Версия за печат

02716-2019-0159

BG-Котел:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-10-205 от дата 16.12.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540153

BG342, ЮИДП ДП Сливен ТП ДГС Котел, ул. Проф. Павлов № 57, За: инж. Кемал Вейс, България 8970, Котел, Тел.: 0453 42373, E-mail: dgskotel@uidp-sliven.com, Факс: 0453 42920

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/procedures/3760.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и управление на горски територии, държавна собственост


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка, монтаж, баланс и рамонт на автомобилни и тракторни гуми- зимни и летни за срок от 12 месеца

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: 1. Доставка на нови гуми /зимни и летни/, в зависимост от нуждите на Възложителя. 2. Смяна на гуми /нови или собствени на ТП "ДГС Котел"/- демонтажу мантаж, баланс- извършва се при подготовка на служебните МПС за използване през пролетно-летния и есенно-зимния период и при необходимост. 3. Ремонт на гуми. примерно изброяване и описание на необходимите гуми по вид, размер и цолаж, без Възложителят да се ангажира с тяхното усвояване, се съдържа в Техническа спесификация, представляваща неразделна част от документацията и договора. Изпълнителят се задължава да достави гуми и за новопридобити МПС от Възложителя през срока на действие на договора. Начин на възлагане: Доставките на гуми ще бъдат извършвани при възникнала необходимост, чрез заявка от страна на представител на ТП "ДГС Котел". Доставяните гуми трябва да бъдат от клас "С" /за критериите горивна ефективност и сцепление с мокра настилка/, да са нови и неупотребявани, да отговарят за съответната марка МПС и да са произведени през една от посочените години- 2018 или 2019 г. със съответната щампа (DOT), доказваща годината на производство. Гумите трябва да бъдат доставяни в срок до 3 работни дни, считано от заявката на Възложителя, като всички разходи, свързани с доставката са за сметк7а на Изпълнителя. Участниците трябва да разполагат с минимум един сервизен пункт на територията на област Сливен, в който ще бъдат извършвани смяната и ремонта на гумите /демонтаж, лепене, монтаж, баланс/. Като доказателство, че участникът разполага със сервизен пункт на територията на област Сливен, се прилагат документи за собственост, договор за наем или др. Гаранционният срок на доставените гуми е съобразно гаранцията на производителя им, но не по- малко от 24 месеца и започва да тече от датата на фактурата за извършената доставка. Възложителят няма задължение за усвояване на посочените в техническата спесификация от настоящата документация гуми, кяато може да заявява гуми с различен брой и размери.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съгласно чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като в предмета и са включени дейности, свързани с доставка на гуми за МПС, собственост на ТП "ДГС Котел". за да бъдат монтирани на автомобилите, за част от гумите ще въэзникне необходимост от балансиране или ремонт. Възлагането на услуга по монтаж, баланс и ремонт и доставката на гуми, на отделни изпълнители би създало трудност във времеви аспект и би забавило изпълнението на дейностите. Всичцко гореизложено показва, че ОП следва да бъде изпълнена от един изпълнител. Приема се, че разделянета на ОП на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 7000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С избраната процедура се постига реалициране на целите и принципите на ЗОП, а именно: осигуряване на ефективност при разходване на бюджетните средства, публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Възложителят обявява настоящата процедура нза възлагане на ОП на основание чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б", във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1, във връзка с чл. 73, и чл. 74 от ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, когато планираната за провеждане ОП за доставки и услуги е на прогнозна стойност по- голяма или равна на 280000 лв. без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП. В случая прогнозната стойност на ОП за ТП "ДГС Котел" е 7000 лв. без ДДС, но съгласно заповед № РД010-22/13.02.2019 г. на Директора на ЮИДП, разполагаемият финансов ресурс на ЮИДП надвишава 280000 лв. без ДДС. Следователно не са налице основания за провеждане на "пряко договаряне", "състезателен диалог" или някоя от процедурите на договаряне. На лице е предпоставка за провеждане на ОП чрез открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата ОП и прозрачността при разходване на финансовите средства на Възложитела.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

на основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред КЗК в 10- дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.12.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Кемал Джемал Вейс

VIII.2) Длъжност

Директор