Версия за печат

00210-2016-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695160

BG411, Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски № 17, За: Маргарита Господинова, Маргаритка Велинова, България 1040, София, Тел.: 02 9400946, E-mail: m.gospodinova@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/index.php?r=build/view_providerpage&n=%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE+%D0%BD%D0%B0+%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-42 от 24.11.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва периодична доставка на касети с тонер и други консумативи, по три обособени позиции, съгласно сключени рамкови споразумения № СПОР-7/16.05.2017 г., СПОР-8/16.05.2017 г. и СПОР-9/30.05.2017 г. за доставка на тонери и други консумативи за печат и печатащи устройства.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД 11-03-3 от 16.01.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, АТС България ООД, ул. Димитър Моллов № 16, България 1000, София, Тел.: 02 9752202, E-mail: support@atsbulgaria.com, Факс: 02 9752202

Интернет адрес/и:

URL: http://atsbulgaria.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на Министерството на културата" във връзка със сключено от ЦОП рамково поразумение СПОР-7/16.05.2017 г. (обособена позиция № 3).

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

16.01.2018 г. 

Крайна дата

01.10.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
12550.2 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.10.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.2; Преди промяната: Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от датата на изтичане на срока на действие на Рамково споразумение № СПОР-7/16.05.2017 г., т.е. 16.11.2018 год. вкл.; След промяната: „Чл.2 (1) Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност или до 16.11.2019 год., което от двете събития настъпи по-рано. (2) Договорът се прекратява: 1. по взаимно съгласие. 2. с достигане на максималната му стойност или изтичане на неговия срок. 4. без предизвестие при сключване на договор с изпълнител, избран след проведен вътрешен конкурентен избор въз основа на сключено от Централния орган за покупки рамково споразумение след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г. на министъра на финансите. 5. с отправяне на 2-месечно писмено предизвестие от всяка една от страните ; Правно основание: чл. 113, ал.3, т.1, чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП
Променено условие: чл.15; Преди промяната: Чл. 15. Страните определят като лица за контакт, извършване на текущ контрол и изпълнение на дейностите по този договор, следните свои представители: 1. За ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: Катя Терзийска – домакин и отговорник по транспорта, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“, тел. 02/ 94-00-893, мобилен тел. 0889/189-000, е-мейл: k.terziyska@mc.government.bg. , а при нейно отсъствие – Вера Миланова – главен експерт, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“; тел. 02/ 94-00-956, мобилен тел. 0889706564, е-мейл: v.milanova@mc.government.bg. ; След промяната: Чл. 15. Страните определят като лица за контакт, извършване на текущ контрол и изпълнение на дейностите по този договор, следните свои представители: 1. За ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: Маргаритка Велинова – домакин и отговорник по транспорта, Дирекция „Административно обслужване и човешки ресурси“, телефон: 02/9400893 и мобилен тел.: 0884 67 88 91; e-mail: m.velinova@mc.government.bg, а при нейно отсъствие лицето, което я замества“ ; Правно основание: чл.116, ал.1, т.5
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 22% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Заявеното количество тонери е в съответствие с конкретните нужди на възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2799 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.10.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Татяна Цветанова Ценовска
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция ПНДОП и възложител, съгласно заповед № РД09-1188/21.12.2017 г. за делегиране на правомощия