00754-2020-0002
Технически редакции | ||
20.03.2020 11:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.03.2020 10:40 ч. : | 20/03/2020 10:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.03.2020 10:40 ч. : | 20/03/2020 10:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Борино:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Борино, ул.Христо Ботев 1, За: Джамал Коджебашев, България 4824, с.Борино, Тел.: 0886 152742, E-mail: obshtina_borino@abv.bg, Факс: 03042 2144
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.borino.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/borino-201/proceduri-20-2-zop/a2-0006144.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и укрепване на бреговете на общинско дере в кв.45, чрез изграждане на подпорни стени и водостоци - с. Борино, обл. Смолян“.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности : • изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“, включително необходимите работни детайли; • упражняване на авторски надзор; • времено строителство; • демонтажни работи; • доставка на необходимите материали и оборудване; • строителни и монтажни работи; • контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; • съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на всеки от строежите; • гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите, включени в предмета на поръчката, следва да се изпълняват, едновременно и в този смисъл същите са неделими. За качественото изпълнение на поръчката дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Разделянето на предмета на обособени позиции може да доведе до различно начало на изпълнение на отделните дейности, технически затруднения и сложна координация между отделните изпълнители, което създава необосновано поемане на риска изграждането на целия обект да не приключи качествено и в срок. За качественото изпълнение на поръчката дейностите по нея трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор, като е налице невъзможност за разделяне на дейностите по изпълнението на двата или повече подобекта в отделни обособени позиции и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Наличието на двама или повече отделни изпълнители би довело до конфликт между тях с оглед ограничения периметър на строителната площадка и спазване на предвижданията им за начин и срок за изпълнение на всеки подобект. Считам, че видовете и количества строителни работи не могат технически и икономически да се разделят и обособят без значителни затруднения за възложителя. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното и осигуряването на безопасност на строителната площадка. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. С горните мотиви, и позовавайки се на основната цел на закона за ефективност при разходване на публичните средства, възложителят приема, че разделянето на конкретната обществена поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Условията и редът за възлагане на обществени поръчки, определени в ЗОП, се прилагат задължително от публичните възложители по ЗОП. Естеството на предмета на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Прогнозната стойност на обществената поръчка е в праговете, определени с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и не са налице основания за провеждане на процедура на пряко договаряне.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение , а ако не е уведомено - от дата на узнаването или от датата , на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба се подава едновременонно до Комисията за защита на конкуренцията, чието решение се обжалва.
20.03.2020 г.
VIII: Възложител
Мустафа Шабан Караахмед
Кмет на Община Борино