00164-2019-0058
Технически редакции | ||
27.12.2019 16:39 ч. : | 27/12/2019 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.12.2019 16:39 ч. : | 27/12/2019 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.12.2019 16:39 ч. : | Поделение: Министерство на отбраната | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Невелин Петров, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220655, E-mail: n.n.petrov@mod.bg, Факс: 02 9222969
Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизицияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.
Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-104.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, За: Невелин Петров, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220655, E-mail: n.n.petrov@mod.bg, Факс: 02 987969693
Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизицияАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, ет. 5, За: Красимира Ангелова, Р.България 1080, София, Тел.: 02 9220675, E-mail: k.angelova@mod.bg
Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизицияМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Доставка на материални средства и изделия за ядрена, химическа, биологическа защита и екология (ЯХБЗ и Е)
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с един оператор
36
Сключване на рамкови споразумения за доставка на материални средства и изделия за ядрена, химическа, биологическа защита и екология (ЯХБЗ и Е), по следните обособени позиции, както следва: 1.Обособена позиция № 1: Доставка на общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение. 2. Обособена позиция № 2: Доставка на дихател за общовойскови противогаз филтриращ - рамково споразумение. 3. Обособена позиция № 3: Доставка на детекторна хартия - рамково споразумение. 4. Обособена позиция № 4: Доставка на индивидуален защитен пакет - рамково споразумение. 5. Обособена позиция № 5: Доставка на изолиращо защитно облекло - рамково споразумение. 6. Обособена позиция № 6: Доставка на защитен комплект за еднократна бойна употреба - рамково споразумение. 7. Обособена позиция № 7: Доставка на индивидуален дозиметър - рамково споразумение. 8. Обособена позиция № 8: Доставка на станция за ядрено, химическо и биологическо обеззаразяване - рамково споразумение.
35000000
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.
ДА
НЕ
Количеството изделия по всяка обособена позиция е посочено в Приложения Б от раздел IV на настоящото приложение.
НЕ
НЕ
36
При подписване на конкретен договор за доставка към рамковото споразумение на настоящата поръчка, участникът, избран за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без ДДС и срок на валидност не по-малък от 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане на гаранционния срок на доставените изделия. Изискванията към гаранцията за изпълнение са подробно описани в документацията за обществена поръчка.
Начинът на плащане по всеки конкретен договор към рамковото споразумение може да бъде един или комбинация от следните: 1. Плащане след изпълнение – по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на услугата, съгласно предмета на договора и представяне в дирекция „Отбранителна аквизиция“ – МО на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура; - оригинал на подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя „Приемо-предавателен протокол“, удостоверяващ изпълнението на доставката; - Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи - оригинал и/ или оригинал на складова разписка за приемане/предаване на материални запаси, съгласно Закона за счетоводството. 2.Авансово плащане - до 100 % от стойността на договора (процентът се определя от финансовите възможности на възложителя), като плащането ще се извърши в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне в дирекция „Отбранителна аквизиция“ на следните документи: - оригинал на фактура за авансово плащане. - гаранция за сумата на аванса с валидност 60 (шестдесет) календарни дни след последната доставка. Гаранцията може да бъде под формата на: парична сума, внесена по сметка на дирекция „Финанси”-МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG96BNBG96613300152201, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Заявлението задължително да съдържа: 1. Списък на документите в заявлението. 2. Данни за кандидата: ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга информация в съответствие със законодателството на държавата в която кандидатът е установен, както и адрес вкл. електронен за кореспонденция при процедурата. 3. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.157(1) и (2), т.5 от ЗОП. 4. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.157(2) т.1-4 от ЗОП. 5. Доказателства по чл.158(7) от ЗОП-документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор: -Списък на доставките идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, и документи доказващи извършените доставки. 6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата. 7. При участници обединения-копие от документите по чл. 37(4) от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ, от който е видно лицето, което представлява участниците в обединението. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327 б(1) и 2 от ЗОВСРБ. Подписва се от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата 9. Декларация по чл.327(1) от ЗОВСРБ. Подписва се от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата 10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 11. Декларация от Кандидата дали при изпълнение на договора ще извършва износ и/или внос или трансфер на имущество. Кандидатите с регистрация и седалище на територията на България и декларирали, че при изпълнение на конкретните договори ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на лиценз за износ и/или внос или сертификат за трансфер на имущество, съгласно ЗЕКПСОИТДУ. Кандидатите с регистрация и седалище извън територията на България представят еквивалентен документ, ако такъв се изисква в съответствие със законодателството на страната на която са регистрирани и извършват своята дейност. Забележка: В случай, че валидността на лиценза изтича по време на преговорите, преди изтичане срока на рамковото споразумение (включително на последния сключен въз основа на него договор), кандидата следва да декларира в декларация, че ще удължи срока му на валидност 12. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ. Пояснения: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - Документите по т.2,3,4,6, 8,9,10 и 12 се представят за всяко физическо или юридическо лице, което е член на обединението; - Документите по т.5 и т.11 се представят за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; - Документите по т.3,8 и 12 се представят за лицата по чл.40(1) от ППЗОП, както и от лицето, което по пълномощие представлява кандидата, ако има такова. 2. Когато кандидатът е юридическо лице декларациите по т.4,6,9 и 10, могат да се представят само от едно от лицата които могат самостоятелно да представляват кандидата.
1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157(1) и (2) т.5 от ЗОП. 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157 (2) т.1–4 от ЗОП. 3. При подизпълнители обединения – копие от документите по чл. 37(4) от ППЗОП за създаване на обединението, както и документ, от който е видно лицето, което представлява участниците в обединението. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327б (1) и (2) от ЗОВСРБ. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 5. Декларация по чл.327 (1) от ЗОВСРБ. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 6. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС). 7.Декларация в свободна форма, дали при изпълнение на договора ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество. Подизпълнителите с регистрация и седалище на територията на Р. България и декларирали, че при изпълнение на конкретните договори ще извършват износ и/или внос или трансфер на имущество, прилагат към декларацията и заверено копие на лиценз за износ и/или внос или сертификат за трансфер на имущество, съгласно ЗЕКПСОИТДУ. Подизпълнителите с регистрация и седалище извън територията на Р. България представят еквивалентен документ, ако такъв се изисква в съответствие със законодателството на страната на която са регистрирани и извършват своята дейност. Забележка: В случай, че валидността на лиценза изтича по време на преговорите, преди изтичане срока на рамковото споразумение (включително на последния сключен въз основа на него договор), подизпълнителят следва да декларира в декларацията, че ще удължи срока на неговата валидност. 8. Доказателства по чл.158(7) от ЗОП-документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват: -Списък на доставките идентични или сходни с предмета на поръчката, Пр.11 от ДУ, с посочване на стойностите, датите и получателите, и документи доказващи извършените доставки. 9. Декларация за липсата на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ. Забележка: Всички изброени документи за подизпълнителите се представят в офертата на участника, съгласно чл.106 (2), т.2, б."б" от ППЗОП. При установена от комисията на Възложителя нередовност или липса на информация по отношение на тези документи, комисията на Възложителя дава възможност на участника да допълни липсващата информация и да отстрани констатираната нередовност в определен от нея срок. Когато подизпълнител е юридическо лице, декларациите по т.2,5 и 6 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват подизпълнителя.
Не се изисква.
Не се изисква.
Кандидатът следва за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да е изпълнил доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката. Критериите за подбор са еднакви за всяка една от обособените позиции. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки (например удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата). Под “сходен” предмет на обществената поръчка се разбира доставка на материални средства и изделия за ЯХБЗ и Е.
За последните 5 (пет) години Кандидатът трябва да има изпълнена не по-малко от една доставка на изделие с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Посоченият/-те от кандидата/участника подизпълнител/-и следва за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата да е изпълнил доставки с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.Критериите за подбор са еднакви за всяка една от обособените позиции. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените доставки (например удостоверение или референция, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата). Под “сходен” предмет на обществената поръчка се разбира доставка на материални средства и изделия за ЯХБЗ и Е.
Посоченият/-те от кандидата/участника подизпълнител/-и за последните 5 (пет) години трябва да има изпълнена не по-малко от една доставка на изделие с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Договаряне
НЕ
НЕ
21-39-129
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
Документацията за обществена поръчка се предоставя в пълен обем в Профила на купувача на Интернет страницата на Министерство на отбраната. Всички разяснения по документацията за обществената поръчка се публикуват в Профила на купувача. За обособена позиция №1, цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038. За обособена позиция № 5, цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
Комисия за зищита на конкуренцията, ул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
27.12.2019 г.
Доставка на общовойскови противогаз филтриращ. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 75.3209.18- ВО. Забележка: Цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.
35814000
Описание:
Общо 6 650 броя, от които: - 2020 г. - 1 550 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 2 600 бр., от тях 2000 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 2 500 бр., от тях 1 900 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750- Карлово.
Доставка на дихател за общовойскови противогаз филтриращ, рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 75.3210.18- ВО.
35814000
Описание:
Общо 5 700 бр. за в.ф. 52370-Негушево, от които: - 2020 г. - 500 бр.; - 2021 г. - 3 300 бр.; - 2022 г. - 1 900 бр.
Доставка на детекторна хартия – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3216.18-ВО.
35814000
Описание:
Общо 4 397 комплекта за в.ф. 52370-Негушево, от които: - 2020 г. – 1 450 бр.; - 2021 г. – 1 500 бр. ; - 2022 г. – 1 447 бр.
Доставка на индивидуален защитен пакет – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3212.18- ВО.
35810000
Описание:
Общо 7 781 броя, от които: - 2020 г. - 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 4 790 бр., от тях 4190 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 2 491 бр., от тях 1891 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 600 бр. за в.ф. 34750- Карлово.
Доставка на изолиращо защитно облекло – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3211.18- ВО. Забележка: Цветовете и разпетновката на изделията следва да бъдат в цветовия диапазон съгласно каталога за кодове и наименованията на цветовете RAL от код 5000 до 6038.
35113400
Описание:
Общо 58 броя, от които: - 2020 г. - 5 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 30 бр. за в.ф. 42600-Мусачево; - 2022 г. - 23 бр. за в.ф. 42600-Мусачево.
Доставка на защитен комплект за еднократна бойна употреба – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3218.18- ВО.
35113400
Описание:
Общо 8900 броя, от които: - 2020 г. - 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г.: 4 500 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 1 000 бр. за в.ф. 34750- Карлово; - 2022 г. 1 900 бр. за в.ф. 52370-Негушево и 1 000 бр. за в.ф. 34750- Карлово.
Доставка на индивидуален дозиметър – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 16.2690.17.
38341200
Описание:
Общо 600 броя, от които: - 2020 г. - 300 бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 300 бр. за в.ф. 52370-Негушево.
Доставка на станция за ядрено, химическо и биологическо обеззаразяване – рамково споразумение. Изискванията са посочени в техническа спецификация ТС Д 62.3213.18-ВО.
42924720
Описание:
Общо 4 броя, от които: - 2020 г. - 2бр. за в.ф. 52370-Негушево; - 2021 г. - 1 бр. за в.ф. 34750-Карлово; - 2022 г. - 1 бр. за в.ф. 34750-Карлово.