Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4020.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали за нуждите на НАП, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-4/09.03.2018 г., с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция 1 "Доставка на канцеларски материали". Срокът за изпълнение на доставките започва да тече от датата на сключване на договора до изтичане на срока на съответното рамково споразумение (09.03.2020г.) или до изчерпване на финансовия ресурс.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 154 от 20.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Национална агенция за приходите.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.11.2019 г. 

Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
153333.33 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
144516.34 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е до 09.03.2020 г., считано от датата на сключването му – 20.11.2019 г., като максимално допустимата стойност е в размер на 153 333.33 лв. без ДДС. В рамките на срока са заявени и доставени артикули на обща стойност в размер на 144 516.34 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 06.04.2020 г., с което изпълнението по договора приключва.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.