Версия за печат

02270-2019-0003

BG-Кюстендил:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 57 от дата 29.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000251771

BG415, ОУ „Професор Марин Дринов“ , гр. Кюстендил, бул. България №35, За: Стефан Стефанов, България 2500, Кюстендил, Тел.: 0885 196177, E-mail: oumdkn@abv.bg, Факс: 078 550656

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://marindrinov.wordpress.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/ou-marindrinov-1110/.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на специализиран превоз на деца и ученици до 16 годишна възраст подлежащи на задължителна подготовка за учебната 2019/2020 година на ОУ "Професор Марин Дринов”, гр. Кюстендил“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Специализираният автобусен превоз на учениците и на деца подлежащи на задължителна подготовка за учебната 2019/2020 година се извършва всеки работен ден по посочените маршрути и по съгласувано часово разписание, както следва: Маршрут №1: гр. Кюстендил – с. Соволяно – с. Драговищица – с. Раждавица – с. Шишковци – с. Копиловци – с. Николичевци – с. Скриняно – гр. Кюстендил - 45 км дължина на един курс, изпълнява се три пъти дневно. Общата дължина на курсовете е 135 км. Прогнозния брой ученици е 46 лица. Вместимост на МПС – над 22 места, но не по-малко от 50 места за сядане без мястото на шофьора. Маршрут №2 гр. Кюстендил – с. Неделкова Гращица – с. Рашка Гращица – с. Згурово - с. Лелинци – с. Багренци – с. Берсин – с. Граница – с. Пиперков чифлик – с. Слокощица –гр. Кюстендил - 77 км дължина на един курс, изпълнява се два пъти дневно. Общата дължина на курсовете е 154 км. Прогнозния брой ученици е 44 лица. Вместимост на МПС – над 22 места, но не по-малко от 50 места за сядане без мястото на шофьора. Маршрут №3: гр. Кюстендил – с. Гирчевци – с. Жабокрът – с. Ябълково – с. Дворище – с. Коняво – с. Долна Гращица – с. Горна Гращица – с. Таваличево – с. Катрище – гр. Кюстендил - 58 км дължина на един курс, изпълнява се два пъти дневно. Общата дължина на курсовете е 116 км. Прогнозния брой ученици е 45 лица. Вместимост на МПС – над 22 места, но не по-малко от 50 места за сядане без мястото на шофьора. Ползвателите на услугата са учениците подлежащи на задължителна подготовка през учебната 2019/2020 година, включени в списък, одобрен от директора на ОУ „Професор Марин Дринов“ - гр. Кюстендил. При промяна организацията и при необходимост Възложителят запазва правото си да променя маршрутното разписание.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката обхваща 3 маршрута на специализиран автобусен превоз на учениците от ОУ „Професор Марин Дринов“ - гр. Кюстендил и от съседните училища на територията на община Кюстендил. Автобусният превоз на ученици ще се извършва всеки учебен ден по посочен маршрут и съгласувано часово разписание. Част от маршрутните направления са по-рентабилни, с по-голям ученикопоток и интензитет, поради което са предмет на засилен интерес, до като за други от тях това неможе да се посочи. Възложителят, като публичен орган, който предоставя на избрания изпълнител възможността да оперира по посочените маршрути и съгласувано почасово разписание за всеки от тях, има интерес всички маршрути да бъдат обезпечени от избран превозвач за всички ученици подлежащи на задължителна подготовка през учебната 2019/2020 година и да получат равен достъп до специализирания превоз при една и съща база на ценообразуване за услугата за всички населени места на територията на общината. Съществува реален риск при разделянето на поръчката, да възникне вероятността от нежелан за Възложителя краен резултат, т.е. за част от маршрутите да не се подадат оферти, респ. да не се избере превозвач, в резултат на което нецелесъобразно се явява възлагането им на отделни изпълнители. Това е недопустимо, тъй като поръчката е за услуга изцяло в интерес и за нуждите на учениците подлежащи на задължителна подготовка през учебната 2019/2020 година. Целта на Възложителя е да бъде постигнато максимално съотношение качество – цена, както и да се спести времеви и финансов ресурс, респективно да бъдат разходвани и използвани оптимално финансовите средства.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 76291.87 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл. 17, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на решението за откриване на процедурата и осигуреното финансиране. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП - "Публично състезание". Срокът за получаване на оферти ще бъде намален на 10 дни на основание чл.178, ал.4 от ЗОП, поради възникване на обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчката, поради което немогат да се спазят сроковете посочени в чл.178, ал.2 от ЗОП. Мотиви: С Решение №17/30.09.2019г. е открита предходна процедура със същия предмет, обявена за възлагане чрез „Публично състезание“. Същата е прекратена с Решение №42/16.10.2019г. на основание чл.110, ал.1, т.5 от ЗОП, поради установени нарушения при откриването й, които немогат да бъдат отстранени без това да промени условията, при които е обявена процедурата. Налице са обстоятелства налагащи спешно възлагане на обществена поръчката по чл.20, ал.2 от ЗОП и прилагане на съкратения срок за получаване на оферти за участие, съгласно чл.178, ал.4 от ЗОП. Специализираният автобусен превоз на ученици подлежащи на задължителна подготовка за учебната 2019/2020 година се извършва всеки работен ден по посочени маршрути и по съгласувано часово разписание, като услугата ползват 135 ученика от 25 населени места. Забавянето при избора на изпълнител и липсата на превоз от и до съответното училище би довело до неблагоприятни последици за децата и учениците до 16 годишна възраст подлежащи на задължителна подготовка за учебната 2019/2020 година, както и до нарушение на учебния процес и дейността на училището. Към момента услугата по превоз на деца и ученици се извършва по договор сключен на основание чл.20, ал.4 от ЗОП, при съответния праг от 30 000 лв. без ДДС. Превишаване на сумата по действащия договор, забавянето при сключването на нов договор за превоз или липсата на такъв, са обстоятелства които налагат спешното възлагане на настоящата поръчка с прилагане на съкратените срокове.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото решение за откриване на процедурата може да бъде обжалвано по реда на Раздел I от глава двадесет и седмаот ЗОП съгласно чл.197, ал.1, т.5 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Татяна Симеонова Танева-Даскалска

VIII.2) Длъжност

Директор на ОУ “Проф. Марин Дринов“ - гр. Кюстендил