01558-2015-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Катя Стоянова; по техническата част: инж. Андрей Катеринкин, Република България 1080, София, Тел.: 0882 025755; 0889 566330, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02980 0494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти; отдел Енерийна ефективност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-sistema-za-turgovsko-izmervane-i-distancionno-otchitane-na-elektricheskata-energiia-na.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на система за търговско измерване и дистанционно отчитане на електрическата енергия на борда на железопътните превозни средства, собственост на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на Република България, съгласно приложената към документацията за участие “Техническа спецификация за доставка на системи за търговско измерване и дистанционно отчитане на енергията на борда на железопътните превозни средства, собственост на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, съгласно БДС EN 50463-x:2012”
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на система за търговско измерване и дистанционно отчитане на електрическата енергия на борда на железопътните превозни средства, собственост на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

38554000

Описание:

Електромери

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената към документацията за участие “Техническа спецификация за доставка на системи за търговско измерване и дистанционно отчитане на енергията на борда на железопътните превозни средства, собственост на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, съгласно БДС EN 50463-x:2012” - за 53 броя локомотиви серия 42, 43, 44, 45 и 61, и за 17 броя локомотиви серия 46

Стойност, без да се включва ДДС
1031668 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 10 300,00 лв. и представлява абсолютна сума, но не повече от 1% от стойността на поръчката. Срокът на валидност на гаранцията за участие е 180 /сто и осемдесет/ календарни дни от крайния срок за подаване на заявленията за участие. Гаранцията за участие може да бъде в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "Евро за лев", определен от Българската народна банка за деня на учредяване на гаранцията. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, в полза на Възложителя, съгласно приложения образец към документацията за участие, Приложение № 10 или парична сума, внесена по сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева и в евро в ОББ АД, гр. София, IBAN BG62 UBBS 80021433391810, BIC: UBBSBG. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП с предмет: „Доставка на система за търговско измерване и дистанционно отчитане на електрическата енергия на борда на железопътните превозни средства, собственост на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД”. За задържането и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията за участие образец /Приложение № 11/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. Условията за учредяване, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, Приложение № 9, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел ІV от проекта на договор - Приложение № 9 към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения отговарящи на изискванията на ЗОП и документацията за участие. Обстоятелствата, наличието на които води до отстраняване на участниците от процедурата са посочени в т.4., раздел I."I. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП и указания към кандидатите за подготовка на заявлението и офертата". 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението съгласно чл.77, ал.3 и 4 от ЗОП, подписан от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация или упълномощено от него лице. Документите към заявлението се представят подредени в папка по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. 2. Представяне на кандидата (в оригинал) на основание чл.77, ал.3 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 1/, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато кандидатът предвижда, че ще използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в представянето на кандидата се посочват подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 5 и ал.5 от ЗОП. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се попълва съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 2/. Декларацията се представя в оригинал от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 3. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по т.2 в официален превод, съгласно §1 т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 4. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо представянето на кандидата (оригинал или препис) – прилага се, когато представянето на кандидата не е подписано от представляващия кандидата съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. 6. Декларации: 6.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 3/. Представя се в оригинал задължително от подизпълнителите в случай, че кандидатът е декларирал ползването на подизпълнители в представянето на кандидата по т. 2. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в заявлението на друг кандидат не може да представя самостоятелно заявление. 6.2. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 4/. Декларацията се представя в оригинал от законния представител на кандидата; 6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договора във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 5/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата; Продължава в раздел VІ.3) "Допълнителна информация" от Обявлението за поръчка - специални сектори

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние. Кандидатът следва да има финансов ресурс в размер равен или по-голям от 10% от прогнозната стойност на обществената поръчка, наличието на който се доказва с един от следните документи: - удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документите, които кандидатите следва да представят за доказване на техническите си възможности са посочени в т.1.9. "Доказателства за техническите възможности", раздел II." ПОДГОТОВКА НА ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП и указания към кандидатите за подготовка на заявлението и офертата".

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.11.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е достъпна на Профила на купувача на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-sistema-za-turgovsko-izmervane-i-distancionno-otchitane-na-elektricheskata-energiia-na.html. Документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 129, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.11.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1) от Обявлението за поръчка - специални сектори. 6.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, съгласно приложения към документацията за участие образец /Приложение № 6/. Декларацията се представя в оригинал от представляващия кандидата. Когато кандидатът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път, поради което на основание чл. 104а, ал. 2 от ЗОП срокът за получаване на заявленията за участие в процедурата е намален със 7 дни т.е. от 37 дни на 30 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ