Версия за печат

00575-2020-0002

BG-Раковски:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер ОПЗ - 3 от дата 12.02.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: Мариета Димитрова - Гл. юрисконсулт на Община Раковски и Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2213; 03151 2369, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изграждане на училищна сграда в УПИ І – 1367 Училище от кв. 63 по ПУП на гр. Раковски, кв. Секирово, община Раковски“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Проектът за „ИЗГРАЖДАНЕ НА УЧИЛИЩНА СГРАДА В УПИ I-1367, УЧИЛИЩЕ, ОТ КВ. 63 ПО ПУП НА ГР. РАКОВСКИ, КВ. СЕКИРОВО, ОБЩИНА РАКОВСКИ” е изготвен на основание скица виза, издадена от гл. архитект на Община Раковски. Сградата е предвидена за ученици от начален етап на обучение от I-IV клас. Проектирани са четири класни стаи с капацитет от по 30 ученика всяка или 120 ученика за цялата сграда. До входа на сградата разположен от западната страна се достига посредством три броя стъпала с размери: видочина - 15 и ширина - 30 см. и рампа за хора с увреждания с наклон 5 %. Към сградата е предвидено помещение виндфанг – представляващо система от две врати една след друга с цел предотвратяване въздействието на външния въздух в обема на сградата. Училищната сграда е проектиране на два етажа, като вертикалната комуникация се осъществава от стълбищна клетка с двурамена стълба с 22 брои стъпала с размери 15,5/28 см. На първия етаж кота ±0,00 м. със застроена площ = 227,84 м2 се разполагат: предверие – 18,86 м2, две класни стаи, всяка от които е с площ – 64,80 м2 и санитатен възел с предверие, умивалници и тоалетни разделени за момичета и момчета. На първия етаж двете тоалетни клетки се оборудват в съответсвие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. Втория етаж на сградата на кота +3,40 м. със застроена площ = 215,57м2 дублира първия – също с предверие – 22,03 м2, две класни стаи, всяка от които – 64,80 м2 и санитатен възел с предверие, умивалници и тоалетни разделени за момичета и момчета. Покривът на училищната сграда е комбиниран – плосък в по голямата си част и скатен в участъка на стълбищната клетка. Слоевете на плоския покрив да се гледат по детайл в част ЕЕ. Отводняването на покрива да се гледа в част ВиК. Конструкцията е стоманобетон. Стените са тухлена зидария и топлоизолация отговаряща на проекта по ЕЕ.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Ръководейки се от разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че естеството на дейностите не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции. Видовете работи, които ще се извършват са взаимно обвързани в своята последователност и технология на извършване, като е налице невъзможност за разделянето им с оглед крайния резултат. При изпълнение на СМР на обектите от един Изпълнител, Възложителят ще получи максимално съотношение: качество - цена.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 425000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата се открива на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1, при условията на чл. 178 от ЗОП. За нерегламентираните в настоящата документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на ЗОП и подзаконовите му нормативни актове, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно предмета на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Схема на плащане: • Междинни плащания до 30 % (тридесет процента) от стойността на договора. Възложителят, при поискване от Изпълнителя, заплаща на Изпълнителя междинни плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол (обр. 19) за извършени СМР и надлежно представена фактура. Общата стойност на междинните плащания не може да надхвърля 60 % (шестдесет процента) от цената на договора. Всяко отделно междинно плащане не може да бъде по-малко от 30 % (тридесет процента) от цената на договора. • Окончателното плащане по договора ще се извърши след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Окончателно плащане е в размер на разликата между общата стойност на действително извършените и приети от Възложителя строителни работи и заплатените от Възложителя междинни плащания. Настоящата обществена поръчка се обявява по реда на чл. 114 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.02.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Павел Андреев Гуджеров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Раковски