00575-2019-0012
Технически редакции | ||
05.12.2019 11:39 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.12.2019 11:36 ч. : | 05/12/2019 10:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.12.2019 11:36 ч. : | 05/12/2019 10:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раковски:
Решение за откриване на процедура
29. Ландшафтна архитектура...
І: Възложител
Публичен
BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: инж. Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 03151 2213, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 03151 2361
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН (ОУП) НА ОБЩИНА РАКОВСКИ, ВКЛЮЧВАЩ ЕКОЛОГИЧНА ОЦЕНКА (ЕО) И ОЦЕНКА ЗА СЪВМЕСТИМОСТ (ОС)”
В обхвата на поръчката са включени дейности по предоставяне на услуги за изработване на проект за Общ устройствен план на Община Раковски (ОУПO), включващ предварителен проект на ОУПО, Екологична оценка (ЕО), Оценка за съвместимостта (ОС) по чл. 31 от ЗБР, окончателен проект на ОУПО, правила и нормативи за неговото прилагане.
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка не е разделена на обособени позиции, тъй като предметът на обществената поръчка е обективно неделим и не съдържа части, които поради естеството си биха могли да се възложат на повече от един изпълнител. Предметът на поръчката е неделим предвид обстоятелството, че отделните етапи на изпълнение са с нормативно определена последователност, срокове и съгласувателни процедури по ЗУТ, ЗООС, ЗБР и съответните подзаконови актове. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите дейности, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и Възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Изпълнението на която и да е част от поръчката по отделен договор в обхвата на дадена обособена позиция, независимо и несъгласувано като последователност и срокове от друга част от предмета по друга обособена позиция или неизпълнението (в т. ч. поради несключване на договор) по дадена обособена позиция води до непостигане целта и задачите на поръчката от Плановото задание, неразделна част от документацията, обезсмисля възлагането въобще. Част от възлаганите дейности са свързани с авторски права, което при изпълнение от повече изпълнители води до нецелесъобразност и незаконосъобразност. Липсата на обособени позиции и избирането на един изпълнител не противоречи на чл. 2 от ЗОП, т.е. няма да наруши принципите на равнопоставеност, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност и няма да ограничи кръга на лицата, които могат да участват в обществената поръчка.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуга е на стойност от 70 000 лв. без вкл. ДДС до 270 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от процедурите по т. 12 или 13 на чл. 18, ал. 1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури при условията на сключено Споразумение № РД-02-30-97/13.05.2016 г. за частично финансово подпомагане от МРРБ на основание §123, ал. 2 и ал. 3 от Преходните и заключителни разпоредби към Закона за изменение и допълнение на ЗУТ /ПЗР към ЗИД на ЗУТ, обн. ДВ, бр. 82/2012г., изм. ДВ, бр. 98/2014г./ и Постановление на Министерския съвет № 380 от 29.12.2015 г. за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2016 г. в размер на 118 875. 00 (сто и осемнадесет хиляди осемстотин седемдесет и пет лева) без вкл. ДДС. Остатъкът в размер на 64 010. 00 (шестдесет и четири хиляди и десет лева) без вкл. ДДС ще се осигури от бюджета на Община Раковски.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
05.12.2019 г.
VIII: Възложител
Павел Андреев Гуджеров
Кмет на Община Раковски