Версия за печат

00861-2009-0009

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Олга Аринова; Елена Кювлиева; Йова Петрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9404383; 02 8005620; 02 9219228, E-mail: oartinova@prb.bg; ekuvlieva@prb.bg; ypetrova@prb.bg, Факс: 02 8005676; 02 9219351

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/html/opzop.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане на капацитет за приемане на добрите практики в сферата на взаимодействие на Прокуратурата на Република България с държавните контролни звена

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на дейности по сравнително-правен анализ на действащите нормативни актове, уреждащи правомощията и контролните функции на 15 органа и институционални звена, анализ на установените проблеми във взаимодействието им с прокуратурата и изготвяне на препоръки за осъвършенстване и синхронизиране на работата на тези органи. В поръчката е включено и извършване на изследване и анализ на добри практики от страни-членки на Европейския съюз, организирането на четири фокус групи за изработване на препоръки и подпомагане формулирането на устойчиви механизми за подобряване взаимодействието на Прокуратурата с избраните групи органи на контролната система в България, както и съдействие за изработване на доклад и методика.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71241000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документация за участие

Прогнозна стойност без ДДС
313333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 100 лв. (три хиляди и сто лева). Ако участникът представя банкова гаранция, нейната валидност следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата за оценка на офертите. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора и следва да бъде с валидност 30 календарни дни след изтичане срока за неговото изпълнение

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Оперативна програма "Административен капацитет 2007-2013 г.", съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕСФ, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № К-09-15-1/30.11.2009 г.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Документацията се предоставя безплатно след регистрация на интернет адрес: http://www.prb.bg/html/opzop.html или на адрес гр. София, бул. “Витоша” № 2, последен етаж, стая 58, регистратура на ВКП, в който случай се издава служебна бележка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Оферта по образец; 3. Административни сведения по образец; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката по образец; 2.5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката по образец; 6. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие). 7. Единен идентификационен код или заверено от участника копие-извлечение от съответната партида в търговския регистър - ако участниците са юридически лица или еднолични търговци.8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.) – за юридическите лица; информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни на тези, обект на поръчката, за последните 3 (три) години по образец; официален документ, удостоверяващ дохода на участника – физическо лице за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница;.9. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите; Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката – изготвяне на правни анализи, правна консултантска дейност, подготовка и провеждане на фокус групи, провеждане на обучения или семинари за съдебната система, държавната и общинска администрация изпълнени през последните 3 години (по образец), Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни Възложители, Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. Към офертата задължително се прилагат автобиографиите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки, трудови и/или граждански договори, Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, определени за изпълнение на поръчката (дипломи, сертификати и др. подобни); 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (по образец); 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП (по образец); 12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (по образец). 13. Документ за внесена гаранция за участие ; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП ( по образец); 15. Декларация за съгласие за участие като по образец;.16. Разпечатка от съобщението от електронната поща, с което са получени паролата за достъп и потребителското име, когато е изискан такъв или служебна бележка от възложителя за предоставянето на документацията на хартиен и/или магнитен носител; 17. Декларация от членовете на обединението (по образец); 18. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – когато офертата (или някой документ от нея) е подписана от упълномощен представител; 19. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); 20. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението); 21. Техническо предложение по образец; 22. Ценова оферта по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2007, 2008 и 2009 г.) – за юридическите лица; 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от услуги, сходни на тези, обект на поръчката, за последните 3 години по образец. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница
Минимални изисквания: Участникът следва да има: 1. Реализиран общ оборот от дейността за последните 3 (три) години (2007г., 2008 г. и 2009 г) минимум 600 000 лева общо; 2. Оборот от договори за консултантска дейност, за предходните 3 (три) финансови години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) в размер на не по-малко от 500 000 лева общо. 3. Не по-малко от 80% от приходи на участника от дейността му за всяка от предходните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) да са реализирани от консултантски услуги. *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло и/или важат за поне един от членовете на обединението. При кандидатстване на участник чрез подизпълнители, изискването за оборот се отнася за участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите; 2. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката – изготвяне на правни анализи, правна консултантска дейност, подготовка и провеждане на фокус групи, провеждане на обучения или семинари за съдебната система, държавната и общинска администрация изпълнени през последните 3 години (по образец). Списъкът следва да бъде подкрепен с доказателства: копия или извлечения от договори или други. 3. Препоръки за добро изпълнение на договорите от предишни възложители. В препоръкитетрябва да бъдат посочени: предмета на извършената дейност, стойността, срока на изпълнението, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с изискванията на възложителя. 4. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. Към офертата задължително се прилагат автобиографиите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки, трудови и/или граждански договори. 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, определени за изпълнение на поръчката (дипломи, сертификати и др. подобни).
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да осигури необходимата правоспособност за проучване, анализ, организация и консултантско съдействие по предмета на поръчката, като за целта трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 10 (десет) експерта, притежаващи квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката б) предложените експерти имат висше образование в области като: право, икономика, бизнес администрация и други подходящи, със стаж по специалността минимум 5 години; *** Участникът може да осигури и други експерти за успешното реализиране на проекта, както посочи техните функции и минималните изисквания към тях. 2. Участникът може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. 3. Физическите лица - участници следва да имат висше образование в области като: икономика, стопанско управление, бизнес администрация, право и други подходящи, с минимум 5 годишен опит по специалността и/или минимум 5 годишен опит в областта на управление на проекти и програми, финансирани със средства на чуждестранни донори. Изискванията важат и за физическите лица, участващи в обединения на физически или на физически и юридически лица, както и за физическите лица, работещи по трудов договор или привлечени на граждански договор към юридическото лице- участник. 5. Минималните изисквания за професионална квалификация и опит са: а) участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 10 (десет) броя договори с публични институции за предоставяне на консултантски, образователни услуги и/или обучение за последните 3 (три) години. б) да има изпълнени през последните три години поне 5 (пет) договора за консултантски, образователни услуги и/или обучение на съдебната система, държавната и/или общинска администрация, по проекти, финансирани със средства на ЕС или други правителствени и международни програми. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания важат за обединението/консорциума като цяло и/или за поне един от членовете на обединението. При участие чрез подизпълнители, това изискване важи за участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60%
Показател: Финансова оценка; тежест: 40%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.01.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.02.2010 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.02.2010 г.  Час: 10:30
Място

София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, последен етаж, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

всички участници или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани; представители на средствата за масова информация; представители на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Укрепване на капацитета на Прокуратурата на Република България при взаимодействие с контролните органи за противодействие на закононарушенията и престъпленията в защита на обществения интерес и правата на гражданите”, осъществяван с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № К-09-15-1/30.11.2009 г.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията се предоставя безплатно след регистрация на интернет адрес: http://www.prb.bg/html/opzop.html или на адрес гр. София, бул. “Витоша” № 2, последен етаж, стая 58, регистратура на ВКП, в който случай се издава служебна бележка

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съобразно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ