Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. Шести Септември № 29, За: Ива Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9822671, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/b3486c13-f348-45b2-9df3-55e77caaa9b9/dostavka-kancelarski-materiali-organi-izpalnitelna-vlast-administracii-poz-3.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

С настоящата процедура Централният орган за покупки (ЦОП) има за цел да възложи изпълнението на обществена поръчка чрез сключване на рамково споразумение с 3 изпълнители, на които ще възложи да извършва доставки на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации. Поръчката е в три обособени позиции: 1. "Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации" за период от 01.01.2018 г. - 31.12.2019г.; 2. "Доставка на пощенски пликове и бланки за органи на изпълнителната власт и техните администрации" за период от 01.01.2018г. -31.12.2019г.-; 3."Доставка на различни видове хартия за офиса, вкл. безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др" за период от 01.01.2018 г. 31-12.2019г. Видовете артикули по трите обособени позиции са подробно описани в образците на Техническо предложение в СЕВОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-27 от 22.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, гр. София, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес център Ърбан Модел, ет. 7, ап.38-39, България 1303, София, Тел.: 02 24893131, E-mail: a.popova@officemarket.bg, Факс: 02 28221900

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на хартия за офиса, вкл. Безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и др.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

20

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7975.65 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.11.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7975.65 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.12.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стилиян Огнянов Кротнев
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - оправомощено длъжностно лице, съгласно заповед №8121з-1171/21.09.2018 г. на министъра на вътрешните работи