Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130339616

BG411, Национална служба за съвети в земеделието, ул. Банско шосе 7, За: Иванка Тодорова, България 1331, София, Тел.: 0359 28100990;0359 889102616, E-mail: itodorova@naas.government.bg, Факс: 0359 28100992

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.naas.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.naas.government.bg/bg/1036/3384/3811.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: №: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва доставка на канцеларски материали за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието за нуждите на ЦУ и 27-те ТОО на НССЗ


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЦУ-02-235 от 25.05.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе №139, България 1782, София, Тел.: 0359 29766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 0359 29766896

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.05.2018 г. 

Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
32690.34 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.2; Преди промяната: Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 31.12.2019 г.; След промяната: срок за изпълнение на доставките да бъде удължен до 09.03.2020 г. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки и чл. чл. 10, ал. 1 от Рамково споразумение № СПОР-4/ 09.03.2018 г. и допълнително споразумение №1 с рег. № ЦУ-02-512 от 9.12.2019 г. към договор № ЦУ-02- 235 от 25.5.2018 г. допълнително споразумение към Рамково споразумение № 1/ 22.11.2018 г. към СПОР-48/ 30.12.2016 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 83.96% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Не е възникнала необходимост от доставка на по-голямо количество канцеларски материали
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
27445.59 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: доц. д-р Младен Викторов Младенов
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор