Версия за печат

00210-2016-0003

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121516918

BG, Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков 4а, За: Мая Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 29330553, E-mail: m.dimitrova@kzp.bg, Факс: 00359 29884218

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kzp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kzp.bg/obshtestveni-porachki/osiguryavane-na-samoletni-bileti-za-prevoz-po-vazduh-na-patnici-i-bagazh-pri-sluzhebni-patuvaniya-v-stranata-i-chuzhbina.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-7 от 21.01.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина", по обособена позиция № 2 "Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации", при служебни пътувания за нуждите на КЗП във връзка с обичайната дейност на комисията и във връзка с изпълнение на Дейност „Проучване опита на страните – членки на ЕС и ЕИП по отношение на услугите, предоставяни на икономически оператори, посещения за обмен на опит в страните – членки на ЕС и ЕИП на експерти на КЗП“ по проект „Повишаване на ефективността и ефикасността на услугите, предлагани от КЗП за българските предприятия“ по ДБФП № BG16RFOP002-2.005-0001 – C01/09.12.2016г. по ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 14 от 06.03.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, България Ер - Посока ДЗЗД, район Слатина, Аерогара София, България 1540, София, Тел.: 00359 4020224, E-mail: bmarinkova@air.bg, Факс: 00359 9840226

Интернет адрес/и:

URL: https://www.air.bg/bg.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПОСОКА КОМ ООД, р-н Оборище, ул.Сердика No 12, България 1000, София, Тел.: 00359 8158103, E-mail: serdika@posoka.com, Факс: 00359 8158393

Интернет адрес/и:

URL: https://www.posoka.com/.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, БЪЛГАРИЯ ЕР АД, район Слатина, Аерогара София, България 1540, София, Тел.: 00359 4020224, E-mail: bmarinkova@air.bg, Факс: 00359 9840226

Интернет адрес/и:

URL: https://www.air.bg/bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина", по обособена позиция № 2 "Осигуряване на самолетни билети за полети до други дестинации", при служебни пътувания за нуждите на КЗП във връзка с обичайната дейност на комисията и във връзка с изпълнение на Дейност „Проучване опита на страните – членки на ЕС и ЕИП по отношение на услугите, предоставяни на икономически оператори, посещения за обмен на опит в страните – членки на ЕС и ЕИП на експерти на КЗП“ по проект „Повишаване на ефективността и ефикасността на услугите, предлагани от КЗП за българските предприятия“ по ДБФП № BG16RFOP002-2.005-0001 – C01/09.12.2016г. по ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

06.03.2018 г. 

Крайна дата

31.12.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
60000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.11.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С допълнително споразумение №1/28.12.2018г. срокът за изпълнение на дейностите по договора се удължава до 31.05.2019г. или до възлагане на нова централизирана обществена поръчка.; Преди промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 31.12.2018г. ; След промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 31.05.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка. Общата максимална стойност за изпълнение се увеличава с 10 000лв без ДДС.; Правно основание: чл.116,ал.1.т.3 и ал. 2 от ЗОП
Променено условие: С допълнително споразумение №2/31.05.2019г. срокът за изпълнение на дейностите по договора се удължава до 31.12.2019г. или до възлагане на нова централизирана обществена поръчка; Преди промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 31.05.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка.; След промяната: Срокът за изпълнение на дейностите по договора е до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 31.12.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка.Общата максимална стойност за изпълнение се увеличава с 10 000лв без ДДС.; Правно основание: чл.116,ал.1.т.3 и ал. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
61424.55 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Димитър Маргаритов Йотов
VII.2)
Длъжност: Председател на КЗП