Версия за печат

02538-2019-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Ненко Милев, България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: nmilev@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://prb.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/dostavka-na-komputyrno-oborudvane-za-nujdite-n-160.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПИ-435 от 15.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02538-2019-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката има за цел да осигури доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратурата на Република България, разделено по обособени позиции както следва: Обос. поз. № 1 - „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”; Обос. поз. № 2 - „Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации и TEMPEST принтери“. По отношение на обос. поз. № 2, поръчката има за цел да се доставят 1 компютърна конфигурация и 1 принтер, отговарящи на TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A, 1 брой слушалки TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A, 8 компютърни конфигурации и 8 принтера, отговарящи на TEMPEST стандарт SDIP-27 Level В, 8 броя слушалки TEMPEST стандарт SDIP-27 Level В и 2 броя USB порт адаптер TEMPEST стандарт SDIP-27 Level A за обезпечаване нуждите на част от организационните единици от състава на ПРБ, с цел изпълнение на изискванията по отношение на комуникационните и информационните системи (КИС), в които се обработва класифицирана информация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 74 от 02.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, район Изгрев, ул. „Тинтява“ No 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: www.kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на компютърно оборудване и принадлежности

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

60

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1040000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: На основание, чл. 1, ал. 4 от договора, Възложителят е реализирал право на „опция за допълнителни количества”, в размер на 75521,43 лв. без включен ДДС.;; Преди промяната: Чл. 1, ал. 4 от Договор № 74 от 02.08.2019 г. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 20% /двадесет процента/ от стойността на Договора. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки, при условия описани по-долу в Договора.; ; След промяната: Изпълнителят се задължава да извърши, срещу заплащане доставка и гаранционно обслужване на стоки, посочени в Приложение № 1 от Анекс № 1 към Договор № 74 от 02.08.2019 г. Цената е формирана въз основа на единичните цени за определена стока, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя - Приложение № 2, неразделна част от Договор № 74 от 02.08.2019 г.;; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: На основание, чл. 1, ал. 4 от договора, Възложителят е реализирал право на „опция за допълнителни количества”, в размер на 40722,86 лв. без включен ДДС.;; Преди промяната: Чл. 1, ал. 4 от Договор № 74 от 02.08.2019 г. Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 20% /двадесет процента/ от стойността на Договора. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки, при условия описани по-долу в Договора.;; След промяната: Изпълнителят се задължава да извърши, срещу заплащане доставка и гаранционно обслужване на стоки, посочени в Приложение № 1 от Анекс № 2 към Договор № 74 от 02.08.2019 г. Цената е формирана въз основа на единичните цени за определена стока, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя - Приложение № 2, неразделна част от Договор № 74 от 02.08.2019 г.;; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1039924.36 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

03.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ася Бориславова Петрова
VII.2)
Длъжност: Заместник на Главния прокурор при Върховна административна прокуратура, определено за възложител дл. лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП,със Заповед № РД-04-180/21.05.2019 г. на Главния прокурор