Деловодна информация
00737
01-1200/1383 04/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00737-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавен фонд Земеделие 121100421
бул. Цар Борис III № 136
София BG411 1618 България
Теодора Маринова +359 028187274
op_dfz@dfz.bg +359 029523567

Интернет адрес/и

www.dfz.bg

http://dfz.bg/bg/client-profile/procedure-zop?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPoQrLB9kpVI7Q%3d%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Държавна институция, създадена със Закон

I.5) Основна дейност 

Земеделие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника"
50323000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е услуга по абонаментна поддръжка на офис техника със следните марки: Canon, Hewlett Packard, Xerox, Lexmark, Тoshiba, Kyocera, Fujitsu и Ricoh . Обществената поръчка е разделена на осем обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
187040.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Canon" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на ДГ "Земеделие", Централно управление, находяща се в гр. София, бул. "Цар Борис III" № 136

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: Canon FAX L400 - 19 бр. и Canon i-SENSYS MF4370dn - 12 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Hewlett Packard" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

сградата на Държавен фонд "Земеделие", Централно управление, находяща се в гр. София, бул. "Цар Борис III" № 136 и областните дирекции на Държавен фонд "Земеделие"

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: HP LJ 5200 – 18 бр., HP LJ P3005 dn – 31 бр., HP LJ 1300 – 35 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Xerox" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Държавен фонд "Земеделие", Централно управление, находяща се в гр. София, бул. "Цар Борис III" № 136 и областните дирекции на Държавен фонд "Земеделие"

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: Xerox WC 238 – 69 бр., Xerox phaser 5500 – 40 бр., Xerox phaser 7760 C – 6 бр., Xerox WC 5875 – 25 бр., Xerox WC 7970 – 5 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Lexmark" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на Държавен фонд „Земеделие“

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за модела: Lexmark C935 – 15 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Toshiba" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на Държавен фонд „Земеделие“

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: Toshiba e-studio 6520 – 11 бр., Toshiba e-studio 232 – 20 бр., Toshiba e-studio 353– 18 бр., Toshiba e-studio 207– 60 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Kyocera" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на Държавен фонд „Земеделие“

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: Kyocera FS 3900 – 198 бр., Kyocera FS 2020 – 98 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Fujitsu" 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на Държавен фонд „Земеделие“

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за моделите: Fujitsu fi-5900c – 33 бр., Fujitsu fi-6230 – 10 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Ricoh: 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50323000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136

Обособената позиция включва услуга по абонаментна поддръжка на офис техника за модела: Ricoh Aficio MP C3500 – 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  930577 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/76    1   „Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Canon"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КАНТЕК ЕООД 131179591
бул. Никола Петков 81
гр. София BG411 1303 България
office@cantek.bg +359 29604600
https://www.cantek.bg/ +359 29604606
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4840.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4840.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/71    2   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Hewlett Packard"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИРЕКС БГ ООД 121057952
ж.к. Младост 3, бл.306, вх.2
СОФИЯ BG411 1712 Вануату
office@lirex.bg +359 29691691
https://lirex.bg/ +359 29691692
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14800.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/70    3   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Xerox"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНФО-АДЛ ЕООД 130310582
ул. Дукатска планина 16
София BG411 1606 България
office@infoadl.com +359 28688084
http://www.infoadl.com/ +359 28685323
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
55180.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

55180.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/73    4   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Lexmark"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД 130691914
ул. Мюнхен 8, офис 419
София BG411 1592 България
c@bg-partners.net +359 2817321
http://www.bg-partners.eu/ +359 29798338
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12750.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/72    5   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Toshiba"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД 130691914
ул. Мюнхен 8
София BG411 1592 България
c@bg-partners.net +359 2817321
http://www.bg-partners.eu/ +359 29798338
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
51160.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

51160.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/78    6   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Kyocera"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
ул. Тинтява 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
https://www.kontrax.bg/bg/ +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43150.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43150.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/80    7   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Fujitsu"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
ул. Тинтява 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
https://www.kontrax.bg/bg/ +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5160.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5160.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    8   "Услуга по абонаментна поддръжка на офис техника Ricoh"
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва