Версия за печат

00138-2008-0010


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Шумен: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, За: Бонка Ангелова, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857726, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Шумен, бул. "Славянски" № 17, За: Деловодство стая 204, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 800400, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Спортна площадка с многофункционална възможност за игрища по баскетбол, волейбол или тенис и площадка за скейтборд и велосипеди към парк "Студентски" гр. Шумен /парк "Билла"/.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Спортна площадка с многофункционална възможност за игрища по баскетбол, волейбол или тенис , площадка за скейтборд и велосипедна алея към парк "Студентски", в гр. Шумен при следните части на изпълнение на видовете СМР, както следва: архитектурна, вертикална планировка, пътна част, автоматизирана напоителна система, електро - осветителна част, озеленяване.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236100

Описание:

Строителни работи на спортни терени на стадиони и спортни площадки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.04.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в размер на 3000,00 /три хил./ лв. Гаранцията за участие се заплаща по банков път по следната сметка: BG 56 IABG 7477 330058 6600, BIС: IABGBGSF в "Интернешенъл Асет Банк" АД клон Шумен или се представя под формата на банкова гаранция. Гаранцията за добро изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Общински бюджет 2008г. - 2009г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация на кандидата и удостоверение за актуално състояние с дата на издаване не - повече от 180 дни от датата на подаване на предложението, а когато е физическо лице - документ за самоличност. ; Документ за внесена гаранция за участие - банкова или парична. ; Документ за закупена документация за участие. ; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП. Изискванията се отнасят и за управителите или за членовете на управителните органи на кандидатите , а в случай, че членовете са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. ; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП. ; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. ; Декларация по чл. 56, ал.1, т. 7 от ЗОП. ; Декларация по чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП. ; Справка за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката или дела /стойност, процент, и конкретна част/ на тяхното участие , ако кандидатът предвижда подизпълнители. ; Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява кандидата , когато кандидата не се представлява от лицата , посочени със съответните пълномощия в документа за регистрация. ; Административни сведения.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от обслужваща кандидата банка за финансовото му състояние; Копие от застрахователната полица на кандидата за професионална отговорност; Копие от годишния финансов отчет на кандидата за предходната година с изключение на ново регистрираните кандидати; Копие от документи за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС (ако е регистриран) и БУЛСТАТ.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация със списък на основните договори /сродни с предмета на поръчката/, изпълнени през последните три години. За кандидати, които са започнали дейността си по - късно - от датата на регистрацията му. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора, име на Възложителя с адрес и телефон, предмет на договора, срок на изпълнение и стойност с ДДС на договора. Задължително се прилагат и референции от съответните възложители от списъка.; Декларация с описание на техническото оборудване.; Декларации с данни за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.
Минимални изисквания: Да има сключен трудов или граждански договор със специалист - ландшафтен архитект.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/09/2008 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща в каса № 1 на "Информационния център" на Община Шумен.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2008 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/09/2008 00:00 Час: 14:00
Място

Зала № 304 на Община Шумен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени от тях лица. Пълномощниците следва да докажат представителната си власт с представяне на нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9887040, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9887040, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ