Версия за печат

01267-2020-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

7. Електроинженерство


Решение номер РОБ20-ВК91-223/2 от дата 12.06.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270511

BG411, Столична община - район Оборище, бул. Мадрид №1, За: инж. Людмил Дончев - началник отдел ИИИКЕ и Мария Дончева - старши юрисконсулт, България 1505, София, Тел.: 02 8157636; 02 28157626, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://so-oborishte.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://so-oborishte.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на проект “Обновяване и основен ремонт на електрическата инсталация на сградата на 129 ОУ „Антим I“ и 164 ГПИЕ „Мигел де Сервантес“, ул. Султан тепе“ № 1, гр. София – Етап II“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обхватът на дейността на изпълнителя на настоящата обществена поръчка се състои в oбновяване и основен ремонт на електрическата инсталация на сградата на 129 ОУ „Антим I“ и 164 ГПИЕ „Мигел де Сервантес“, ул. „Султан тепе“ № 1, град София – Етап II. Този етап включва обновяване и основен ремонт на пожароизвестителна, сигнално-охранителна, алармено - оповестителна инсталации и видеонаблюдения на сградата на 129 ОУ "Антим І" и 164 ГПИЕ "Мигел Де Сервентес". Обща прогнозна стойност - 222 500.00 лв. без включен ДДС. Забележка: Подробно описание на предмета на поръчката и изискванията към изпълнението на поръчката се съдържа в Техническата спецификация – Приложение № 1 и в Проекта на договор за изпълнение на поръчката, публикувани в преписката на настоящата процедура в Профила на купувача на район „Оборище“ – СО.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 222500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

На основание чл. 79, ал.1, т.3, б. "б" от ЗОП, в случаите, когато поръчката може да бъде изпълнена само от определен изпълнител, поради липса на конкуренция поради технически причини, Възложителите могат да възлагат обществени поръчки чрез процедура на договаряне без предварително обявление. Предметът на настоящата поръчка е свързана с възлагане на дейности свързани с обновяване на пожароизвестителна, сигнално-охранителна, алармено - оповестителна инсталации и видеонаблюдения на сградата на 129 ОУ „Антим I“ и 164 ГПИЕ „Мигел де Сервантес“, ул. Султан тепе“ № 1. При възлагането на поръчката е необходимо възложителят да се съобрази със спазването на разпоредбите, касаещи гаранционните срокове на електрическата инсталация. Съгласно законовите разпоредби гаранционните срокове за изпълнените строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти са съгласно договора между възложителя и изпълнителя, но не по-малко от минималните срокове, определени в наредбата по чл. 160, ал.3 от ЗУТ, и започват да текат от деня на издаване на удостоверението за въвеждане в експлоатация на строежа. Налице са основанията за провеждане на „процедура без предварително обявление“ поради наличието на посочените технически причини изпълнението на дейностите по предмета на поръчката могат да бъдат изпълнение единствено от „Ай Ти Ди Груп“ ЕООД, поради обстоятелството, че е извършило основен ремонт на електрическата инсталация на сградата на 129 ОУ „Антим I“ и 164 ГПИЕ „Мигел де Сервантес“, ул. Султан тепе“ № 1, възложени след проведена процедура при условията на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП – Публично състезание, с предмет: „Обновяване и основен ремонт на електрическата инсталация и повишаване на енергийната ефективност на сградата на 129 ОУ „Антим I“ и 164 ГПИЕ „Мигел де Сервантес“ с адрес ул. „Султан тепе“ № 1, район "Оборище" – гр. София“. Същата е открита с Решение за откриване на процедура № РОБ18-ВК08-864/9/ от 02.04.2018 г., публикувано под ID 840428 на Портала на обществени поръчки на Агенцията по обществени поръчки и Обявление за поръчка РОБ18-ВК08-864/10/ от 02.04.2018 г., под ID 840431 на Портала на обществени поръчки на Агенцията по обществени поръчки. С участника, класиран на първо място „Ай Ти Ди Груп“ ЕООД, ЕИК 175215364, е сключен Договор за изпълнение на обществена поръчка № РОБ18-ДГ55-4/27.07.2018г. Договорът е изпълнен в срок на 13.12.2019г., от която дата започват да текат гаранционните срокове. Захранването на инсталациите, които предстои да бъдат изградени, ще се осъществява от изградените от изпълнителя на етап I електрически табла и комуникационни шкафове. При намеса от страна на друг изпълнител в съоръженията гаранцията, която е 5 години, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, ще бъде нарушена и евентуални ремонтни дейности по електроинсталацията ще бъдат за сметка на училищата или район „Оборище“ – СО. На основание чл.65, ал.1 от ППЗОП възложителят може да не прилага чл.64, ал.2 и 3 от ППЗОП, когато сключва договор на основание чл.79, ал.1, т.3 от ЗОП, като посочва необходимата информация за провеждане на процедурата в решението за нейното откриване. В този случай възложителят взема решение за откриване на процедурата и след влизането му в сила сключва договор за обществена поръчка.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„Ай Ти Ди Груп“ ЕООД, ЕИК 175215364, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Изгрев, ул. "Фредерик Жолио Кюри", бл. 79, вх. А, ет. 3, ап. 8, представлявано от Иван Иванов Драшков, в качеството му на управител на дружеството.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: РОБ17-ВК08-864/9 от 02.04.2019 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 01267-2018-0003

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

При подписване на договора изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл.65, ал.2 от ППЗОП, като представи документите по чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, и декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.7 от ЗОП. Възложителят посочва следната информация: 1.По отношение на участника „Ай Ти Ди Груп“ ЕООД) не трябва да са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП. 1.1. При сключване на дог. участникът представя декларации по образец на възложителя за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – Образец № 1 и Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3 – 6 от ЗОП – Образец № 2.1.2. При сключване на дог. във вр. с разпоредбата на чл. 58, ал. 1 от ЗОП, за доказване на липсата на основания за отстраняване участникът, избран за изпълнител, представя необходимите документи в случай, че за същите не е достъпен служебен достъп на възложителя: - за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 – свидетелство за съдимост; - за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 3 – удостоверение от органите по приходите и удостоверение от общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника; - за обстоятелството по чл. 54, ал. 1, т. 6 и по чл. 56, ал. 1, т. 4 – удостоверение от органите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда". 2. По отношение на участника не трябва да са налице следните обстоятелства: 2.1. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура – чл. 101, ал. 11 от ЗОП - удостоверява се с декларация Образец № 3, предоставен от възложителя. 2.2. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС - удостоверява се с декларация Образец № 4, предоставен от възложителя. 2.3. наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ - удостоверява се с декларация Образец № 5, предоставена от възложителя. 3. При сключване на договора участникът следва да представи: 3.1. Списък на техническите лица, включени или не в структурата на участника, включително и тези , които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата - по Образец № 6, предоставен от възложителя; 3.2.Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството съгласно изискването на чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в размер, съгласно чл.5, ал.2 от и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (НУРЗЗПС) - ДВ бр.17 от 2004 год., за категорията строителство, съобразно строежа-предмет на обществената поръчка, а именно: четвърта категория; 3.3. Заверени копия на валидни сертификати за внедрени "Системи за управление на качеството” (ISO 9001:2015), "Системи за управление по отношение на околната среда”,(ISO 14001:2015) или еквивалентни, като обхвата на сертификатите трябва да отговаря на предмета на поръчката; 3.4.Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 във връзка с чл. 59, ал. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари – Образец № 7, предоставен от възложителя. 3.5. Декларация по чл. 42, ал. 2, т. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Образец № 8, предоставен от възложителя. 3.6.Кол.-стой. сметка на хартиен и ел. носител в Excel или еквивалент ;3.7. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, в една от формите съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. II. В Профила на купувача на Възложителя, в преписката по настоящата процедура са публикувани и всички образци по процедурата, предоставени от възложителя. III. На осн. чл.114 от ЗОП, възложителят обявява, че към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране, и предвижда в проекта на договора клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след 3м.от сключване му. Промени в договора се допускат на основание чл. 116 от ЗОП

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.5, б. "а" от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решенията за порвеждане на процедури на договаряне по чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.06.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Николай Борисов Александров

VIII.2) Длъжност

Кмет на район "Оборище" - СО