01558-2015-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ - Товарни превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Младен Младенов, инж. Братан Братанов, РБългария 1080, София, Тел.: 0889 855268; 0884 754685, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9800424

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти, отдел Ремонт на локомотиви

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-olovni-starterni-akumulatorni-baterii-12v165-ah-za-dizelovi-lokomotivi-serii-06-07.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 55, 51, 52, електрически локомотиви серия 40 и оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46 от локомотивния парк на „БДЖ – Товарни превози”ЕООД за 2015 година”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Дупница, ул. „Аракчииски мост” № 2 – Локомотивно депо Дупница. гр. Бургас, гара Врадимир Павлов–Локомотивно депо Бургас. гр. Русе, ул. „Тутракан” № 2 – Локомотивно депо Русе; гр. Ст.Загора, кв. Индустриален" - Локомотивно депо Ст.Загора.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 648 броя оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 55, 51, 52, електрически локомотиви серия 40 и 45 броя оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46 от локомотивния парк на „БДЖ – Товарни превози”ЕООД за 2015 година”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31421000

Описание:

Оловни батерии

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 648 броя оловни стартерни акумулаторни батерии 12V/165 Ah и 45 броя оловни тягови акумулаторни батерии 12V/100 Ah

Прогнозна стойност без ДДС
131925.6 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, определена от Възложителя е в размер на 1319,00 (хиляда триста и деветнадесет) лева без ДДС, със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност не по-малък от 180 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 11 към документацията за участие или парична сума платима в касата или по банкова сметка на „БДЖ – Товарнм превози” ЕООД в лева, в банка: "УниКредит Булбанк" АД, IBAN: BG02UNCR7000150100261, BIC: UNCRBGSF. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение № 12 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойноста по договора, със срок на валидност не по-малък от 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно раздел ІІІ. от проекта на договор към документацията за участие. Плащането се извършва по банков път в лева, в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида в склада на Възложителя и представяне на двустранно подписан/и приемо-предавателен/ни протокол/и, оригинална фактура, образец на сертификат за качество или друг еквивалентен документ издаден от производителя за потвърждение на съответствието на качествата на акумулаторните батерии с предписаните норми и условия на Възложителя – в оригинал или нотариално заверено копиие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и задължително съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощен негов представител; 2. Представяне на участника, попълнено по приложения образец към документацията за участие - Приложение № 1. Декларация в свободен текст, че участника е производител. В случай, че участникът не е производител, задължително представя документ /оригинал или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на предлаганите акумулаторни батерии през 2015г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по т. 2 в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия; 3. Участниците представят заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 2 /образец към документацията/; 5.2. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 3/образец към документацията/; 5.3. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 4/образец към документацията/; 5.4. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.3,т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 5/образец към документацията/; 5.5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП – Приложение № 6/образец към документацията/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката – Приложение № 7/образец/. Изискване на Възложителя: Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката. * под „сходна доставка” се разбира – доставки на акумулаторни батерии за подвижен състав. 2. Валиден Сертификат по ISO 9001:2008 или друг еквивалентен документ, с обхват на сертификация съответстващ с предмета на обществената поръчка за успешно внедрена система за управление на качеството, издадена на името на производителя. Представя се нотариално заверено копие на оригиналния документ; 3. Образец на сертификат за качество или друг еквивалентен документ, издаден от производителя на предлаганите акумулаторни батерии, заверен от него с оригинален подпис и печат. Представя се в оригинал или нотариално заверено копие; 4.Техническа/и спецификация/и на предлаганите акумулаторни батерии разработена/и от завода производител и заверена/и за валидност през 2015г. Представя/ят се в оригинал/и, със заверка на всяка страница с оригинален подпис и печат на производителя; 5. Протокол/и от изпитания на предлаганите акумулаторни батерии в съответствие с изискванията от съответната техническа спецификация на възложителя. Допуска/т се копие/я, заверени от участника;

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.10.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е достъпна на интернет страницата на Възложителя. При поискване на документацията, същата може да се представи и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3 или по банкова сметка на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в банка: "УниКредит Булбанк" АД, IBAN: BG02UNCR70001501006261, BIC: UNCRBGSF, и се получава срещу платежен документ в деловодството на "БДЖ- Товарни превози" ЕООД всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа. Документацията може да се изпрати и чрез куриер за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.10.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид на прогнозната стойност на обществената поръчка, на основание чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителя ще приложи предвидените в закона опростени правила. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът по чл.64, ал 1 от същия закон се намалява със 7 /седем/ дни, тъй като обявлението и решението се изпращат по електронен път за въвеждане в АОП, както и с още 5 /пет/ дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет страницата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-olovni-starterni-akumulatorni-baterii-12v165-ah-za-dizelovi-lokomotivi-serii-06-07.html Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците са посочени в т. V, раздел "Общи изисквания" от приложените към документацията за участие "Условия за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществената поръчка и указания за подготовка на офертата".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ