Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Ива Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9822671, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/dussd/дирекцията/обществени-поръчки-до-22-11-2016-г/обществени-поръчки-открити-след-01-10-2014-г.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, Обособена позиция 4 – Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) по Споразумение за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046 „Укрепване на капацитета свързан с миграционния натиск на външните граници на Република България“, съфинансирано със средства за спешно подпомагане в рамките на фонд „Вътрешна сигурност“, съгласно сключено рамково споразумение рег. № СПОР - 7/18.04.2019 г. на Министерство на финансите


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-51 от 25.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел 98 ООД, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 29430566, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 28433216

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, Обособена позиция 4 – Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

1

ІII.7) Стойност, посочена в договора
50494.33 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
50494.33 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен въз основа на Рамково споразумение № СПОР-7/18.04.2019 г. на ЦОП - МФ по Споразумение за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046 „Укрепване на капацитета свързан с миграционния натиск на външните граници на Република България“, съфинансирано със средства за спешно подпомагане в рамките на фонд „Вътрешна сигурност“. Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/dussd/дирекцията/обществени-поръчки-до-22-11-2016-г/обществени-поръчки-открити-след-01-10-2014-г/преглед/обществени-поръчки-открити-след-01.10.2014-г/dostavka-orirginalni-toneri-konsumativi-pechat-kopirni-pechatashti-ustroistva-xerox-poz-4-proekt


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стилиян Огнянов Кротнев
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", оправомощен възложител съгласно заповед № 8121з-1171/21.09.2018 г.