Версия за печат

00701-2020-0002

BG-Сливо поле:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер РД-09-454 от дата 13.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530657

BG323, Община Сливо поле, пл. Демокрацич №1, За: Виктор Стоянов, България 7060, Сливо поле, Тел.: 08131 2795, E-mail: slivopole@slivopole.bg, Факс: 08131 2876

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://slivopole.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://slivopole.bg/zop/order/2020-003.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на строително- монтажни работи за изграждане на дъждовна канализация в района на кръстовищата на ул."Цар Борис I" с улици „Люлин” и "Весела" в с.Ряхово, за отводняване на общинските терени застрашаващи жилищни домове от наводняване“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка включва извършване на строително- монтажни работи за изграждане на дъждовна канализация в района на кръстовищата на ул."Цар Борис I" с улици „Люлин” и "Весела" в с.Ряхово, за отводняване на общинските терени застрашаващи жилищни домове от наводняване.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на дейностите в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. В допълнение следва да се изтъкне, че строителните дейности, които ще се извършват касаят изграждането на един обект, който е неделим. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Поръчката включва един обект и поради технически и икономически причини, както и без да се затруднява техническото изпълнение, не може да бъде разделен на самостоятелни обекти, които да бъдат предмет на самостоятелни договори за обществени поръчки, съответно да бъдат предмет на отделни обособени позиции. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на различните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнението на строителството и разделяне на отговорностите по договора. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, пулбичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 437646.57 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на поръчката предполага да бъде проведена процедура по вид Публично състезание, съгласно чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към момента на обявяване на настоящата обществена поръчка финансиране не е осигурено и изпълнението на дейноститие по настоящата поръчка ще започне при осигуряване на финансиране от републиканският бюджет или от други източници на финансиране. В този смисъл договорът е с отложено изпълнение. В случай, че Възложителят не осигури финансиране за настоящата обществена поръчка, всяка от страните по договора може да поиска прекратяването му след изтичане на тримесечен срок от сключването му, съгласно чл. 114 от ЗОП. Разплащането ще се извършва след представяне от изпълнителя на отчети и актове, одобрени от строителния надзор на обекта и възложителя, както следва: 1)Авансово плащане в размер на 30% (тридесет на сто) от цената по договор и се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: -подписан Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба №3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); -издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; 2)Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие: -Протокол/и за приемане на действително извършените СМР (бивш образец Акт 19), съставен/и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и Консултант - строителен надзор на обекта. -Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); -издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактури за дължимите суми/част от цената; Гаранции за изпълнение на договора за обществена поръчка: Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1) Парична сума; 2) Банкова гаранция; 3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е на лице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява и от участие участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

13.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Валентин Христов Атанасов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Сливо поле