Версия за печат

00164-2019-0019

BG-София: Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Ц. Белниколов, Република България 1092, София, Тел.: 00359 029220648, E-mail: ts.belnikolov@mod.bg, Факс: 00359 029879693; 00359 029222969

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция - МО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-049.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Интегрирана логистична поддръжка на вертолети AS 565MB ”Panther” и AS 365 N3+ ”Dauphin”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (Услуги във връзка с отбраната, услуги за военна и гражданска защита)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Военно формирование 36940 – Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ИНТЕГРИРАНА ЛОГИСТИЧНА ПОДДРЪЖКА НА АВИАЦИОННИ ДВИГАТЕЛИ ”ARRIEL 2C”, което включва изпълнение на следните доставки и услуги: 1. Планови Доставки на консумативи и оборудване от комплектацията на Двигателите. 2. Непланови доставки, при възникване на неотложна необходимост, на консумативи и оборудване от комплектацията на Двигателите по допълнителни заявки 3. Доставка на СНО, КИА, специализиран инструмент. 4. Доставка на бюлетини, технически задания, програми за изпълнение на новоназначени еднократни или периодични мероприятия. 5. Доставка на програмни продукти и хардуер за Двигателите. 6. Планови ремонти на оборудване от комплектацията на Двигателите, модули или цели Двигатели. 7. Непланови ремонти на оборудване от комплектацията на Двигателите, модули или цели Двигатели. 8. Провеждане на теоретични, практически и опреснителни курсове за обучение. 9. Оказване на техническа помощ от страна на Изпълнителя за отстраняване на откази, неизправности, дефекти, свързани с осигуряване на експлоатационната годност на Двигателите. 10. Ремонт на средства за наземно обслужване, контролно-измервателна апаратура и специализиран инструмент, свързани с експлоатацията на Двигателите. 11. Проверка и калибриране на контролно-измервателна апаратура, свързана с експлоатацията на Двигателите. 12. Предоставяне при възможност за временно ползване на средства за наземно обслужване, контролно-измервателна апаратура, агрегати и/или модули от комплектацията на Двигателите. 13. Безвъзмездно (за срока на действие на Рамковото споразумение) актуализиране на техническата документация на Двигателите и/или предоставяне на онлайн достъп до електронна база, съдържаща актуална такава. 14. Безвъзмездно (за срока на действие на Рамковото споразумение) оказване на консултантска техническа помощ, свързана с обслужването и експлоатацията на Двигателите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50211211

Описание:

Услуги по поддържане на двигатели за въздухоплавателни средства

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1560000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с публикуване на обявление за поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Цена; тежест: 70
Критерий: Срок за изпълнение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

21-39-33/2019

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2019/S 134 - 330729 от 15.07.2019 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: УД-12-9 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Интегрирана логистична поддръжка на авиационни двигатели ”Arriel 2C”
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.12.2019 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

САФРАН Хеликоптер Енджинс Германия ГмбХ, Borsteler Chaussee 43; 22453 Hamburg, Germany, Германия 22453, Хамбург, Тел.: 0049 4050021633, E-mail: ivan.georgiev@safrangroup.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1560000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2020 г.