Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Айлин Мехмедова, България 1000, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: a.mehmedova@asp.government.bg, Факс: 02 9861260

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement?pLawType=&fType=&pType=&text=%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8&fromStartDate=&toStartDate=.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция за социално подпомагане.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-0047 от 11.04.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. Александър Стамболийски 84, Бизнес център Urban model, ет.7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на обществената поръчка е "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция за социално подпомагане", въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-4/09.03.2018 г. на ЦОП, с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

11.04.2019 г. 

Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
402996.05 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
378862.66 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Обявлението за приключване на договор следва да се публикуваа по партидата на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите, към досието на поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“, с уникален номер в РОП на АОП: 00210-2017-0015, на основание чл. 14, ал. 3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.03.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Димитрова Петкова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на АСП