запалащането й в касата на ул. "Париж" №1, ет.3, стая №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.04.2010 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.04.2010 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички могат да присъстват при действията на комисията по чл.38, ал.2 и 3 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

ОП "Развитие на човешките ресурси" схема BG051PO001-4.2.3 "Училищни клубове по безопасност на движението"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.03.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Каски, налакътници и наколенки и стоп-палки
1) Кратко описание

Доставка на каски, налакътници и наколенки, стоп-палки и светлоотразителни жилетки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Каски - 500 бр.; налакътници и наколенки - 500 бр.; стоп-палки - 240 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Килимчета с изобразени на тях улици и светофари; пъзели за сглобяване на пътнизнаци; електронни говорещи тетрадки и елктро механични конструктори
1) Кратко описание

Доставка на килимчета с изобразени на тях улици и светофари; пъзели за сглобяване на пътнизнаци; електронни говорещи тетрадки и елктро механични конструктори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Килимчета с изобразени на тях улици и светофари раземр 61/91 - 36 бр.; килимчета с изобразени на тях улици и светофари размер 120/60 - 36 бр.; килимчета с изобразени на тях улици и светофари размер 110/140 - 36 бр.; пъзели за сглобяване на пътни знаци (4 различни пътни знака) - 120 бр.; електронни говорещи тетрадки - 48 бр.; електро механични конструктори - 120 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Светофари за площадки за управление на велосипеди; светещи говорещи пътни знаци и площадка за управление на велосипед в градски условия
1) Кратко описание

Доставка на светофари за площадки за управление на велосипеди; светещи говорещи пътни знаци и площадка за управление на велосипед в градски условия

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Светофари за площадка за управление на велосипеди височина 1,50м (модел СД 01) - 120 бр.; светофари за площадка за управление на велосипеди височина 0,30м (модел СД 02) - 40 бр.; светещи говорещи пътни знаци - 12 бр.; площадка за управление на велосипед в градски условия размер 52/36м - 12 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Купи - 40 бр.; медали - 100 бр.; плакети - 500 бр.
1) Кратко описание

Доставка на купи - 40 бр.; медали - 100 бр.; плакети - 500 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Купи - 40 бр.; медали - 100 бр.; плакети - 500 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Аудиокасети с детски песни по БДП - 120 бр.
1) Кратко описание

Доставка на аудиокасети с детски песни по БДП - 120 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

120 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Футболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; баскетболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; волейболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.
1) Кратко описание

Доставка на футболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; баскетболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; волейболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Футболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; баскетболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.; волейболни топки за деца 8-14 год. - 100 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Дипляни - 3000 бр.
1) Кратко описание

Доставка на дипляни - 3000 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

3000 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Анкетни карти/Въпросници - 3000 бр.; грамоти/сертификати - 700 бр.
1) Кратко описание

Доставка на анкетни карти/въпросници - 3000 бр.; грамоти/сертификати - 700 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35121300

Описание:

Принадлежности, свързани с осигуряване на безопасност

3) Количество или обем

Анкетни карти/Въпросници - 3000 бр.; грамоти/сертификати - 700 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 20