Версия за печат

00254-2018-0009

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България №15, За: Павлина Боюклиева, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 74 от 20.03.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2018-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В изп-е на своите задължения Изпълнителят упражнява строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за упражняване на строителен надзор. Екипът трябва да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнит. следва изискванията на чл. 168 от ЗУТ. При изпълнение на задълженията си по наст. обществена поръчка, изпълнит. следва да спазва изискванията на: •ЗОП и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане; •ЗУТ и актовете по прилагането му; •Нар. № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. •Нар. № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България, в сила от 01.05.2015 г. •Всяка друга относима норматив. уредба по изп-е на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Подробно описание се съдържа в Техн. спецификация към документацията на поръчката.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 50 от 22.06.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Интерпроконсул ЕООД, бул.Черни връх №59А, България 1421, София, Тел.: 0878 776253, E-mail: interproconsult@abv.bg, Факс: 0878 776253

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Извършване на строителен надзор за обект: „Основен ремонт на СУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Рудозем“, в изпълнение на проект на община Рудозем, финанс. по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

20

ІII.7) Стойност, посочена в договора
25000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.05.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
25000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по договора е извършено на 20.05.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем