Версия за печат

00115-2007-0048


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РУСЕ, пл. "Свобода" № 6, За: инж. Иван Иванов, България 7000, Русе, Тел.: 082 881659

Място/места за контакт: Отдел: Техническа инфраструктура

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Ваня Попова, България 1000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подробен план за организация на движението и трасета на велосипедни алеи на територията на гр.Русе – М1:1000

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: град Русе
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Проектирането да се извърши еднофазно. Проектът да представи и да съдържа следните части на фаза: А. Предпроектни проучвания на ПОД /План за организация на движението/, Б. Работен проект на ПОД

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74200000

Описание:

Архитектурни, инженерни, строителни услуги и технически консултации

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектната документация да бъде представена в три броя папки и в цифров вид във формати : Word, Exel и AutoCad.

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума или банкова гаранция в размер на 1% (един) или 700 лв. /седемстотин лв./, внесени по сметката на Община Русе в “Инвестбанк” АД клон Русе-Възраждане, BIC - IORT BGSF, IBAN:BG98 IORT 8093 3300 0300 00 ,счетоводна сметка 1724000300400 и на гаранцията за изпълнение на договора парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % (пет) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Банков път -15% аванс при подписване на договора -55% при предаване на проекта -30% след приемането на ППОД от ОКОБД и ОЕСУТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация по Търговския закон. Удостоверение за актуално състояние със срок на издаване не по-малко от 2 месеца преди датата на разглеждане на офертите.Декларации относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки.Други изисквания посочени в указанията и техническите условия за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.51,ал.1 от ЗОП
Минимални изисквания: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на възложителя,посочени в техническите условия за изпълнение на поръчката и чл.51,ал.1 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

За участващите в разработката на проекта проектанти да се представят удостоверения от КИИП, актуални за 2007год.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Размер на предлаганата цена ; тежест: 65 т.
Показател: Качество и опит в изпълнение на такъв вид дейност ; тежест: 20 т.
Показател: Наличен технически ресурс; тежест: 15 т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/01/2008 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите могат да закупят документацията за участие в откритата процедура всеки работен ден от 9,00 до 16,00часа от Община Русе, пл."Свобода" № 6, "Информационен център", гише "Търговия и транспорт" срещу представен документ за внесената сума - 36 лв. с ДДС, внесени по сметка в "Инвестбанк" АД, клон Русе Възраждане BIC - IORTBGSF, IBAN:BG60IORT80938400080000 , вид плащане: 444000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.01.2008 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/01/2008 00:00 Час: 14:00
Място

гр.Русе , пл."Свобода" 6 , ет.3 , зала "Заседателна".

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ