Версия за печат

00042-2019-0012

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-14-79 от дата 31.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

BG411, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Димитър Савов - директор на дирекция Национална трансортна политика в МТИТС, България 1000, София, Тел.: 02 9409426, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mtitc.government.bg/pk/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорт, информационни технологии и съобщения


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварително обявление


IІI: Правно основание

Чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на драгаж за подобряване на условията за корабоплаване по фарватера на река Дунав от ркм 610 до ркм 374.100”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1.Извършване на текущо драгиране в определени от Възложителя ИАППД зони за драгиране в най-критични участъци за възстановяване на проектни дълбочини по фарватера според препоръките на Дунавската комисия в българския участък за поддържане на река Дунав от ркм 610 (гр. Сомовит) до ркм 374.100 (гр. Силистра), включително транспортиране и депониране на драгираните маси, обратно в р. Дунав. 2. Драгирането се класифицира като земни работи – изкопи, изпълнени под вода, включително разтоварването й на предварително определено от възложителя депо в реката. 3. Обем на драгиране - общото количество драгаж е ориентировъчно в размер на 560 000 m земна маса в плътно състояние за периода на договора. За всяко отделно възлагане обемът драгирана плътна земна маса се определя чрез хидрографни измервания и изчисления. 4. Драгажните работи ще се изпълнят при необходимост за период от три години след преценка на нуждите за драгиране (идентифицирани след оценка на направени хидрографни измервания, проследяване на прогнозите на водните нива, протичащите водни количества, както и метеорологичните прогнози в по-горните участъци на р. Дунав. 5. Извършването на драгажните работи започва в 10-дневен срок след получаването на писмено уведомление от Възложителя ИАППД, в което се посочва определената зона за драгиране и срока за извършване на драгажните работи в тази зона. Към писменото уведомление се прилага изготвен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИАППД проект на драгаж, съдържащ обяснителна записка, драгажен план и схема с място за разтоварване/депониране в река Дунав на драгираните земни маси. 6. За безопасност в района на корабоплаване, в една зона на драгиране, не може да работи повече от едно драгажно съоръжение. 7. Възможно е едновременно възлагане на драгажни работи в повече от една зона за драгиране.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Спецификата на предмета на обществената поръчка не предполага разделянето на обособени позиции, тъй като към настоящия момент не могат да бъдат определени зоните, нуждаещи се от драгиране.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6800000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Процедурата се провежда на основание чл. 79, ал. 1, т. 10 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки. С решение № РД-14-20/09.03.2017 г. е стартирана обществената поръчка за провеждане на открита процедура с предмет: „Изпълнение на драгаж за подобряване на условията за корабоплаване по фарватера на река Дунав от ркм 610 до ркм 374.100”. Поръчката е публикувана в Регистъра на обществените поръчки под номер 0042-2017-0004 и на Профила на купувача на МТИТС с електронен адрес: https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/450 . В обявлението на първоначалната поръчка и в документацията е предвидено повторение на строителството, а именно: „Възложителят си запазва възможността за повторение на строителството от същия изпълнител при условията и реда на чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП“. Обявената обща първоначална прогнозна стойност на поръчката е в размер на 13 600 000 лева без ДДС, като в нея се включва и стойността на настоящата поръчка. Техническата спецификация по новата поръчка е идентична с техническата спецификация по възложената първоначална поръчка. Поръчката е възложена и е сключен договор № Д-5/23.02.2018 г. с изпълнител „Космос шипинг“ АД. Новата поръчка съответства на основния проект, в изпълнение на който е възложена първоначалната поръчка.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

„Космос шипинг“ АД, ЕИК 000513106, гр. Варна, район „Одесос“, ул. „Петко Каравелов“ № 6, телефон: +359 888877124, факс: +359 52602627

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: РД-14-20 от 09.03.2017 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00042-2017-0004

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

1. На основание чл. 8, ал. 1 от ЗОП е сключено Споразумение с рег. № С-7 от 18.09.2019 г. за съвместно възлагане на общестената поръчка между Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Изпълнителна агенция "Проучване и поддържане на река Дунав", тъй като първоначалната обществена поръчка е възложена съвмествно от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Изпълнителна агенция "Проучване и поддържане на река Дунав". 2. Пълен достъп до процедурата на договаряне без предварително обявление има на Профила на купувача на МТИТС на електронен адрес: https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/1979 и на Профила на купувача на ИАППД на електронен адрес: http://appd-bg.org/profile.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

31.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иван Василев Марков

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, упълномощен със Заповед № РД-08-406/28.09.2018 г.