Версия за печат

00752-2019-0023

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Станка Бакалова, България 1000, София, Тел.: 02 9824059, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP_NEW/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 5785мпр-48 от 22.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00752-2019-0023
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консумативи: 1.барабан за Xerox WorkCentre 3225 – 101R00474 – 12 бр.; 2.тонер касета за Xerox WorkCentre 3225 – 106R02778 – 132 бр.; 3.барабан за Lexmark E260 – E260X22G – 9 бр.; 4.тонер касета за LEXMARK E260 – E260A11E – 18 бр.; 5.барабан за Xerox WorkCentre 5335 – 013R00591 – 6 бр.; 6.тонер касета за Xerox WorkCentre 5325/5330/5335 – 006R01160 – 6 бр.; 7.комп. барабани за Brother DCP-9020CDW – 241CL – 3 бр.; 8.черен тонер Brother за DCP 9020CDW – TH-241BK – 3 бр.; 9.цветен тонер Brother DCP 9020CDW – TH-245C, TH-245Y, TH-245M – 3 бр.; 10.барабан за Brother HL-5240 – DR3100 – 3 бр.; 11.консуматив за Brother DCP 9020CDW – BU-220CL – 3 бр.; 12.тонер касета за Brother HL – 5240 – TN3130 – 9 бр.; 13.мастилница Canon PGI-35 – 12 бр.; 14.мастилница Canon CLI-36 – 15 бр.; 15.дискове CD-R с кутийка – 300 бр.; 16.дискове DVD-R с кутийка – 300 бр.; 17.копирна хартия Premium, A4, 80 g/m2, 500 л. в пакет – 600 пакета; 18.химикалка автоматична – 900 бр.; 19.автоматична метална химикалка – 900 бр.; 20.тиксо 48/60 прозрачно – 36 бр.; 21.тиксо 15/33 прозрачно – 36 бр.; 22.канцеларска ножица – 36 бр.; 23.мишка за компютър – 36 бр.; 24.клавиатура за компютър – 36 бр.; 25.картонени разделители за документи – 36 пакета;


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785опм-15-5785мпд-52 от 28.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски №53, Ватикана 1164, гр.София, Тел.: 00359 29461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 00359 28433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на канцеларски материали и консумативи“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
24447.15 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
24447.15 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ивайло Димитров Николов
VII.2)
Длъжност: Директор на АФКОС-МВР, оправомощен възложител съгл.заповед 8121з-475/25.04.2019 г. на министъра на вътрешните работи