00164-2019-0045
Технически редакции | ||
03.12.2019 15:47 ч. : | 03/12/2019 15:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.12.2019 15:47 ч. : | 03/12/2019 15:41 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.12.2019 15:47 ч. : | Поделение: Министерство на отбраната | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Услуги на водния транспорт
Услуги
Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Марин Маринов, Република България 1092, София, Тел.: 00359 29220656, E-mail: m.i.marinov@mod.bg, Факс: 00359 29879693
Място/места за контакт: Дирекция Отбранителна аквизицияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg.
Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-DOA-2019-081.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220675, E-mail: k.angelova@mod.bg
Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизицияАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на отбраната, ул. Иван Вазов № 12, ет.5, За: Красимира Ангелова, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220675, E-mail: k.angelova@mod.bg
Място/места за контакт: дирекция Отбранителна аквизицияМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Отбрана
НЕ
Транспортиране от Кралство Нидерландия на новопридобити кораби за ВМС
Транспортиране по море с транспортен кораб на два броя кораби - минни ловци Tripartite-class и оборудване от пристанище Ден Хелдер (Den Helder) в Кралство Нидерландия до пристанище Варна в Република България, включващо изпълнението на следните услуги: 1. Проектиране и изработване на фундаменти за разполагане на корабите на борда на транспортния кораб. 2. Осигуряване и подготовка на оборудване за укрепване на товара, съгласно изискванията на Международната морска организация (IMO). 3. Осигуряване и подготовка на оборудване за товарене/разтоварване на корабите на/от борда на транспортния кораб. 4. Подготовка за вдигане на двата кораба за товарене върху подготвените опори на борда на транспортния кораб. 5. Натоварване на двата кораба и оборудването в пристанище Ден Хелдер (Den Helder) в Кралство Нидерландия. 6. Укрепване на натоварените кораби и оборудването, съгласно изискванията на Международната морска организация (IMO). 7. Транспортиране на товара по море от пристанище Ден Хелдер (Den Helder) в Кралство Нидерландия до пристанище Варна в Република България. 8. Разтоварване на двата кораба и оборудването в пристанище Варна в Република България.
60600000
Описание:
Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.
НЕ
НЕ
Количеството на товара, който ще бъде транспортиран в изпълнение на предмета на обществената поръчка е, както следва: - два броя кораби – минни ловци Tripartite-class със следните технически данни: - водоизместване: 536 тона (528 тона празен) - дължина: 51.5 m (169 ft) - ширина: 8.96 m (29.4 ft) - височина: 18.5 m (61 ft) - газене: 3.6 m (12 ft)
НЕ
НЕ
60
1. Гаранция за изпълнение на договора: При подписване на договора, избраният Изпълнител представя гаранция за неговото изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на: парична сума, внесена по сметка на дирекция “Финанси”-МО в Българска Народна Банка с IBAN: BG96BNBG96613300152201 и BIC: BNBGBGSD, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение служи за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнение на договора /само за гаранция под формата на банкова гаранция или застрахователна полица/. В случай на задържане от Възложителя на суми от гаранцията за изпълнение, Изпълнителят е длъжен в срок от 14 (четиринадесет) дни да допълни гаранцията до първоначалния размер, като /в зависимост от формата на гаранцията за изпълнение/ внесе усвоената от Възложителя сума по сметка на Възложителя или представи на Възложителя документ за изменение на банковата гаранция/застрахователната полицата, така че във всеки момент от действието на договора, размерът на гаранцията за изпълнение да бъде в съответствие с определения от Възложителя размер. При забава в изпълнението на договора, Изпълнителят е длъжен да удължава крайният срок по банковата гаранция/застрахователната полица със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за приключване на изпълнението на задълженията по договора при отчитане на забавата. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след приключване изпълнението на задълженията по договора. Възложителят има право да приспадне от гаранцията дължимите неустойки вследствие забава при изпълнение на задълженията на Изпълнителя по договора. Върху посочената гаранция Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Гаранция за авансово плащане по договора, която се представя в една от следните форми: 3.1. Неотменима и безусловна банкова гаранция за авансово плащане за стойността на аванса, със срок на валидност най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изпълнението на предмета на договора. 3.2. Гаранция за авансово плащане под формата на застраховка. 3.3. Паричен превод, внесен по сметка на дирекция "Финаси" - МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01, BIC: BNBGBGSD. Участникът определен за Изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение и на гаранцията за авансово плащане. Изискванията към гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане са посочени в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
Начинът на плащане по договор за обществена поръчка ще бъде, както следва: Авансово плащане – по банков път, на сума до 100 % от общата стойност на договора, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след представяне от Изпълнителя на Възложителя на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура; - оригинал на гаранция за стойността на аванса. Останалата сума от общата стойност на договора се заплаща по банков път след изпълнение на предмета на договора, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи: - оригинал на надлежно оформена фактура; - оригинал на подписан от упълномощени представители на Изпълнителя и Възложителя „Приемо-предавателен протокол“, удостоверяващ изпълнението на услугата. При сключване на договор за обществена поръчка, цените ще бъдат съобразени с българското законодателство по ДДС. Плащанията ще се извършват в лева за Изпълнител регистриран на територията на Република България и в евро за Изпълнител регистриран извън територията на Република България. Всички банкови разходи извън територията на Република България са за сметка на Изпълнителя, а тези на територията на Република България са за сметка на Възложителя.
Заявлението за участие задължително трябва да съдържа: 1. Опис на представените документи, съдържащи се в заявлението за участие . 2. Данни за кандидата – ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП. 4. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1-4 от ЗОП. 5.Заверени копия на следните документи в срок на валидност: - Сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на кандидата съответства на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза; - Сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на кандидата съответства на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари; - „Документ за съответствие“ / “Document of compliance”, издаден на кандидата от администрацията на флага на държава членка на Европейския съюз или от класификационно дружество член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS). 6. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга. 7. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. 8. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в процедурата. 9. Само при кандидат обединение – заверено от кандидата копие на документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението. Представеният документ трябва да съдържа информация за лицето, което представлява членовете на обединението, разпределението на отговорностите между членовете на обединението, техните права и задължения, както и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327б, ал.1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата. 11. Декларация по чл.327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т кандидата. 12. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 13. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество(ЗПКОНПИ). (Декларацията се представя в свободен текст) 14. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава заявлението, не е законният представител на кандидата. Пояснения: 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.1. Документите по т.2, 3, 4, 8, 10, 11, 12 и 13 се представят за всяко физическо или юридическо лице, което е член на обединението. 1.2. Документите по т.5, 6 и 7 се представят само за членовете, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1.3. Документите по т.3, 10 и 11 се представят за лицата по чл.40, ал.1 от ППЗОП. 2. Когато кандидатът е юридическо лице, декларациите по т.4, 8, 11, 12 и 13 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват кандидата.
1. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.5 от ЗОП. 2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.157, ал.2, т.1 – 4 от ЗОП. 3. Само при подизпълнител обединение – заверено от подизпълнителя копие на документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението. Представеният документ трябва да съдържа информация за лицето, което представлява членовете на обединението, разпределението на отговорностите между членовете на обединението, техните права и задължения, както и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; 4. Заверени копия на следните документи в срок на валидност /ако е приложимо/: - Сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на подизпълнителя съответства на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза; - Сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на подизпълнителя съответства на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари; 5. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга /ако е приложимо/. 6. Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката /ако е приложимо/. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.327б, ал.1 и 2 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 8. Декларация по чл.327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България. Декларацията се подписва от лицето/та, което/които управлява/т и представлява/т подизпълнителя; 9. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.3, т.8 или наличие на изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношение с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество(ЗПКОНПИ). (Декларацията се представя в свободен текст) Пояснения: 1. Документите по т.4, 5 и 6 се представят съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълнява съответния подизпълнител, съгласно чл.106, ал.2, т.2, буква „б“ от ППЗОП. 2. Когато подизпълнител е юридическо лице, декларациите по т.2, 8, 9 и 10 могат да се представят само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представляват подизпълнителя. 3. Съгласно чл.104, ал.4 от ЗОП, когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на подизпълнителите се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация.
Не се изисква.
Не се изисква.
1. Кандидатът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя „Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка“, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги. Под „сходен с предмета на обществената поръчка“ се разбира превоз с транспортен кораб по море на едрогабаритни товари с единично тегло над 550 тона. 2. Кандидатът да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя „Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката“. 3. Кандидатът да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя заверено копие на валиден сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на кандидата съответства на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза. 4. Кандидатът да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари. За доказване на горното обстоятелство кандидатът представя заверено копие на валиден сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на кандидата съответства на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза.
По т.1 - за последните 5 (пет) години кандидатът трябва да има изпълнен не по-малко от един превоз с транспортен кораб по море на едрогабаритни товари с единично тегло над 550 тона. По т.2 - кандидатът да разполага със следното оборудване: - кораб с технически характеристики позволяващи разполагането и укрепването на товара на борда му по начин осигуряващ безопасно транспортиране; - корабът да е оборудван с кранове с товароподемност позволяваща безопасно натоварване и разтоварване на товарите или да е кораб-док, който да осигурява вдигането и спускането на вода на превозваните кораби без участие на брегови подемни съоръжения; - освидетелствани сапани/колани и др. съоръжения за повдигане на товара. По т.3 - Кандидатът да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. По т.4 - Кандидатът да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари.
Съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълнява: 1. Подизпълнителят да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на заявлението за участие в процедурата. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителят представя „Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка“, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги. Под „сходен с предмета на обществената поръчка“ се разбира превоз с транспортен кораб по море на едрогабаритни товари с единично тегло над 550 тона. 2. Подизпълнителят да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на поръчката. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителят представя „Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката“. 3. Подизпълнителят да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителят представя заверено копие на валиден сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на подизпълнителя съответства на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза. 4. Подизпълнителят да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари. За доказване на горното обстоятелство подизпълнителят представя заверено копие на валиден сертификат, издаден от класификационно дружество - член на Международната асоциация на класификационните организации (IACS) удостоверяващ, че системата за управление на качеството на подизпълнителя съответства на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари. В сертификата да бъде включено името на кораба, с който ще бъде извършен превоза.
По т.1 - за последните 5 (пет) години подизпълнителят трябва да има изпълнен не по-малко от един превоз с транспортен кораб по море на едрогабаритни товари с единично тегло над 550 тона. По т.3 - Подизпълнителят да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 за превоз на тежки товари. По т.4 - Подизпълнителят да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 за превоз на тежки товари. По т.2 - подизпълнителят да разполага със следното оборудване: - кораб с технически характеристики позволяващи разполагането и укрепването на товара на борда му по начин осигуряващ безопасно транспортиране; - корабът да е оборудван с кранове с товароподемност позволяваща безопасно натоварване и разтоварване на товарите или да е кораб-док, който да осигурява вдигането и спускането на вода на превозваните кораби без участие на брегови подемни съоръжения; - освидетелствани сапани/колани и др. съоръжения за повдигане на товара.
НЕ
НЕ
Договаряне
НЕ
НЕ
21-39-269
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
Възложителят предоставя пълен електронен достъп до документацията за участие в процедурата на Профила на купувача на МО на електронния адрес, посочен в Раздел I.1) от настоящото Обявление за поръчка. Цялата документация се представя само на български език. Обменът на информация ще се извършва на български език. Срокът на валидност на офертата е 4 (четири) месеца от датата, посочена като крайна дата за получаване на офертата. Кандидат или участник се отстранява от участие в настоящата процедура: 1. При наличие на обстоятелствата по чл.157, ал.1 и ал.2, т.1-5 от ЗОП; 2. При наличие на обстоятелствата по чл.327б и липса на декларация по чл.327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България. 3. При наличие на обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.5, ал.1, т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. 4. При наличие на основание по чл.101, ал.9-11 и чл.107 от ЗОП. 5. При установяване на несъответствие с изискванията и условията, посочени от Възложителя така, както са формулирани в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие. 6. При наличие на аритметични грешки в ценовото предложение. 7. При наличието на обстоятелствата по чл.69 от ЗПКОНПИ. В случай, че Кандидат или Участник предвижда използване на подизпълнители или трети лица, за тях не трябва да са налице основания за отстраняване от процедурата. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказване на които Кандидатът или Участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок от настъпването на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, ул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
03.12.2019 г.