Версия за печат

00383-2007-0022


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Добрич: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул."България" №12, За: инж. Кина Стефанова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 600705, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: инж. Кина Стефанова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на генерален план за организация на движението в ЦГЧ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: централна градска част на гр.Добрич
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изработване на генерален план за организация на движението в централната градска част на Добрич, заключена между /включително/: на изток - бул"Русия",на запад - бул."Добричка епопея", на север - бул." Добруджа", на юг - бул."Трети март". Генералният план се разработва в две фази: 1.предварителен проект и 2.окончателен проект. Фаза "Предварителен проект на ГПОД" съдържа следните части: 1.обяснителна записка; 2.предварителни проучвания, в т.ч. анализи на изходните данни; 3.схемни проектни решения за: -транспортно райониране; -организация на транзитното движение; -режими за движение на определени видове пътни превозни средства; -режими за движение на превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници; -режими за движение на пешеходци и велосипедисти; -посочност и предимство на движение; -режим за престой, паркиране и изпреварване; -скоростни режими за движение; и др. съгласно заданието за проектиране. 4.списък на организационни и инженерно-технически мероприятия. Фаза "Окончателен проект на ГПОД" съдържа следните части: 1.всички части на предварителния проект 2.обобщена схема на основните пътни знаци, необходими за реализирането на схемите 3.каталог на основните пътни знаци,необходими за реализирането на схемните решения по улици в два екземпляра

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74232250

Описание:

Услуги по проектиране и конструиране на системи за контрол и управление на движението

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Всички улици заключени между /включително/: на изток - бул"Русия" на запад - бул."Добричка епопея" на север - бул." Добруджа" на юг - бул."Трети март"

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума в размер на 833лв. внесена по сметка : "Общинска банка"АД, клон Добрич, IBAN:BG71SOMB 91303310000501, BIC SOMBBGSF или банкова гаранция за същата стойност и за срок не по-малък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора. При представяне на банкова гаранция за изпълнение, да се има предвид, че нейният срок на действие трябва да бъде не по-малък от срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от общинския бюджет, в рамките на планираните средства, по банков път в лева, след подписване на оригинална данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за първоначална регистрация в търговския регистър,удостоверение за актуално състояние /за физическо лице - копие от документ за самоличност/,декларации за липса на обстоятелсвата по чл.47, ал.1, ал.2 т.1 и 3 и ал.5 от ЗОП, всички задължителни документи съгласно чл.13 от НВМОП и други съгласно указанията за подготовка на офертата.Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална отговорност
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на договорите за услуги, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

съгласно чл.162 и чл.230, ал1 от ЗУТ и чл.7 от ЗКАИИП

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена; тежест: 80%
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/01/2008 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 8 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 406 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50лв., внесени в касата на ЦУИ при Общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.01.2008 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/02/2008 00:00 Час: 10:00
Място

малката заседателна зала на Община град Добрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

кандидатите или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ