Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Министерство на външните работи, Александър Жендов 2, За: Цветелина Николова-Георгиева, България 1113, София, Тел.: 00359 29482808, E-mail: TsvetelinaNGeorgieva@mfa.bg, Факс: 00359 29483078

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mfa.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mfa.bg/bg/zop.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 21-00-123 от 18.05.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на външните работи по Рамково споразумение № СПОР-4/09.03.2018 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на канцеларски материали на органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция 2: "Доставка на бланки и пощенски пликове".


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 74/ОП-И/18 от 25.06.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ЕООД, кв. Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1164, София, Тел.: 00359 29461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 00359 29461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поръчката е възложена след проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП по Рамково споразумение № СПОР-4/09.03.2018 г. на Централния орган за покупки с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция 2: „Доставка на бланки и пощенски пликове“ на Централния орган за покупки.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.06.2018 г. 

Крайна дата

31.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7160.68 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 70.54% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Направени са заявки от Възложителя на стойност по IV.6
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5051.32 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мая Иванова Андонова - Генова
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция Управление на собствеността и материално-техноческо осигуряване и упълномощен възложител съгласно заповед 95-00-390/21.09.2017 г. на министъра на външните работи