Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130362903

BG, Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. Павлово, ул. Мусала № 1, За: Милена Бовисова, България 1618, София, Тел.: 0359 8188377, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 0359 29555333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.cadastre.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.cadastre.bg/public-contracts.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на бланки и пощенски пликове ”,


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДД-103 от 24.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG, „Роел 98” ООД, бул. „Христо Смирненски” № 53, вх. А, ет. 9, България 1164, София, Тел.: 0359 29461197, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 0359 28433216

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на бланки и пощенски пликове ”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
84560.44 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
58763.1 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОПвъз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР -5/09.03.2018 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“. Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в системата за електронновъзлагане на обществени поръчки — СЕВОП на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Виолета Бориславова Коритарова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор