Версия за печат

05397-2019-0040

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер ДАЕУ-14555 от дата 22.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 177098809

BG411, Държавна агенция Електронно управление, ул. Ген. Й. В. Гурко № 6, За: Мартина Митрева, старши експерт в дирекция Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9492080, E-mail: mmitreva@e-gov.bg, Факс: 02 9492433

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://e-gov.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление.


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка и инсталация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на специализирани устройства и на лицензи за специализиран софтуер за създаване на резервни копия на критични данни и регистри на електронното управление;провеждане на тестови изпитвания на инсталираното оборудване и на лицензите за специализиран софтуер на системата като цяло, проверка на конфигурациите и на сценариите на използване;провеждане на обучение на 5 (пет) служители по списък предоставен от възложителя. Предметът на поръчката включва доставка на 4 (четири) броя специализирани устройства за резервни копия, както следва:1 брой - инсталиран дисков капацитет Минимум 120 ТВ и 3 броя -инсталиран дисков капацитет Минимум 40 ТВ и доставка на лицензи на специализиран софтуер за резервни копия с лиценз до 200 ТБ. Изпълнителят трябва да осигури разширена поддръжка на доставяния хардуер за период от минимум 36 месеца от датата на подписване на протокол за тестовите изпитания. Разширената поддръжка за софтуерните лицензи (поддръжка и оказване на съдействие на потребителите при интегриране на системите им за резервиране на данни към хранилището) трябва да е за период от 36 (тридесет и шест) месеца от датата на подписване на протокол за тестовите изпитания и включва:Поддръжка на софтуера за резервиране на данни;Получаване на нови версии на софтуера;Отстраняване на проблеми с функционалността и сигурността на софтуера (Patch management).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Крайната цел на доставката е изграждане на възможности за използване на хранилище за съхранение на данните от администрации,поддържащи критични регистри в ДА. Постигането на тази цел би било непълно,ако за някои от компонентите не бъде сключен договор и съответно същият не бъде доставен и конфигуриран.Предметът на обществената поръчка има за цел осигуряването на една еднотипна услуга за всички потребители,а именно улесняване на достъпа и използването на системата за архивиране и съхранение на резервни копия на данни от критични системи и регистри на електронното управление(Хранилището).Това по същество е една услуга,която е съставена от комплекс от компоненти,в това число хардуерни и софтуерни решения и услуги по доставка,инсталация и системна интеграция,както по време на внедряването,така и през периода на присъединяване на отделните потребители към системата и през целия период на гаранционната поддръжка.От тази гледна точка услугите по инсталация, конфигурация и настройки са неразделна част от системата, и не е целесъобразно да бъдат разделени от доставките.Дейностите по изпълнение на доставките на устройства,софтуерни продукти и лицензии и услугите за тяхното внедряване са взаимосвързани от гледна точка работоспособността на цялата система,което при разделяне на позиции би довело до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат за изграждане на средства за връзка към съществуващото хранилище.В тази връзка,за качественото изпълнение на поръчката, предметът на настоящата процедура е целесъобразно да бъде изпълнена от един изпълнител и поръчката да не бъде разделяна на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 556500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл. 73, ал. 1 от ЗОП възложителите могат да избират свободно открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Кирил Бойков Дойчинов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на ДАЕУ, възложител на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № ДАЕУ-8738/05.10.2018 г. на Председателя на ДАЕУ