Версия за печат

00164-2019-0060

BG-София: Услуги за научноизследователска и развойна дейност 2 и изпитвания за оценка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий, № 3, За: Главен експерт Димитър Стойчев, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220664, E-mail: d.stoychev@mod.bg, Факс: 00359 29515169

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-105.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 029220675

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов 12, За: Красимира Ангелова, Р. България 1092, София, Тел.: 00359 29220675

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране и изграждане на мобилни модули от състава на мобилната част на системата Автоматизирана мрежа за свръзка с подвижни обекти /АМСПО/ по стандарт ТЕТРА“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (Услуги за научноизследователска и развойна дейност 2 и изпитвания за оценка)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за получаване на доставките - военно формирование в.ф. 26340 – София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е : Извършване на проектиране на мобилни модули от състава на мобилната част на системата Автоматизирана мрежа за свръзка с подвижни обекти /АМСПО/ по стандарт ТЕТРА, което включва комплексно изпълнение на услуги съгласно ВС 2.03:2014 и ТТЗ С 92.0101.18: - (Приложение № 15 към документацията); 1. Разработване на идеен проект съгласно Раздел 6 от ВС 2.03:2014 2. Разработване на работен проект съгласно Раздел 7 от ВС 2.03:2014 3. Изработване на опитен образец съгласно Раздел 8 от ВС 2.03:2014

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

32510000

Описание:

Система за безжична телекомуникация

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка е : Извършване на проектиране на мобилни модули от състава на мобилната част на системата Автоматизирана мрежа за свръзка с подвижни обекти /АМСПО/ по стандарт ТЕТРА, което включва комплексно изпълнение на услуги съгласно ВС 2.03:2014 и ТТЗ С 92.0101.18: - (Приложение № 15 към документацията); 2.1. Изработване на идеен проект.; 2.2. Изработване на работен проект.; 2.3. Изработване на опитен образец.;

Стойност, без да се включва ДДС
703560.7 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Брой на възможните подновявания

1

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранции за изпълнение на договора : 1. При подписване на договора за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, участникът избран за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранцията за изпълнение на договора да бъде със срок на валидност не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнение на договора (само за гаранция под формата на банкова гаранция/застрахователна полица). 3. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 4. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 4.1. Паричен превод - По сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка, гр. София, IBAN – ВG 96 ВNВG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. 4.2. Банкова гаранция за изпълнение 4.3. 3астраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя II. Гаранция за авансово плащане по договор към обществената поръчка (в случай, че бъде договорен такъв начин на плащане): 1. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. 2. Гаранцията за авансово плащане се предоставя в една от следните форми: 2.1. Неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане; 2.2. Гаранция за авансово плащане под формата на застраховка. 2.3. Паричен превод - по сметка на дирекция „Финанси“– МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBG BGSD. Изискванията към гаранциите за изпълнение и за авансово плащане са съгласно изискванията на документацията към процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начинът на плащане по договора за изпълнение на обществената поръчка може да бъде: 1.1. Авансово плащане по банков път – процент – до 100 % от стойността на договора, в срок до 60 (шестдесет) дни след предоставяне на оригинална фактура и гаранция за 100% от стойността на аванса. Като редукцията на банковата гаранция се извършва след изпълнението на услугите / доставкиите и представянето на документите посочени в следващата точка. 1.2. Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейностите съгласно предмета на поръчката и представяне в Дирекция „Отбранителна аквизиция“-МО на следните документи: -Оригинал на надлежно оформена фактура, подписана от правоимащи представители на Изпълнителя и Възложителя; -Оригинал на „Приемо-предавателен протокол“, удостоверяващ изпълнението на приемането и предаването , подписан от правоимащи представители на Изпълнителя и Възложителя. - Акт за приемане и предаване на ДМА или складова разписка за приемане / предаване на материални запаси. 2. По време на изпълнението на договора, Възложителят, в зависимост от финансовите си възможности, ще посочва конкретния начин на плащане от предвидените в договора във всяка заявка. При сключване на договора, цените ще бъдат съобразени с българското законодателство по ДДС.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Заявлението трябва задължително да съдържа: 1. Списък на представените документи, съдържащи се в заявлението за участие – (Приложение № 7); 2. Данни за кандидата – ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - (Приложение № 1). 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2); 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 и т.6 от ЗОП – (Приложение № 3); 5. Доказателства по чл.158 ал.7 от ЗОП 5.1 Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10) с посочване на стойностите датите и получателите, заедно с документи които, доказват извършените доставки. 5.2. Копия на валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Поверително”, сертифицирана регистратура за класифицирана информация (РКИ), а лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката да притежават валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) с ниво не по-ниско от „Поверително“. 6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата – (Приложение №5); 7. При кандидати обединения – Копие на документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ от който е видно лицето което представлява участника; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ)– (Приложение № 6). 9. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 10. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – (Приложение № 4). 11.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. - Когато кандидатът е ЮЛ, документите по т.4,6,9 и 10, могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата. - Когато кандидатът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по т.2,3,4,6,8,9,10 и 11 се представят за всяко ЮП/ФЛ включени в обединението. Документите по т.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието с критериите за подбор. Декларацията по т.3, т.8 и т.11, се представя за всяко от лицата по чл.40 ал.1 от ППЗОП, както и от лицето, което по пълномощие представлява кандидата, ако има такова.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП – (Приложение № 2); 2. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 и т.6 от ЗОП – (Приложение № 3); 3. Доказателства по чл.158 ал.7 от ЗОП 3.1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи които доказват извършените доставки. 3.2. Участникът следва да притежават валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Поверително”, сертифицирана регистратура за класифицирана информация (РКИ), а лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката да притежават валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) с ниво не по-ниско от „Поверително“. 4. При кандидати обединения – Копие на документите по чл.37 ал.4 от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ от който е видно лицето което представлява участника; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327 б, ал. 1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ)– (Приложение № 6). 6. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ – (Приложение № 6.1). Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата; 7. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС) – (Приложение № 4). 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. - Когато подизпълнителят е ЮЛ, документите по т.2,6 и 7 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата. - Когато подизпълнителят в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по т.1,2,5,6,7 и 8 се представят за всяко ЮП/ФЛ включени в обединението. Документите по т.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието с критериите за подбор. Декларациите по т.1, т.5 и т.8 се представят за всяко от лицата по чл.40 ал.1 от ППЗОП, както и от лицето, което по пълномощие представлява кандидата, ако има такова. Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника, съгласно чл. 106, ал. 2, т. 2, б. "а" и "б" от ППЗОП.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят не поставя изисквания.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят не поставя изисквания.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът следва да e изпълнил за последните 5 години от датата на подаването на заявлението, доставки/услуги с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10).с посочване на стойностите датите и получателите, заедно с документи които доказват извършените доставки. 3. Под "сходен предмет" се разбира изпълнение на дейности по проектиране на комуникационни системи по стандарт ВС 2.03:2014, ВС 40.095/2014 или еквивалентен стандарт.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За последните 5 години от датата на подаването на заявлението, кандидатът трябва да има изпълнена не по-малко от една услуга/доставка с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Подизпълнителят следва да е изпълнил за последните 5 години от датата на подаването на заявлението, услуги/доставки с предмет и обем идентични или сходнин с тези на поръчката. 2. За доказване на горното обстоятелство кандидатите представят Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка (Приложение № 10), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки. 3. Под "сходен предмет" се разбира изпълнение на дейности по проектиране на комуникационни системи по стандарт ВС 2.03:2014, ВС 40.095/2014 или еквивалентен стандарт. 4. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За последните 5 години от датата на подаването на заявлението, подизпълнителят трябва да има изпълнена не по-малко от една услуга/доставка с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
11.02.2020 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.От участие в настоящата процедура се отстраняват кандидати/участници: 1.1 При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал. 2, т. 1-5 от ЗОП; 1.2. При наличие на обстоятелствата по чл. 327б, ал.1 и ал.2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) и липса на декларация по чл. 327, ал.1 от ЗОВСРБ. 1.3. При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за Изпълнителя по договора са съгл. чл.5, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 1.4. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 1.5. При наличие на основание по чл.107 от ЗОП. 1.6.При неспазване на изискванията, посочени в забележката към ценовото предложение - Приложение 15 към документацията, участникът ще се отстранява от участие в процедурата. 1.7. Участникът се отстранява при непредставяне на декларация за липса на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. 1.8. Участникът се отстранява ако не притежава удостоверение за сигурност или необходимите разрешения за достъп до класифицирана информация. Участникът следва да притежават валидно удостоверение за сигурност (УС) до ниво „Поверително”, сертифицирана регистратура за класифицирана информация (РКИ), а лицата, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката да притежават валидни разрешения за достъп до класифицирана информация (РДКИ) с ниво не по-ниско от „Поверително“. 2. Срокът на валидност на офертата следва да е 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферта.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 00359 29807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1, т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 00359 29884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2019 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ