Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695160

BG411, Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, За: Веселин Хранов, Маргаритка Велинова, България 1040, София, Тел.: 02 9400987, E-mail: v.hranov@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата,12342.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия и др.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД 11-03-61 от 22.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Мултико 92 ООД, ул. Шандор Петьофи №25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: http://www.multico.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия и др." за нуждите на Министерството на културата, във връзка със сключено от ЦОП рамково споразумение СПОР-6/09.03.2018 г. (обособена позиция № 3)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

22.10.2018 г. 

Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
534.05 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.14; Преди промяната: Чл.14. Упълномощените лица за изпълнение на дейностите по този договор са както следва: 1. За ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: Катя Терзийска – домакин и отговорник по транспорта, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“, тел. 02/ 94-00-893, мобилен тел. 0889/189-000, е-мейл: k.terziyska@mc.government.bg., а при нейно отсъствие – Вера Миланова – главен експерт, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“; тел. 02/ 94-00-956, мобилен тел. 0889706564, е-мейл: v.milanova@ mc.government.bg ; След промяната: Чл.14. Упълномощените лица за изпълнение на дейностите по този договор са както следва: 1. За ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: Маргаритка Велинова – домакин и отговорник по транспорта, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“, тел. 02/ 94-00-893, мобилен тел.: 0884 67 88 91, e-mail: m.velinova@mc.government.bg, а при нейно отсъствие лицето, което я замества. ; Правно основание: чл.116, ал.1, т.7
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 6.06% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Заявеното количество артикули е в съответствие с конкретните нужди на възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
32.34 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

31.03.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Боил Василев Банов
VII.2)
Длъжност: министър на културата