Версия за печат

02711-2020-0022

BG-Провадия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

17. Машинно инженерство


Решение номер 19 от дата 27.01.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120111

BG331, ТП Държавно горско стопанство Провадия при СИДП ДП Шумен, кв.Север, За: Марин Маринов, България 9200, Провадия, Тел.: 0518 42176, E-mail: dgs.provadia@dpshumen.bg, Факс: 0518 42170

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dgsprovadia.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://wp.me/p82ovF-cRU.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско стопанство


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с резервни части, смазочни материали , антифриз и други консумативи, доставени от изпълнителя за служебни леки и товарни автомобили на ТП Държавно горско стопанство „Провадия“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДГС Провадия, съгласно техническа спецификация“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Ремонт и текущо техническо обслужване на служебни леки и товарни автомобили на ТП ДГС Провадия , както следва: ГРЕЙТ УОЛЛ ХОВЕР; СУЗУКИ АЛТО; СУЗУКИ СХ 4; ЛАДА 4х4 УРБАН- 2бр; ВАЗ 21214- 3бр; МЕРЦЕДЕС 407 Д, посочени по марка, модел, съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията, с резервни части, смазочни материали, антифриз и др. консумативи осигурени от изпълнителя., Изпълнението на поръчката включва следните примерно посочени дейности: Диагностика (дефектация, определяне на повредата, определяне на частите и консумативите за смяна); Ремонт на двигател, ходова част, спирачна система, горивна система, запалителна уредба, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, и текущо техническо обслужване включващо и смяна на консумативи /масла, филтри, антифриз, спирачна течност и др.); При необходимост: автотенекеджийски и бояджийски услуги, диагностика, ремонт на охладително-отоплителна инсталация. 1.”Ремонт” - отстраняване на инцидентно възникнали повреди по системите на автомобилите и техните елементи или части, както и по купето/кабината, чието предвиждане не е възможно. Ремонта се извършва с труд и части предоставени от изпълнителя, след конкретизирането им от изпълнителя. 2.”Текущо техническо обслужване” - подмяна при възникнала нужда на експлоатационни течности, масла, антифриз, хидравлични и спирачни течности, фреон и др. подобни, които са с определен експлоатационен ресурс и подлежат на подмяна, предоставени от изпълнителя. Срок на договора – 12 месеца, считано от дата на сключването му или до изчерпване на финансовия ресурс от 16900.00лв.без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания от които: 1.За ремонт и текущо техническо обслужване в размер на 5000,00 лева без ДДС за прогнозно количество от около 330 часа по 60 минути технологично сервизно време; 2.За различни видове резервни части – прогнозна стойност в размер на 9300,00 лева без ДДС; 3.За смазочни материали, антифриз и други консумативи- за прогнозно количество от около 120 л прогнозна стойност в размер на 2600,00 лева без ДДС.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено гарантира постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от несъвместимост на извършеният ремонт и влагането на различни резервни части, смазочни материали, антифриз и други консумативи. Целта на възлагането на поръчката в рамките на един предмет без обособяване на позиции е : да се избегнат рисковете, свързани с качеството на извършеният ремонт и вложените резервни части, смазочни материали , антифриз и други консумативи предмет на настоящата обществена поръчка по отношение на пълна съвместимост на ремонта , монтажа и влагането им да се постигне оптимален процес на управление на целия процес по извършване на услугата по ремонт , доставката и влагането на резервни части , смазочни материали, антифриз и други консумативи и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем. Организацията на работния процес и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши качественото изпълнение на поръчката. Поради взаимната свързаност на дейностите предмет на поръчката, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в настоящия случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и затруднения за възложителя при изпълнение на предмета на договора. Това крие сериозни рискове от забавяне реализацията на дейностите на стопанството. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, ще гарантира постигане на оптимален резултат.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 16900 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 795170 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

Съгласно Заповед №414/11.12.2019г. на директора на СИДП ДП Шумен е утвърден общ прогнозен прогнозен финансов ресурс на СИДП ДП- гр. Шумен за 2020 година в размер от 795170,00 лева без ДДС, от които 393750,00 лева без ДДС за доставка на резервни части за служебни МПС , 86920,00 лева без ДДС за доставка смазочни материали, антифриз и други консумативи за служебните МПС и 314500,00 лева без ДДС за ремонт на леки автомобили, товарни автомобили, моторни шейни (с изключение на автомобилите на изплащане и/или тези с валиден годишен гаранционен срок на обслужване) , селскостопанска техника и друго транспортно оборудване от този род


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на обществената поръчка към датата на решението за нейното откриване е 16900.00 /шестнадесет хиляди и деветстотин/ лева без ДДС и при изчисляване на същата Възложителят е включил всички плащания без данък върху добавената стойност (ДДС), които са му известни към този момент. Съгласно чл.20, ал.1, т.1 , б.“б“ от Закона за обществените поръчки, когато планираната за провеждане обществена поръчка за доставки и услуги има прогнозна стойност по- голяма или равна на 271 000 лева , публичните възложителят провежда процедурите по чл.18, ал.1, т.1-11 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице обстоятелствата за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или договаряне , безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Обществената поръчка е смесена по смисъла на чл.11 от ЗОП , тъй като включва дейности с повече от един обект – услуга и доставка, но се възлага като услуга , на основание чл.11, ал.1 от ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Настоящата процедура се възлага на основание Заповед №414/11.12.2019г . на Директора на СИДП ДП – Шумен.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП жалби могат да се подават пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и /или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.01.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж.Живко Драгомиров Живков

VIII.2) Длъжност

директор