Версия за печат

00164-2019-0058

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Невелин Петров, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220655, E-mail: n.n.petrov@mod.bg, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизиция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-104.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, За: Невелин Петров, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220655, E-mail: n.n.petrov@mod.bg, Факс: 02 987969693

Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизиция

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Р.България 1080, София, Тел.: 02 9220675, E-mail: k.angelova@mod.bg

Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизиция

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на материални средства и изделия за ядрена, химическа, биологическа защита и екология (ЯХБЗ и Е)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставките да бъдат изпълнени до военни формирования /в.ф./ 52370-Негушево, 42600-Мусачево и 34750-Карлово, съгласно Приложение Б от раздел IV на настоящото обявление.
Код NUTS: BG412, BG42
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в месеци

36

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
4050083.33 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключване на рамкови споразумения за доставка на материални средства и изделия за ядрена, химическа, биологическа защита и екология (ЯХБЗ и Е), по следните обособени позиции, както следва: 1.Обособена позиция № 1: Доставка на общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на дихател за общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение. 3. Обособена позиция № 3: Доставка на детекторна хартия - рамково споразумение. 4. Обособена позиция № 4: Доставка на индивидуален защитен пакет - рамково споразумение. 5. Обособена позиция № 5: Доставка на изолиращо защитно облекло - рамково споразумение. 6. Обособена позиция № 6: Доставка на защитен комплект за еднократна бойна употреба - рамково споразумение. 7. Обособена позиция № 7: Доставка на индивидуален дозиметър - рамково споразумение. 8. Обособена позиция № 8: Доставка на станция за ядрено, химическо и биологическо обеззаразяване - рамково споразумение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35000000

Описание:

Оборудване за безопасност, противопожарно, полицейско и отбранително оборудване

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За всички обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството изделия по всяка обособена позиция е посочено в Приложения Б от раздел IV на настоящото приложение.

Стойност, без да се включва ДДС
4050083.33 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При подписване на конкретен договор за доставка към рамковото споразумение на настоящата поръчка, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС и срок на валидност не по-малък от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на гаранционния срок на доставените изделия. Изискванията към гаранцията за изпълнение са подробно описани в документацията за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане по всеки конкретен договор към рамковото споразумение може да бъде един или комбинация от следните: 1. Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на услугата, съгласно предмета на договора и представяне в дирекция „Отбранителна аквизиция“ – МО на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура; - оригинал на подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя „Приемо-предавателен протокол“, удостоверяващ изпълнението на доставката; - Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи - оригинал и/ или оригинал на складова разписка за приемане/предаване на материални запаси, съгласно Закона за счетоводството. 2.Авансово плащане - до 100 % от стойността на договора (процентът се определя от финансовите възможности на възложителя), като плащането ще се извърши в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне в дирекция „Отбранителна аквизиция“ на следните документи: - оригинал на фактура за авансово плащане. - гаранция за сумата на аванса с валидност 60 (шестдесет) календарни дни след последната доставка. Гаранцията може да бъде под формата на: парична сума, внесена по сметка на дирекция „Финанси”-МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG96BNBG96613300152201, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Заявлението задължително да съдържа: 1. Списък на документите в заявлението. 2. Данни за кандидата: ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга информация в съответствие със законодателството на държавата в която кандидатът е установен, както и адрес вкл. електронен за кореспонденция при процедурата. 3. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.157(1) и (2), т.5 от ЗОП. 4. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.157(2) т.1-4 от ЗОП. 5. Доказателства по чл.158(7) от ЗОП-документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор: -Списък на доставките идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, и документи доказващи извършените доставки. 6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата. 7. При участници обединения-копие от документите по чл. 37(4) от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ, от който е видно лицето, което представлява участниците в обединението. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327 б(1) и 2 от ЗОВСРБ. Подписва се от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата 9. Декларация по чл.327(1) от ЗОВСРБ. Подписва се от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата 10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 11. Декларация от Кандидата дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Кандидатите с регистрация и седалище на територията на България и декларирали, че при изпълнение на конкретните договори ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на лиценз за износ и/или внос или сертификат за трансфер на имущество, съгласно ЗЕКПСОИТДУ. Кандидатите с регистрация и седалище извън територията на България представят еквивалентен документ, ако такъв се изисква в съответствие със законодателството на страната на която са регистрирани и извършват своята дейност. Забележка: В случай, че валидността на лиценза изтича по време на преговорите, преди изтичане срока на рамковото споразумение (включително на последния сключен въз основа на него договор), кандидата следва да декларира в декларация, че ще удължи срока му на валидност 12. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ. Пояснения: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - Документите по т.2,3,4,6, 8,9,10 и 12 се представят за всяко физическо или юридическо лице, което е член на обединението; - Документите по т.5 и т.11 се представят за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; - Документите по т.3,8 и 12 се представят за лицата по чл.40(1) от ППЗОП, както и от лицето, което по пълномощие представлява кандидата, ако има такова. 2. Когато кандидатът е юридическо лице декларациите по т.4,6,9 и 10, могат да се представят само от едно от лицата които могат самостоятелно да представляват кандидата.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157(1) и (2) т.5 от ЗОП. 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157 (2) т.1–4 от ЗОП. 3. При подизпълнители обединения – копие от документите по чл. 37(4) от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ, от който е видно лицето, което представлява участниците в обединението. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327б (1) и (2) от ЗОВСРБ. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 5. Декларация по чл.327 (1) от ЗОВСРБ. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС). 7.Декларация в свободна форма, дали при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество. Подизпълнителите с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на конкретните договори ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на лиценз за износ и/или внос или сертификат за трансфер на имущество, съгласно ЗЕКПСОИТДУ. Подизпълнителите с регистрация и седалище извън територията на Р. България представят еквивалентен документ, ако такъв се изисква в съответствие със законодателството на страната на която са регистрирани и извършват своята дейност. Забележка: В случай, че валидността на лиценза изтича по време на преговорите, преди изтичане срока на рамковото споразумение (включително на последния сключен въз основа на него договор), подизпълнителят следва да декларира в декларацията, че ще удължи срока на неговата валидност. 8. Доказателства по чл.158(7) от ЗОП-документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват: -Списък на доставките идентични или сходни с предмета на поръчката, Пр.11 от ДУ, с посочване на стойностите, датите и получателите, и документи доказващи извършените доставки. 9. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ. Забележка: Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника, съгласно чл.106 (2), т.2, б."б" от ППЗОП. При установена от комисията на Възложителя нередовност или липса на информация по отношение на тези документи, комисията на Възложителя дава възможност на участника да допълни липсващата информация и да отстрани констатираната нередовност в определен от нея срок. Когато подизпълнител е юридическо лице, декларациите по т.2,5 и 6 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват подизпълнителя.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Кандидатът следва за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да е изпълнил доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката. Критериите за подбор са еднакви за всяка една от обособените позиции. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки (например удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата). Под “сходен” предмет на обществената поръчка се разбира доставка на материални средства и изделия за ЯХБЗ и Е.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За последните 5 (пет) години Кандидатът трябва да има изпълнена не по-малко от една доставка на изделие с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Посоченият/-те от кандидата/участника подизпълнител/-и следва за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да е изпълнил доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.Критериите за подбор са еднакви за всяка една от обособените позиции. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки (например удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата). Под “сходен” предмет на обществената поръчка се разбира доставка на материални средства и изделия за ЯХБЗ и Е.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Посоченият/-те от кандидата/участника подизпълнител/-и за последните 5 (пет) години трябва да има изпълнена не по-малко от една доставка на изделие с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

21-39-129

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
31.01.2020 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за обществена поръчка се предоставя в пълен обем в Профила на купувача на Интернет страницата на Министерство на отбраната. Всички разяснения по документацията за обществената поръчка се публикуват в Профила на купувача. За обособена позиция №1, цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038. За обособена позиция № 5, цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за зищита на конкуренцията, ул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.12.2019 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на общовойскови противогаз филтриращ. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 75.3209.18- ВО. Забележка: Цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35814000

Описание:

Противогази

3) Количество или обем

Общо 6 650 броя, от които: - 2020 г. - 1 550 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 2 600 бр., от тях 2000 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 2 500 бр., от тях 1 900 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750- Карлово.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1385416.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на дихател за общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на дихател за общовойскови противогаз филтриращ, рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 75.3210.18- ВО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35814000

Описание:

Противогази

3) Количество или обем

Общо 5 700 бр. за в.ф. 52370-Негушево, от които: - 2020 г. - 500 бр.; - 2021 г. - 3 300 бр.; - 2022 г. - 1 900 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
237500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на детекторна хартия – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на детекторна хартия – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3216.18-ВО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35814000

Описание:

Противогази

3) Количество или обем

Общо 4 397 комплекта за в.ф. 52370-Негушево, от които: - 2020 г. – 1 450 бр.; - 2021 г. – 1 500 бр. ; - 2022 г. – 1 447 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
164887.5 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на индивидуален защитен пакет – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на индивидуален защитен пакет – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3212.18- ВО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35810000

Описание:

Индивидуална екипировка

3) Количество или обем

Общо 7 781 броя, от които: - 2020 г. - 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 4 790 бр., от тях 4190 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 2 491 бр., от тях 1891 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750- Карлово.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
421445.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на изолиращо защитно облекло – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на изолиращо защитно облекло – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3211.18- ВО. Забележка: Цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35113400

Описание:

Защитно и предпазно облекло

3) Количество или обем

Общо 58 броя, от които: - 2020 г. - 5 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 30 бр. за в.ф. 42600-Мусачево; - 2022 г. - 23 бр. за в.ф. 42600-Мусачево.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
386666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на защитен комплект за еднократна бойна употреба – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на защитен комплект за еднократна бойна употреба – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3218.18- ВО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35113400

Описание:

Защитно и предпазно облекло

3) Количество или обем

Общо 8900 броя, от които: - 2020 г. - 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г.: 4 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 1 000 бр. за в.ф. 34750- Карлово; - 2022 г. 1 900 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 1 000 бр. за в.ф. 34750- Карлово.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
370833.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на индивидуален дозиметър – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на индивидуален дозиметър – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 16.2690.17.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38341200

Описание:

Дозиметри за лъчения

3) Количество или обем

Общо 600 броя, от които: - 2020 г. - 300 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 300 бр. за в.ф. 52370-Негушево.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
750000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на станция за ядрено, химическо и биологическо обеззаразяване – рамково споразумение.
1) Кратко описание

Доставка на станция за ядрено, химическо и биологическо обеззаразяване – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3213.18-ВО.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42924720

Описание:

Оборудване за обеззаразяване

3) Количество или обем

Общо 4 броя, от които: - 2020 г. - 2бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 1 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 1 бр. за в.ф. 34750-Карлово.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
333333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36