Версия за печат

00056-2020-0003

BG-Харманли:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-378 от дата 19.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

BG422, Кмет на Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Георги Китов, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.harmanli.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

КМЕТСТВО В С. ДОСИТЕЕВО” ПО ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ „ОСНОВЕН РЕМОНТ СГРАДА ЗА КМЕТСТВО С. ДОСИТЕЕВО, УПИ 16-349, КВ.13, С.ДОСИТЕЕВО, ОБЩИНА ХАРМАНЛИ”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Основни дейности включени в предмета на поръчката: Над частичния сутерен на кота ±0,00м и на кота +3,32 м се изпълняват стоманобетонови плочи. Светлата височина на помещенията става от 3,50 м на 3,20 м. Отворите на старите нестандартни вътрешни врати се оформят с размени 90/200 см. Порталът между стаята на кмета и архива става също с размери 90/200. Оформянето става с тухлена зидария на вароциментов разтвор. Отворите за прозорците остават със същите размери. Всички врати по новите размери и прозорците се подменят с РVС дограма. В едно от помещенията за склад се проектира нов санитарен възел, какъвто е липсвал до сега. Останалата част от помещението остава за склад. Подовете, стените и таваните на всички помещения да се изпълнят, както следва: Кмет: под - лам. паркет, стени - латекс, таван – гипсокартон с латекс; Архив: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс; Лекарски кабинет: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс; Склад: под – лам. паркет, стени – латекс, таван гипсокартон с латекс; WC: под – гранитогрес, стени – фаянс, таван – окачен; Поща: под – лам. паркет, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс; Антре: под – гранитогрес, стени – латекс, таван – гипсокартон с латекс; Вход: под – гранитогрес, стени – мазилка с фасаген, тават – мазилка с фасаген. Съществуващата таванска дървена конструкция на кота +3,50 м, както и целият дървен покрив се развалят и се изпълнява нов, като се запазват всички очертания и размери. Новата светла височина става 3,20 м.Детайлното изпълнение на покрива е дадено в конструктивния проект. Подмяната на всички дограми е по изискванията на Наредба №7 за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сградите и Наредба № Із-1971 от 29.10.2009г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар. Във връзка с Наредба №4/01.07.2009г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии се изгражда рампа за хора в неравностойно положение. При проектирането и са спазени основните изисквания: от двете страни е предвиден парапет по чл.11, ал.2, т.3, преди началото и края на рампата се изпълняват тактилни ивици с ширина 60 см по посока на движението и с цвят, контрастен на цвета на прилажащата настилка. В предвид конкретните обсоятелства наклона се изпълнява съгласно чл. 16, т.9(2) от Наредбата. В чертеж №2.1 е дадено детайлното изпълнение на рампата. Отводняването от дъждовна вода става чрез олуци и водосточни тръби и се зауства в уличната канализация. Показано е в проекта по част ВиК. Ектириор: Фасадите като цяло са запазени. Тъй като имат архитектурни елементи, които имат стойност, същите се запазват, като частично се ремонтират, почистват и боядисват. Съществуващото оформление около входа да се запази. Цокъла, изпърнен с дялан камък се фугира. Технически показатели: 1.Площ на имота: 961,00 м2 2.Застроена площ: 156,16 м2 3.РЗП 252,79 м2 В това число: Площ етаж 156,16 м2 Площ сутерен 96,63 м2 4.Етажност 1 ет. 5.Категория на обекта V-та

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Като се е съобразил с разпоредбата на чл.46, ал.1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед характера на предмета на поръчката, множеството изисквания към нейното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от прекалено сложна координация. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 83030 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Предвид стойността на обществената поръчка и планираните от възложителя обществени поръчки с аналогичен /сходен/ предмет за 12 /дванадесет/ месечен период се прилагат предвидените в закона правила за публично състезание и при стриктно спазване на общите разпоредби и основните принципи при възлагането на поръчки по реда на Глава 25 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Иванова Киркова

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Харманли