Версия за печат

00056-2020-0006

BG-Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-ЗОП-15 от дата 11.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Община Харманли, пл. Възраждане № 1, За: Яница Георгиева, България 6450, Харманли, Тел.: 0373-82015, E-mail: obstina@harmanli.bg, Факс: 0373-82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Предоставяне на консултантски услуги по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ - упражняване на строителен надзор за обект „Рехабилитация и реконструкция и на съществуващи улици на територията на община Харманли”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Консултантът, избран за изпълнител трябва да извърши 1. Да упражнява строителен надзор. 2. Да извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите при упражняване на дейностите по т. 1; 3. Да координира строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството. 4. Лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за: 4.1. законосъобразно започване на строежа; 4.2. осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 4.3. спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 4.4. осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 4.5. недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството. Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. 4.6. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, възложителя и техническия ръководител на строежа. Възражения срещу предписанията на лицето, упражняващо строителния надзор, могат да се правят в 3-дневен срок пред органите на Дирекцията за национален строителен контрол, като до произнасянето им строителството се спира. След проверка органите на Дирекцията за национален строителен контрол издават задължителни указания. 4.7. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. 4.8. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя и технически паспорт за строежа. 4.9. Лицата, които упражняват строителен надзор, носят отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Показателите за оценка на офертите:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се финансира по Програма за развите на селските райони 2014-2020г. На 09.09.2019г. е сключен Административен договор № BG06RDNP001-19.010-0003-C01/2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020г. Договорът за БФП е с наименование на одобрения проект: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на община Харманли“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6257 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Настоящата обществена поръчка е открита на основание чл. 3, ал. 1, т. 3, чл. 5, ал. 2, т. 9, чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“, поради това, че Възложителят е възлагал и други поръчки за строителен надзор, чл. 18, ал. 1, т. 1, чл. 73, ал. 1, предложение първо и чл. 74, ал. 1 от ЗОП. Основанието за провеждане на процедурата е необходимост от изпълнение на строителен надзор, включен в проект, по който Община Харманли е бенефициент и по които има сключен административен договор за ДБФП №: BG06RDNP001-19.010-0003-C01, от 09.09.2019г., по проект с наименование: „Рехабилитация и реконструкция на улична мрежа на територията на община Харманли“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 6 257.00 (шест хиляди двеста петдесет и седем) лева без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага, определен с чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП. Поради това, че Възложителят е планирал да проведе общестени поръчки със сходен предмет, чиято обща стойност надвишава, посочената в чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б“, в планът за външно възлагане на проекта е заложено провеждане на открита процедура, възложителят на основание чл. 73, ал. 1 от ЗОП свободно избира настоящата процедура да бъде проведена като открита. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Харманли