Версия за печат

02711-2020-0063

BG-Търговище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер 77 от дата 06.03.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120179

BG334, Териториално поделение ДГС Търговище гр. Търговище към СИДП ДП гр. Шумен, бул. Цар Освободитет № 22, За: Янита Петрова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dgs.targovishte@dpshumen.bg, Факс: 0601 64850

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dgstargovishte.sidp.bg/gumi20/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско и ловно стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

,,Доставка чрез покупка на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП „ДГС Търговище“ гр. Търговище по обособени позиции, а именно: Позиция № 1 – ,,Доставка чрез покупка на автомобилни гуми предназначени за автомобилтите собственост на ТП „ДГС Търговище“ гр. Търговище“ и Позиция № 2 – ,,Доставка чрез покупка на гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП „ДГС Търговище“ гр. Търговище“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е ,,Доставка чрез покупка на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП "ДГС Търговище” гр.Търговище по обособени позиции".Целта на обществената поръчка е доставка чрез закупуване на автомобилни гуми и гуми предназначени за селскостопанска техника собственост на ТП "ДГС Търговище“ гр.Търговище, които да са фабрично нови, нерециклирани, неупотребявани и произведени не по-рано от 2019г., с приложени документи за сертификат за качество или други документи издадени от производителя и други съгласно „Техническата спецификация “. Доставките следва да бъдат в съответствие с Техническата спецификация . Доставки предмет на обществената поръчка са прогнозни и дават възможност на Възложителя да се възползва от тях при възникнала необходимост до определената максимално допустима стойност от Възложителя. Изпълнението на доставките да се извършва единствено и само след изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на Възложителя, при възникнала необходимост до определената максимално допустима стойност от Възложителя. Количеството на всяка отделна доставка да се определя след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (няма ограничение в количеството, може да бъде направена заявка и за един брой гума), при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определената максимално допустима стойност от възложителя. Няма ограничение в количеството и стойността на всяка отделна доставка(т.е. доставка може да бъде извършена и за минимална стойност). Срок на договора – 1(една) година от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допостимата стойност определена от Възложителя, което събитие настъпи по-рано.Срок за изпълнение на всяка отделна доставка –доставките да се извършват в максимален срок до 3(три) работни дени след подадена изрична писмена заявка по електронна поща или факс в рамките на работното време, посочено от Изпълнителя и съгласно условията на проекта на договора.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 173800 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно общ утвърден списък на обществените поръчки за 2020 г. на СИДП ДП - ЦУ и ТП по вид и прогнозна стойност в лв., без ДДС с обща стойност за ДП от 173 800 лв. без ДДС по т. 2 от Раздел "Доставки" по Приложение № 1 към Заповед № 414 от 11.12.2019 г., на Директора на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен, изменено със Заповед №17 от 13.01.2020 г. на директора на СИДП ДП - гр. Шумен.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът на процедурата е съгласно указанията, обективирани в Заповед № 414 от 11.12.2019 г., на Директора на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен, изменена със Заповед №17 от 13.01.2020 г. на директора на СИДП ДП - гр. Шумен., като общата стойност на всички териториални поделения е под праговете по чл. 20, ал. 1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание на делегиране на правомощия при условията на чл. 7 от ЗОП, съгласно Заповед Заповед № 414 от 11.12.2019 г., на Директора на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен, изменена със Заповед №17 от 13.01.2020 г. на директора на СИДП ДП - гр. Шумен.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалби може да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1 т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.03.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Стела Иванова Атанасова

VIII.2) Длъжност

директор