Версия за печат

00254-2017-0005

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България №15, За: Павлина Боюклиева, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rudozem.bg/section-16-proceduri_po_zop_sled_.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 248 от 21.06.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2017-0005
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Реализирането на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, включва приготвяне и предоставяне на топъл обяд – супа, основно ястие, хляб (при реализирани икономии може да се предоставя и десерт) за 100 бр. (сто) бенефициенти на територията на община Рудозем. Храната ще се раздава на бенефициентите в обекти на изпълнителя, съгл. изискванията на Възложителя в документацията към настоящата обществена поръчка. Действията по раздаване на храната ще се извършват всеки работен ден от 10:00 часа до 11:00 часа в гр. Рудозем, от 11:00 до 13:00 в с. Елховец и с. Чепинци. При извършване на действията по раздаване на храна, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предостави храната на бенефициентите срещу полагането на подпис от тяхна страна за получената храна в списък, предоставен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 58 от 08.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG424, ЗАХАРИНКА КРАЛЕВА - ЗАХИ ЕООД, ул. Васил Левски, бл.6, ап.24, България 4960, Рудозем, Тел.: 0876 727254, E-mail: ruseva.m@abv.bg, Факс: 0876 727254

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Приготвяне и предоставяне на готова храна /топъл обяд/ на лицата от целевите групи по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Рудозем“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

08.09.2017 г. 

Крайна дата

30.04.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
146781.25 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
144812.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по договора е извършено на 30.04.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем