Версия за печат

00254-2018-0021

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Павлина Боюклиева, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 20 от 18.06.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2018-0021
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнителят носи пълна отговорност за реализираните видове работи до изтичане на гаранционните срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения на строителния обект. Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъдат с високо качество и в съответствие с проекта и с изискванията на нормативните документи. Предвидените строително-монтажни работи се извършват съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовата нормативна уредба и одобрения проект, респективно следва да се изпълняват и да се поддържат в съответствие с изискванията на нормативните актове, документаацията за полъчката и техническата спецификация. Обектът да бъде изпълнен в завършен вид с готовност за въвеждане в експлоатация, като качеството на извършваните СМР, да бъде в съответствие с всички действащи нормативни изисквания. При изпълнение на СМР следва да се спазват изискванията за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР, Закон за устройство


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 107 от 10.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG424, СЕПАЛ ЕООД, ул. Бор №4, България 4960, Рудозем, Тел.: 0889 321664, E-mail: sepal@abv.bg, Факс: 0889 321664

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на СМР при реализацията на обект„Благоустрояване централна част с. Чепинци, общ. Рудозем“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

119

ІII.7) Стойност, посочена в договора
438691.3 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

27.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 3, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 107 от 10.10.2018 г.; Преди промяната: Чл. 3. (1) Общата стойност на договора е в размер на 438 691,30 лева (четиристотин тридесет и осем лева шестстотин деветдесет и един лева и тридесет стотинки) без ДДС, или 526 429,56 лева (петстотин двадесет и шест хиляди четиристотин двадесет и девет лева и петдесет и шест стотинки) с ДДС, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя; След промяната: Чл. 3. (1) Общата стойност на договора е в размер на 557927.41 лева (петстотин петдесет и седем хиляди лева деветстотин двадесет и седем лева и четиридесет и една стотинки) без ДДС, или 669 512,90 лева (шестстотин шестдесет и девет хиляди петстотин и дванадесет лева, деветдесет стотинки) с ДДС, съгласно актуализирана Количествено - стойностна сметка (Приложение №1) и допълнителна Количествено - стойностна сметка за допълнителни видове СМР (Приложение №2), Заменителна таблица (Приложение №3); Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки, възложителят и изпълнителят постигат съгласие да бъде извършена промяна в общата цена за изпълнение на СМР , т.е. изменен е чл. 3, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 107 от 10.10.2018 г., за което е сключено на 17.12.2018 г. допълнително споразумение №1.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
557927.41 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по настоящия договор е извършено на 27.12.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем