Версия за печат

00565-2020-0001

BG-Дупница:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

50. Медицинска техника


Решение номер 5 от дата 27.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 109501412

BG415, МБАЛ Свети Иван Рилски ЕООД, град Дупница, Ул. Свети Георги №2, За: Боян Авджийски / Ваня Чорбаджийска, България 2600, Дупница, Тел.: 00359 879881049, E-mail: mbaldupnitsa@gmail.com, Факс: 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://mbal.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://mbal.org/category/profil-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на система за компютър-томографски изследвания за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е доставка, монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала и гаранционна поддръжка на система за компютър-томографски изследвания за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД. В предметът на поръчката се включват още дейности по демонтаж на съществуващото оборудване, изготвяне на технологичен проект за разполагане на новото медицинско оборудване, изготвяне на проекти по части, проект за лъчезащита, контрол на качеството и узаконяване. Медицинската апаратура следва да бъде в пълно съответствие с техническата спецификация, изготвена от Възложителя, приложена към документацията за участие в процедурата. Договорът ще се сключи за период от 12 месеца, като доставката ще се извърши след писмена заявка от Възложителя. Лечебното заведение няма задължение за закупуването на пълния обем медицинска апаратура, предмет на процедурата и описана в документацията за участие. Участието е комплексно, като участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката и не се допуска представяне на варианти. Срокът за доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-дълъг от 90 календарни дни, считано от получаване на писмена заявка от Възложителя. Срокът за монтаж следва да бъде до 5 работни дни от предоставяне фронт за работа и наличие на разрешение за строителство и монтаж, издадено от АЯР. Срокът за пускане в експлоатация и обучение за работа е до 5 работни дни от датата на издаване от АЯР на разрешение за ползване (лиценция). Участниците следва да предложат гаранционно обслужване на предлаганата медицинска апаратура. Гаранционният срок е по предложение на участника, в месеци, като не може да бъде по-малък от 12 месеца, считано от датата на приемо-предавателния протокол за въвеждане в експлоатация и обучение на персонала. Срокът за реакция при повреда е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 48 часа от получаване на уведомление от страна на Възложителя. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено, в срок, предложен от участника, но не по-кратък от 24 месеца след представяне на писмена заявка, фактура, гаранционна карта и приемо-предавателен протокол с отразени следните дейности: доставка на апаратурата, монтаж, въвеждане в експлоатация, проведено обучение на персонала, посочен от Възложителя, извършен демонтаж на съществуващото оборудване, изготвен технологичен проект за разполагане на новото медицинско оборудване, изготвени проекти по части, проект за лъчезащита, контрол на качеството и узаконяване. Към техническото си предложение всеки участник следва да приложи следните документи, които са неразделна негова част: 1. Технически документи, брошури и каталози, от които да са видни параметрите на предлаганите от участника медицинска апаратура и нейното съответствие с изискванията на Възложителя, изброени в техническата спецификация 2. Ръководство за употреба на български език 3. Оригинал или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на медицинската апаратура или негов оторизиран представител с правото участникът да търгува с негови продукти. Оторизационно писмо не се изисква само в случаите, когато участникът и производителят са едно и също лице 4. Писмо/Декларация от производителя на оферираната медицинска апаратура, че същата е нова, неупотребявана и недемонстрационна.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Характерът и предметът на дейностите по доставка на система за компютър-томографски изследвания за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД, не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции и избор на повече от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 400000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Доклад с Вх.№861/16.03.2020 г. от Д-р Крум Бонев - Медицински директор, Д-р Красимир Николов - Началник Отделение образна диагностика и Д-р Димитър Таслаков – Лекар Отделение по образна диагностика, относно заявяване на необходимостта от провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Доставка на система за компютър-томографски изследвания за МБАЛ "Свети Иван Рилски" ЕООД.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Жайгарова

VIII.2) Длъжност

Прокурист