РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на метли за извършване на дейността ръчно метене за нуждите на „Чистота” ЕООД, гр. Пловдив
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. Пловдив, ул. "Даме Груев" № 64А
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Процедурата е за доставка на метли от естествен материал за извършване на дейността ръчно метене.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
а) гаранция за участие - 1000 лв.; б) гаранция за изпълнение на договора - 1 % от стойността на поръчката.Гаранциите могат да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN BG47BPBI79241085295001, BIC BPBIBGSF при „ЮРОБАНК И ЕФ Джи България” АД – клон Пловдив, или внесена в касата на „ЧИСТОТА” ЕООД, гр. Пловдив, или безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането е със средства на Възложителя, при условия и начини, посочени в договора за изпълнение на обществената поръчка, по банков път в лева.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискванията към кандидатите са съгласно чл. 9, чл.46, чл.47, ал.1, 2, 5, 8 и чл.48 ЗОП. Техническите спецификации и указанията за подготовка на офертата са посочени в документацията за участие. Отстраняването на участниците става съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, който са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: Информация за общия оборот и за оборота на стоките, който са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Подробно описание на предлаганите метли;
- Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от две референции от стопански организации – потребители на предлаганите от участника метли от предходни години (но за период не повече от 5 години назад) – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия;
- До определения по реда на Условията за участие ден и час за отваряне на офертите, Участниците в процедурата са длъжни да предоставят за оглед мостра на предлаганите от тях метли.
Минимални изисквания: - Подробно описание на предлаганите метли;
- Доказателства за търговската репутация на участника: не по-малко от две референции от стопански организации – потребители на предлаганите от участника метли от предходни години (но за период не повече от 5 години назад) – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия;
- До определения по реда на Условията за участие ден и час за отваряне на офертите, Участниците в процедурата са длъжни да предоставят за оглед мостра на предлаганите от тях метли.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за доставка на предлагания продукт ; тежест: 60т.
Показател: Техническо съответствие и качество ; тежест: 15т.
Показател: Срок за доставка ; тежест: 15т.
Показател: Срок на плащане ; тежест: 10т.
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.04.2010 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Парична сума, внесена по банкова сметка IBAN BG47BPBI79241085295001, BIC BPBIBGSF при „ЮРОБАНК И ЕФ Джи България” АД – клон Пловдив, или внесена в касата на „ЧИСТОТА” ЕООД, гр. Пловдив
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2010 г. Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.05.2010 г. Час: 16:00
Място
гр. Пловдив, ул. "Даме Груев" № 64А
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законни или упълномощени представители на участниците.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ