Деловодна информация
00797
93-ОП19-78 13/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00797-2019-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул.Александровска №26
Бургас BG341 8000 България
Валерия Димитрова +359 56907288
v.daalova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg/

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40548


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на униформено облекло за нуждите на служителите от дирекция УКОРС, отдел ОФК, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 93-ОП19-78
18200000      
Доставки

Зимно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Зимно черно яке от плат с подвижна подплата – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Черна плетена фланела – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Зимен панталон тип „клин“ – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза с дълъг ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Лятно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Лятно черно яке – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Летни панталони – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза-яке с къс ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
15725.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Бургас

Зимно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Зимно черно яке от плат с подвижна подплата – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Черна плетена фланела – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Зимен панталон тип „клин“ – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза с дълъг ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Лятно униформено облекло на служителите от отдел „Общофункционален контрол“, което включва:Лятно черно яке – общо 25 бр., от тях 8 бр. дамски и 17 бр. мъжки;Летни панталони – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;Риза-яке с къс ръкав – общо 50 бр., от тях 16 бр. дамски и 34 бр. мъжки;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-ОП19-78/3/       „Доставка на униформено облекло за нуждите на служителите от дирекция УКОРС, отдел ОФК, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РАЯ ПРИМА ЕООД 147153623
ул.“Янко Комитов“ № 24, ет.3
Бургас BG341 8000 България
raya_prima@abv.bg +359 878861233
+359 878861233
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15725.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.225, ал.1 от ЗОП, в двумесечен срок от публикуване на обявлението за възложена поръчка в РОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


С Решение №1745 от 28.06.2019 г. бе обявена процедура за възлагане на обществена поръчка, чрез публично състезание, с предмет: „Доставка на облекло и обувки за нуждите на Община Бургас по обособени позиции, с уникален номер в РОП 00797-2019-0035. С Решение за избор на изпълнител № 2716/19.09.2019г. участник „ПАЛАДИУМ“ ЕООД, бе избран за изпълнител по обособена позиция 1, като на 01.11.2019г., същия депозира отказ от сключване на договор за същата позиция за изпълнение предмета на обществената поръчка. Предвид изложеното и на основание чл.110, ал.4 от ЗОП, процедурата по обособена позиция 1, бе прекратена с Решение № 3354 от 04.11.2019г., което към днешна е влязло в сила. В процедурата няма втори класиран участник, с който да бъде сключен договор, поради което считам, че са на лице предпоставките по чл.182, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно, провеждане на пряко договаряне, тъй като не е подадена оферти или заявления за участие или всички подадени оферти или заявления за участие са неподходящи и първоначално обявените условия на поръчката не са съществено променени. След направени проучвания на пазара и предвид обстоятелството, че посочената по- горе обществена поръчка, открита с Решение №1745 от 28.06.2019 г., бе запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като артикулите включени в предмета , фигурират в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за участие в настоящото договаряне се кани: „ТИХ ТРУД - ПЛОВДИВ” ЕООД, ЕИК: 000430710, регистрирано в регистъра при Агенцията за хора с увреждания, под № 35/ 04.05.2005г. Другият поканен участник "РАЯ ПРИМА" ЕООД, ЕИК 147153623, адрес: Бургас, ул. „Янко Комитов“ № 24, ет.3, представлявано от Тонка Черелова, ел.поща: raya_prima@abv.bg, не е регистриран в при Агенцията за хора с увреждания, поради което офертата му ще бъде разгледана при наличие на условията по чл.81, ал.2 от ППЗОП. РАЯ ПРИМА" ЕООД, ЕИК 147153623, се ползва с добро име на пазара, както и разполага с необходимият опит и капацитет за изпълнение на поръчката. Мотивиран от гореизложеното, след извършен преглед на документите по предходната процедура, както и след проведеното проучване на поканеното за участие дружество считам, че са налице предпоставки за избора на процедура, съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както и да се поканят дружествата, описани по- горе, за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва