Версия за печат

01075-2020-0011

BG-Сливен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

37. Администрация и управление


Решение номер РД-07-226 от дата 04.05.2020 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 829053806

BG342, Водоснабдяване и Канализация-Сливен ООД, бул. Шести септември № 27, За: Боряна Вълчева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 623465, E-mail: viksliven@viksliven.com, Факс: 044 623413

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://vik.sliven.net.

Адрес на профила на купувача (URL): https://vik.sliven.net/pk/1-302562.

I.4) Основна дейност

Водоснабдяване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на изпълнител за организация и управление на проект: „Доизграждане и рехабилитация на водоснабдителната и канализационна инфраструктура в агломерации с население с над 10 000 екв. ж., попадащи в обхвата на обособената територия на „Водоснабдяване и Канализация – Сливен“ ООД.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обхватът на предмета на обществената поръчка включва следните дейности: При изпълнение предмета на поръчката членовете на ЗУП, по компетентност имат ангажимента да: Обезпечават изпълнението на задълженията на бенефициента, произтичащи от АДБФП; Осъществяват цялостното административно, финансово и техническо изпълнение на проекта в съответствие с АДБФП, с цел постигане на целите и индикаторите на проекта; Извършват дейности по техническо докладване и финансово отчитане на проекта пред УО на ОПОС, вкл. разработва и поддържа система за съхраняване и архивиране на всички документи във връзка с проекта; Осигуряват изпълнението на указанията и препоръките на УО на ОПОС, както и на други компетентни проверяващи/одитни/контролни органи;Съблюдават съответствието на действията на Възложителя, в качеството на бенефициент, с изискванията на ОПОС 2014 – 2020; Представляват бенефициента, в рамките на делегираните му правомощия.Избраният изпълнител ще осъществява дейности, произтичащи от изброените по-горе ангажименти, в следните аспекти: административно-технически; административно - финансов и административно – юридически. Във връзка с правилното изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, Изпълнителят ще оказва съдействие на възложителя за изпълнение на задължението за спазването на всички изисквания на нормативните документи, АДБФП и указанията на ОПОС и на МФ относно разходването на средства от ЕСИФ, в това число поддържане на адекватна счетоводна аналитичност за всички свързани с проекта транзакции и верифициране на разходите. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Доизграждане и рехабилитация на ВиК инфраструктура в агломерации с население с над 10 000 екв. ж., попадащи в обхвата на от „Водоснабдяване и Канализация – Сливен“ ООД”, процедура BG161M1OP002-1.016 - Изграждане на ВиК инфраструктура, Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ АДБФП № Д-34-82/24.09.2019г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Консултантските услуги, предмет на поръчката обхващат организиране, управление и отчитане на проект: „Доизграждане и рехабилитация на водоснабдителната и канализационна инфраструктура в агломерации с население с над 10 000 екв. ж., попадащи в обхвата на обособената територия на „Водоснабдяване и Канализация – Сливен“ ООД”, което е пряко свързана с изпълнението на съответния проект. Предметът на обществената поръчка включва осъществяване на задачи, свързани с организацията, управлението и отчитането на проекта, което е еднородна и неделима дейност. Организацията на работния процес и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. Kоординирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши не само качественото, но и цялостното изпълнение на поръчката. Процесът по осъществяване на консултантски услуги изисква наличие на координация между всички членове от звеното за управление на проекта. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 3445200 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Севдалин Рашев Рашев

VIII.2) Длъжност

Управител