00210-2017-0015
Технически редакции | ||
16.10.2019 17:09 ч. : | 2932 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2019 17:10 ч. : | промяна преди публикуване | |
16.10.2019 17:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
16.10.2019 17:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2019 17:10 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2019 17:09 ч. : | 16/10/2019 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2019 17:09 ч. : | 16/10/2019 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Министерство на здравеопазването, пл. „Света Неделя“ № 5, За: Георги Маринов, България 1000, София, Тел.: 02 9301166, E-mail: gmarinov@mh.government.bg, Факс: 02 9301166
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/ramkovi-sporazumeniya/dostavka-na-kancelarski-materiali-za-nuzhdite-na-m/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Здравеопазване
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на здравеопазването”
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА”, бул. Цариградско шосе № 139, България 1000, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879
Интернет адрес/и:
URL: https://www.office1.bg/.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на здравеопазването”
23.07.2018 г.
09.03.2020 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е предсрочно прекратен
07.06.2019 г.
Договорът е прекратен едностранно с 14-дневно писмено предизвестие от страна на възложителя на основание чл. 25, т. 1 от договора поради системно лошо изпълнение на задълженията от страна на изпълнителя и неспазване на срока за доставка, посочен в чл. 8 от договора.
НЕ
НЕ
НЕ
ДА
V: Допълнителна информация
Съгласно чл. 8 от договора, срокът за доставка на заявените артикули е до 2 (два) работни дни от подаване на заявката. Поради системно неспазване на срока за доставка, договорът е прекратен предсрочно.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
16.10.2019 г.
VII: Възложител